Μετάβαση στο περιεχόμενο
Τρίτη, 18 Μαρτίου, 2025
14.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Γιατί η Unilever βγάζει από το χαρτοφυλάκιό της τα παγωτά

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΓιατί η Unilever βγάζει από το χαρτοφυλάκιό της τα παγωτά
spot_img

Η διακοπή της κυκλοφορίας του παγωτού Choco Taco από την Unilever αποτελεί μια έκφραση της γενικότερης τάσης απομάκρυνσης του παγωτού από τα είδη παραγωγής της.

H Unilever, κολοσσός στη βιομηχανία τροφίμων, και όχι μόνο, αναστέλλει την κυκλοφορία του παγωτού Choco Taco. Πρόκειται για ένα παγωτό σε σχήμα κελύφους από ένα χωνάκι βάφλας, μέρος της επωνυμίας  Klondike του ομίλου.

- Advertisement -

Η απόφαση να αναστείλει την κυκλοφορία του Choco Taco δεν ήρθε τυχαία, αλλά αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής της εταιρείας . Πρώτον και κυριότερα, η Unilever θέλει να διατηρήσει την κερδοφορία της και να αντεπεξέλθει στον πληθωρισμό  και την ακρίβεια, περιορίζοντας ή εκχωρώντας γενικότερα τα λιγότερο επικερδή προϊόντα της. Εκτός από ζητήματα πληθωρισμού, βέβαια, η εταιρεία έχει τελευταία αντιμέτωπη με μια άνευ προηγουμένου αύξηση στο χαρτοφυλάκιό της, οπότε αυτό απαιτεί ορισμένες περικοπές από πλευράς της, προκειμένου να διατηρήσει την παρουσία της το ίδιο δυναμικά σε όλες τις χώρες. Στις περικοπές αυτές ανήκουν και τα παγωτά εν γένει.

Βέβαια, σε τελευταία έκθεση των κερδών της, η Unilever παρουσίασε αύξηση πωλήσεων 8,1% σε σύγκριση με πέρυσι, αν και μεγάλο μέρος αυτής προήλθε από αυξήσεις τιμών. Όσον αφορά στο παγωτό, η έκθεση ανέφερε  «υψηλή μονοψήφια» αύξηση που οφείλεται, κυρίως, στην μεταπανδημική τάση να αγοράζουν περισσότερα προϊόντα για το σπίτι. Παρά το γεγονός ότι η Unilever προσπαθεί να κάνει την καταναλωτική εμπειρία για παγωτό ακόμα καλύτερη, εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε, σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του Food Dive, πως η παραγωγή του είδους έχει εξελιχθεί σε κάτι αρκετά ασύμφορό για την εταιρεία.

Τα δυνητικά καλά νέα είναι ότι το ότι η διακοπή της κυκλοφορίας του Choco Taco δεν είναι απαραίτητα οριστική, καθώς υπάρχει μεγάλη πιθανότητα όχι μόνο να επανακυκλοφορήσει, αλλά και να εξαγοραστεί από κάποια άλλη εταιρεία. Πρόσφατα, ο συνιδρυτής του Reddit, Alexis Ohanian, σε δημοσίευσή του στο Twitter προς τη Unilever, δήλωσε ότι θα ήθελε να αγοράσει τα δικαιώματα της Choco Taco. Να σημειωθεί πως ο Othanian έχει μια γενικότερη εμπειρία στο τρόφιμο, ως επενδυτής σε εταιρείες, όπως η Eclipse Foods.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πατατάκια – Σοκολάτες: Μετανάστευση βενζολίου, νιτρωδών και αμιδίων, από τη συσκευασία – Ευρήματα εργαστηριακής ανάλυσης

Μετανάστευση χημικών ενώσεων από συσκευασίες τροφίμων: Εκτίμηση των κινδύνων για την ασφάλεια τροφίμων και των επιπτώσεων στην υγεία

456 κρούσματα σαλμονέλας σε μικρά παιδιά από τα Kinder της Ferrero – Η εταιρεία γνώριζε μήνες πριν αλλά δεν ενημέρωσε τις Αρχές

Νέα έρευνα για το ξέσπασμα σαλμονέλωσης σε πολλές χώρες δείχνει ότι η Ferrero γνώριζε για τη μόλυνση στο εργοστάσιο πολύ πριν τις τροφικές δηλητηριάσεις των παιδιών αλλά δεν ενημέρωσε τις Αρχές

Καλλυντικά και είδη προσωπικής φροντίδας: Ο κίνδυνος από τη χρήση τους και η εξωσωματική γονιμοποίηση – Της Ελένης Τσαγκά

Γιατί τον τελευταίο καιρό ανακαλούνται τόσα πολλά προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς;
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα