Με τους τοπικούς παραγωγούς να είναι πάνω από το 80% στο σύνολο των προμηθευτών της, η ΑΒ Βασιλόπουλος διαθέτει αποκλειστικές συνεργασίες στην περιοχή της Βορειοανατολικής Ελλάδας.
Να μεγαλώσει το αποτύπωμά της στην Βόρεια Ελλάδα επιδιώκει η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος προσβλέποντας τόσο στον τοπικό όσο και στον τουριστικό τζίρο.
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία επενδύει στην εγχώρια παραγωγή στηρίζοντας τους Έλληνες προμηθευτές και τοποθετώντας στα ράφια της ποιοτικά προϊόντα τα οποία παράγονται στη χώρα. Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Νίκος Λαβίδας, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, στο περιθώριο δημοσιογραφικής αποστολής για την παρουσίαση τοπικών παραγωγών, η εταιρεία διαθέτει συνολικά 71 καταστήματα στην Κεντρική, την Ανατολική Μακεδονία και την Θράκη. Από το σύνολο των καταστημάτων, τα 39 είναι εταιρικά και τα 32 είναι franchise, ενώ μέσα στο έτος προβλέπεται να ανοίξουν ακόμα εννέα (Θεσσαλονίκη, Δράμα Ξάνθη και Κομοτηνή). Με πάνω από 1.000 εργαζόμενους στην περιοχή, η ΑΒ Βασιλόπουλος συμβάλλει ενεργά στη στήριξη των τοπικών κοινωνιών και στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.
Με τους τοπικούς παραγωγούς να είναι πάνω από το 80% στο σύνολο των προμηθευτών της, η ΑΒ Βασιλόπουλος διαθέτει αποκλειστικές συνεργασίες στην περιοχή της Βορειοανατολικής Ελλάδας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η 14ετής στρατηγική συνεργασία με την εταιρεία Θερμοκήπια Θράκης που επεκτείνεται με τη δημιουργία προϊόντων υπό το brand «Ο Κήπος της Ξάνθης», αποκλειστικά για την ΑΒ. Η συγκεκριμένη σειρά περιλαμβάνει αγνά και νόστιμα κηπευτικά προϊόντα υδροπονίας, όπως αγγούρια, μελιτζάνες, μίνι αγγουράκια και τοματάκια, τα οποία φτάνουν καθημερινά στα καταστήματα ΑΒ. Η αλυσίδα, προμηθεύεται το 50% της παραγωγής των Θερμοκηπίων Θράκης. Στόχος είναι αυτό το ποσοστό αυτό να αυξηθεί σημαντικά και να διευρυνθεί η συνεργασία με τις υπόλοιπες εταιρείες του ομίλου. Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Λαβίδας, η ανάπτυξη των εξαγωγικών δραστηριοτήτων αποτελεί το νέο στοίχημα για τη θυγατρική του Ομίλου Ahold Delhaize στην Ελλάδα καθώς η ΑΒ Βασιλόπουλος μετέτρεψε τις αποθήκες της στη Σίδνο της Θεσσαλονίκης σε hub εξάγοντας ελληνικά προϊόντα προς την Τσεχία, τη Ρουμανία και τη Σερβία. «Αυτή τη στιγμή διακινούνται περισσότερα από 20 φορτηγά την εβδομάδα ενώ σε επίπεδο τζίρου υπολογίζονται σε 100 εκατ. ευρώ τον χρόνο τα οποία έχουν έρθει προσθετικά στις εξαγωγές της χώρας τόνισε ο κ. Λαβίδας και συμπλήρωσε: «Θα θέλαμε και τα Θερμοκήπια Θράκης, ολοκληρώνοντας τις προγραμματισμένες επενδύσεις τους να ενταχθούν σε αυτό το πλαίσιο».
Παράλληλα, πάνω από 10 χρόνια μετρά η αποκλειστική συνεργασία με την εταιρεία MΑΝΙΟΣ. Πρόκειται για μια εταιρεία που αποτελεί παράδειγμα υπεύθυνης αλιείας και ποιοτικής διάθεσης ψαριών. Με έδρα την Ιχθυόσκαλα Καβάλας, η ΜΑΝΙΟΣ εξασφαλίζει αποκλειστικά στην ΑΒ φρέσκα ψάρια, όπως γαύρο και σαρδέλα -τα οποία είναι και κορυφαία σε πωλήσεις- όλο τον χρόνο. Η ΜΑΝΙΟΣ διαθέτει σύγχρονο στόλο 15 φορτηγών-ψυγείων και προηγμένο συσκευαστήριο, χάρη στο οποίο πραγματοποιείται άμεση και ασφαλής διανομή των προϊόντων της καθημερινά στις αποθήκες της ΑΒ σε Σίνδο και Οινόφυτα.
Εμπλουτίζοντας τη γκάμα των κρασιών της, η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεργάζεται με τον βιολογικό αμπελώνα «Κτήμα Βιβλία Χώρα» στο Κοκκινοχώρι Καβάλας που προσφέρει εξαιρετικά κρασιά με Προστατευόμενη Γεωγραφική Ένδειξη (ΠΓΕ) Παγγαίο. Το Κτήμα Βιβλία Χώρα βρίσκεται στις πλαγιές του Παγγαίου Όρους, στο Κοκκινοχώρι Καβάλας. Οι δημιουργοί του, οι οινολόγοι Βαγγέλης Γεροβασιλείου και Βασίλης Τσακτσαρλής, εγκατέστησαν εκεί το 1998 έναν αμπελώνα βιολογικής καλλιέργειας που σήμερα καταλαμβάνει έκταση 650 στρεμμάτων. Στο σύγχρονο οινοποιείο, που περιβάλλεται από τον ιδιόκτητο αμπελώνα, παράγονται όλα τα κρασιά του Κτήματος.
Αποδίδει το στρατηγικό πλάνο μετασχηματισμού
Εστιάζοντας στο στρατηγικό πλάνο μετασχηματισμού που υλοποιεί η εταιρεία, ο κ. Λαβίδας ανέφερε ότι βασικός μοχλός ανάπτυξης είναι το δίκτυο franchise που αριθμεί πλέον περισσότερα από 320 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, με τη συνεργασία πάνω από 250 επιχειρηματιών. Η στρατηγική ανάπτυξης της ΑΒ Βασιλόπουλος για το 2025 περιλαμβάνει τη δημιουργία 50 νέων καταστημάτων franchise, (ΑΒ Shop&Go στα αστικά κέντρα και του μοντέλου ΑΒ Συνεργάτης στις τουριστικές περιοχές και την περιφέρεια) ακολουθώντας τη δυναμική του κλάδου και ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες των καταναλωτών.