Η μητέρα του παιδιού που είναι και εκπαιδευτικός έχει σκοπό να κινηθεί νομικά κατά της αλυσίδας
Σε επώνυμη καταγγελία κατά αλυσίδας σούπερ μάρκετ Lidl προέβη Βολιώτισσα εκπαιδευτικός στην ηλεκτρονική καθημερινή Εφημερίδα της Μαγνησίας «ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ».
Όπως καταγγέλει η γυναίκα, υπάλληλος του σούπερ μάρκετ επιτέθηκε λεκτικά στο τρίχρονο παιδί της, επειδή έκλαιγε και ενοχλήθηκαν οι πελάτες! Η εκπαιδευτικός, που είναι μητέρα τριών παιδιών, όπως επισημαίνει στην καταγγελία της εξετάζει το ενδεχόμενο να προσφύγει νομικά για το θέμα σε βάρος της LIDL.
Δείτε επίσης: Η απειλή των αγγουριών προκαλεί ντόμινο ανακλήσεων – Αποσύρθηκε και ελληνική σαλάτα
- Δείτε ακόμη: Σουπερμάρκετ με 255 εκατομμύρια πελάτες την εβδομάδα, ανακαλεί φρέσκες σαλάτες λόγω σαλμονέλας
Ολόκληρη η καταγγελία της εκπαιδευτικού:
«Επικοινωνώ μαζί σας για να καταγγείλω δημόσια περιστατικό σοβαρής λεκτικής βίας κατά του μόλις 3 ετών γιου μου από υπάλληλο γερμανικών συμφερόντων αλυσίδας σουπερμάρκετ.
Κατά την επίσκεψή μου μαζί με τα τρία μικρά παιδιά μου στο κατάστημα Αγριάς το απόγευμα, το νεότερο από τα τρία παιδιά, ηλικίας τριών ετών, άρχισε να κλαίει γοερά καθώς κατευθυνόμασταν στο ταμείο. Φτάνοντας στο ταμείο δεν μας προσφέρθηκε καμία διευκόλυνση, αντιθέτως ανακατευθυνθήκαμε από υπαλλήλους σε διαφορετικό ταμείο με επιπλέον αναμονή. Ενώ πλήρωνα και έχοντας ήδη με δυσκολία ηρεμήσει τον γιο μου, χωρίς καμία προειδοποίηση, παρουσία δεκάδων πελατών, υπάλληλος που εξυπηρετούσε σε διπλανό ταμείο επιτέθηκε λεκτικά απρόκλητα και βίαια στο νήπιο απαιτώντας ησυχία.
- Δείτε επίσης: Ποια τρόφιμα μπορείτε να αγοράσετε τώρα και δε θα χαλάσουν μέχρι τα Χριστούγεννα
- Δείτε ακόμη: Αν δείτε ένα από αυτά τα 5 επιβλαβή συστατικά στο συσκευασμένο ψωμί μην το αγοράσετε!
Τονίζω πως ουδέποτε απευθύνθηκε σε εμένα, την ενήλικη που συνόδευε καθ’ όλη τη διάρκεια το νήπιο και τα άλλα δύο μικρά παιδιά. Αλλά απευθύνθηκε ωρυόμενος αποκλειστικά και απευθείας στο 3 ετών νήπιο, το οποίο φυσικά έμεινε έντρομο. Η ένταση της φωνής και η βιαιότητα των λέξεων ήταν σε κάθε περίπτωση εκτός κάθε επιτρεπτού ορίου κοινωνικής πόσο μάλλον επαγγελματικής συμπεριφοράς. Στην έντονη διαμαρτυρία μου ο υπάλληλος απάντησε προκλητικά. Αργότερα υπέβαλα γραπτή διαμαρτυρία στην εργοδότρια εταιρία του υπαλλήλου, από την οποία και δεν έχω λάβει καμία απάντηση.
- Δείτε επίσης: Πίνοντας αυτό το ρόφημα προσθέτετε στη ζωή σας 2 χρόνια υγειούς γήρανσης
- Δείτε επίσης: Άμεση ανάκληση πιπίλας που πωλείται και στην Ελλάδα από την Shein – Κίνδυνος πνιγμού
Κατανοώντας το πολύ σοβαρό σας έργο και με τον μεγαλύτερο σεβασμό για τον χρόνο σας, απευθύνομαι σε εσάς καθώς κρίνω πως το ζήτημα άπτεται των αξιών σας για μηδενική κοινωνική ανοχή της κακομεταχείρισής παιδιών και διαχωρισμό των οικογενειών με παιδιά. Θα ήθελα λοιπόν να ζητήσω τη συμβολή σας ως προς τη δημοσιοποίηση του συμβάντος.
Είμαι διατεθειμένη να κινηθώ νομικά, εφόσον αυτό στοιχειοθετείται, και να φροντίσω για την ευρεία κοινοποίηση του συμβάντος. Σαν μητέρα και εκπαιδευτικός, θεωρώ πως έχω ηθική υποχρέωση να κάνω αυτό που μπορώ ώστε να διασφαλίσω το δικαίωμα κάθε παιδιού στην αυτονόητη ασφάλεια, καθώς και την προστασία από κακομεταχείριση και διαχωρισμό με βάση την ηλικία. Επίσης θεωρώ εξαιρετικά σημαντική την ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού ως προς τέτοιου είδους ανεπίτρεπτες συμπεριφορές που θέτουν σε κίνδυνο το σύνολο του κοινωνικού ιστού. Σας ευχαριστώ πολύ».
- Δείτε επίσης: Ωμά λαχανικά: Το άγνωστο παράσιτο που προκαλεί ανεπανόρθωτη βλάβη
- Δείτε ακόμη: Μαμούνια στο αλεύρι – Πώς θα αποφύγω τη μόλυνση στο ντουλάπι μου;
- Δείτε επίσης: Πόσο είναι τελικά μία πρέζα αλάτι;