Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
14.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Αλλαγές στην παγκόσμια αγορά τσίχλας- Προσαρμόζεται για να επιβιώσει – Τσίχλες με καφεΐνη και σοκολάτα!

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΑλλαγές στην παγκόσμια αγορά τσίχλας- Προσαρμόζεται για να επιβιώσει - Τσίχλες με καφεΐνη και σοκολάτα!
spot_img

Οι παρασκευαστές τσίχλας στρέφονται στην καινοτομία για να ανακάμψουν οι πωλήσεις.

   Μπορεί να έχουν περάσει τέσσερα χρόνια από την κορύφωση της πανδημίας, ωστόσο οι πωλήσεις τσίχλας φαίνεται να έχουν επηρεαστεί σημαντικά, με άλλες βιομηχανίες να απομακρύνονται από το προϊόν, ενώ άλλες να προσαρμόζουν τις γεύσεις τους και να στρέφουν το ενδιαφέρον τους στις νέες τάσεις της αγοράς.

   Οι πωλήσεις τσίχλας μειώθηκαν κατά 22% στα 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης δεδομένων Circana, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ μας μειώθηκαν, αφού η χρήση της τσίχλας γινόταν κυρίως για φρεσκάρισμα της αναπνοής μετά από ένα γεύμα. Ο Rankin Carroll, επικεφαλής της εταιρείας Mars Wrigley, δήλωσε στη Wall Street Journal τον Ιούνιο ότι τα lockdown μείωσαν επίσης τις παρορμητικές αγορές στα καταστήματα, τα οποία ευθύνονται για τις μισές πωλήσεις τσίχλας.

   Έτσι πολλές μεγάλες βιομηχανίες τσίχλας εγκατέλειψαν εντελώς την αγορά τσίχλας ως απάντηση στις προβληματικές πωλήσεις, όπως η Mondelez International, που το 2022 πούλησε τις αμερικανικές, καναδικές και ευρωπαϊκές μάρκες της, ενώ είπε ότι πιθανότατα θα μετατοπίσει τους πόρους της σε πιο κερδοφόρους τομείς. Από την άλλη η Hershey, η Mars Wrigley και άλλες εταιρείες στρέφονται σε μοναδικές γεύσεις, συστατικά και μορφές για να ενισχύσουν την κατανάλωση.

   Παρά την άνοδο, η τσίχλα έχει χάσει τη δημοτικότητά της εδώ και χρόνια από τότε που κορυφώθηκε πριν από περισσότερο από μια δεκαετία. Το 2011, 178 εκατομμύρια Αμερικανοί δήλωσαν ότι μασούσαν τσίχλα, σύμφωνα με στοιχεία της Statista. Μόνο φέτος, 157 εκατομμύρια άνθρωποι αναμένεται να βάλουν ένα κομμάτι στο στόμα τους.

   Καθώς η Hershey κάνει το ντεμπούτο της για τη μεγαλύτερη καινοτομία για την επωνυμία τσίχλας Ice Breakers τα τελευταία πέντε χρόνια, ένα κορυφαίο στέλεχος μίλησε για τις προοπτικές της εταιρείας για τη νέα προσφορά: «Αναμένουμε ότι θα είναι μια αρκετά μεγάλη υπόθεση». Το προϊόν, που ονομάζεται Flavour Shifters, αλλάζει γεύση ενώ ο καταναλωτής το μασάει, πηγαίνοντας από Wild Berry σε Coolmint ή Wintergreen σε Coolmint. Η Hershey περιέγραψε τα Flavor Shifters ως ένα «μεγάλο στοίχημα» για τη μάρκα Ice Breakers, η οποία αυξάνεται 9% ετησίως από το 2020. Ο Dan Mohnshine, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Hershey, στη ζαχαροπλαστική, το παντοπωλείο και τα σνακ πρωτεΐνης στις ΗΠΑ είπε ότι η καινοτομία «σπρώχνει τα όρια» στη τσίχλα επεκτείνοντας την κατηγορία πέρα ​​από την εμπειρία μιας γεύσης για την οποία είναι γνωστή.

  Επίσης η Mars Wrigley, η κορυφαία εταιρεία παραγωγής τσίχλας στον κόσμο, κατέχει περισσότερες από δώδεκα μάρκες, παρουσίασε πρόσφατα τη τσίχλα Hubba Bubba που ενσωμάτωσε γεύσεις από τη δημοφιλή καραμέλα Skittles. Με την υψηλή δημοτικότητα του Skittles μεταξύ των καταναλωτών Gen Z, η Mars Wrigley μπόρεσε να αξιοποιήσει αυτή τη φήμη και να φέρει τις αυθεντικές του γεύσεις στην τσίχλα, παρέχοντας στους ανθρώπους έναν λόγο να δοκιμάσουν το Hubba Bubba, κάποιοι από τους οποίους μπορεί να μην το έχουν μασήσει εδώ και πολλά χρόνια.

   Για να αποκτήσει ουσιαστική ανάπτυξη η κατηγορία της τσίχλας, πρέπει να αγκαλιάζει άλλες προτάσεις αξίας όπως η καφεΐνη ή η βελτίωση της υγείας των δοντιών και των ούλων, δήλωσε ο Dan McCarthy, αναπληρωτής καθηγητής μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Maryland. Η Maax Brands με έδρα τη Φλόριντα παρουσίασε την τσίχλα που περιέχει την ίδια ποσότητα καφεΐνης με ένα και ένα τέταρτο φλιτζάνι καφέ, μαζί με 1 γραμμάριο ζάχαρης, που βοηθά στην αντιστάθμιση της διαβόητης πικρής γεύσης του διεγερτικού.

   «Μέρος της πρόκλησης είναι να βεβαιωθούμε ότι [η τσίχλα] παρέχει αυτή τη γροθιά αλλά και με τρόπο που θα είναι νόστιμο σε όποιον τη μασάει επειδή κανείς δεν θέλει να μασήσει πικρή τσίχλα και να μείνει με αυτή την πικρή αναπνοή», δήλωσε η Maria Cuesta, επικεφαλής μάρκετινγκ στη Maax.

   Ο McCarthy είπε ότι η προσθήκη χαρακτηριστικών όπως η καφεΐνη στην τσίχλα είναι επικίνδυνη για μεγαλύτερες εταιρείες που διστάζουν να ξοδέψουν χρήματα σε ένα νέο προϊόν που μπορεί να μην πιάσει τους καταναλωτές. Αντίθετα, η πραγματικά νέα καινοτομία στην τσίχλα πιθανότατα θα προέλθει από μικρότερες νεοφυείς επιχειρήσεις.

   Οι παλαιότερες μάρκες τσίχλας έχουν επίσης συνειδητοποιήσει ότι το να είναι πιο ανοιχτόμυαλοι είναι το κλειδί για την επιβίωσή τους. Η Big League Chew έχει συγκεντρώσει ισχυρούς θαυμαστές μεταξύ των μεγαλύτερων σε ηλικία καταναλωτών που μεγάλωσαν με την τεμαχισμένη τσίχλα ως παιδιά. Αλλά μέχρι πρόσφατα, πάλευε να βρει τη θέση της ανάμεσα σε παιδιά και εφήβους που ήταν το κλειδί για το μέλλον της, συμβάλλοντας σε μια περίοδο επίπεδων πωλήσεων.

  Το 2022, η Ford Gum, ο κατασκευαστής, ο πωλητής και ο έμπορος της Big League Chew, συνειδητοποίησε ότι η μάρκα δεν είχε απήχηση στους καταναλωτές-στόχους της. Ανέλαβε μια σημαντική ανανέωση του αγαπημένου προϊόντος της παιδικής ηλικίας για να το κάνει πιο ελκυστικό στους σημερινούς αγοραστές, διατηρώντας παράλληλα τη νοσταλγική σχέση που είχε με τους γονείς και τους παππούδες. Για να το κάνει αυτό, η Ford έκλεισε συνεργασίες με ελίτ αθλητές κολεγίων που ακολουθούσαν στενά οι 13 και 14χρονοι παίκτες του μπέιζμπολ και έχει αυξήσει την παρουσία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προχωρώντας πέρα ​​από την απλή επισήμανση της τσίχλας και την προβολή αθλητών που μασάνε τη τσίχλα.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.

Ενθουσιασμός και χαρά στην τελετή απονομής των βραβείων FEA 2024

Με μεγάλη επιτυχία και πλήθους κόσμου, ολοκληρώθηκε η τελετή βράβευσης των βραβείων Food Experts’ Awards 2024 στο πλαίσιο της έκθεσης τροφίμων Food&Drink της ΔΕΘ HELEXPO.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο