Ως μια «περιπέτεια» που έκανε την Μεβγάλ ΑΕ πιο δυνατή, χαρακτήρισε η πρόεδρος της γαλακτοβιομηχανίας, Μαίρη Χατζάκου, τις δυσκολίες που επέφερε η πανδημία του κορονοϊού στις δραστηριότητες της εταιρείας και εκφράζοντας την αισιοδοξία της για το μέλλον της επιχείρησης παρά τον ανταγωνισμό, σημείωσε ότι «τόσο το γάλα, όσο και το γιαούρτι είναι προϊόντα πρεσβευτές σε όλο τον κόσμο».
Μιλώντας από το βήμα του 6ου Thessaloniki Summit, η κ. Χατζάκου επισήμανε χαρακτηριστικά ότι «την πρώτη περίοδο εφαρμογής των μέτρων για την αποφυγή διάδοσης του κορονοϊού, είχαμε σε στάση αναμονής ένα επιπλέον προσωπικό της τάξης του 15%, τους οποίους πληρώναμε κανονικά, ώστε σε περίπτωση νόσησης κάποιου εργαζομένους μας να μην διαταραχθεί η διανομή των προϊόντων μας και γενικώς η δραστηριότητα της επιχείρησης».
Οι οικογενειακές επιχειρήσεις είναι ανταγωνιστικές
Υπογραμμίζοντας οι οικογενειακές επιχειρήσεις είναι ανταγωνιστικές γιατί πορεύονται με πυξίδα την αγάπη, και «όταν αγαπάς παλεύεις και αγωνίζεσαι για να ανθίσεις», η κ. Χατζάκου τόνισε ότι «στις οικογενειακές επιχειρήσεις και με δεδομένο ότι όλοι οι εργαζόμενοι σε σε αυτές πορεύονται με πυξίδα το όραμα του ιδρυτή τους, υπάρχει ευελιξία, οι αποφάσεις λαμβάνονται τάχιστα, ενώ έχουν και το προβάδισμα για την ανάληψη ρίσκου».
Στο πλαίσιο αυτό, η ίδια όντας 4η γενιά στην επιχείρηση, επισήμανε ότι εν έτη 2021 η Μεβγάλ ΑΕ εξακολουθεί να πορεύεται με πυξίδα το όραμα του ιδρυτής της το 1950 και πρόσθεσε ότι «στα 71 χρόνια λειτουργία της επιχείρησης όλες οι δραστηριότητες γίνονται με την ίδια όρεξη και αγάπη που ο προπάππους μου μετέφερε το γάλα στους πολίτες από τα προάστια, αρχικά με το γαϊδουράκι και σε δεύτερο στάδιο με το ποδήλατο». Στη Μεβγάλ ΑΕ, όπως τόνισε «είμαστε 650 εργαζόμενοι και όλοι μας λειτουργούμε σαν οικογένεια» και στο πλαίσιο αυτό σημείωσε ότι η γαλακτοβιομηχανία εξάγει τα προϊόντα της σε 36 χώρες.
Είπε ότι από τη Μακεδονία προέρχεται το 70% της παραγωγής γάλακτος στην Ελλάδα και σημείωσε ότι στη Μεβγάλ ΑΕ το 40% των θέσεων ευθύνης καταλαμβάνονται από γυναίκες.