Στο Συμβούλιο ελέγχου επικοινωνίας προσέφυγε η Αqua Carpatica εναντίον του ΘΕΟΝΗ αμφισβητώντας τους ισχυρισμούς ότι το ΘΕΟΝΗ έχει κερδίσει 60 διεθνή βραβεία ποιότητας που αναφέρονται στην διαφημιστική καμπάνια του.
Η Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας, όπως προβλέπεται από τον Ελληνικό Κώδικα
Διαφήμισης – Επικοινωνίας και τον Κανονισμό Λειτουργίας, συνεδρίασε και εξέτασε την υπό έλεγχο
διαφημιστική επικοινωνία σε σχέση με την υποβληθείσα αίτηση ελέγχου, προκειμένου να κρίνει εάν η
εν λόγω επικοινωνία είναι σύμφωνη με τις διατάξεις του ΕΚΔ-Ε
Η Επιτροπή αξιολόγησε τους ισχυρισμούς «60 διεθνή βραβεία ποιότητας», «60 international quality awards» και «#60qualityawards», η Επιτροπή έλαβε υπ’ όψιν της όσα λεπτομερώς συζητήθηκαν κατά τη
συνεδρίαση και ιδιαίτερα τα προσκομισθέντα στοιχεία από την υπεύθυνη για την υπό κρίση
διαφημιστική επικοινωνία πλευρά, που αναφέρουν αναλυτικά τον αριθμό των βραβείων που έχουν
απονεμηθεί στο φυσικό μεταλλικό νερό ΘΕΟΝΗ και διαπίστωσε ότι σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά το ΘΕΟΝΗ έχει λάβει μέχρι και σήμερα, συνολικά 63 βραβεία.
H εταιρεία ΘΕΟΝΗ διευκρίνισε ότι θα ενημερώνει όλα τα σημεία επικοινωνίας της με τον εκάστοτε ακριβή αριθμό βραβείων.
Ως εκ τούτου, η Επιτροπή δικαίωσε την εταιρεία ΘΕΟΝΗ καθώς έκρινε ότι οι υπό κρίση ισχυρισμοί τεκμηριώθηκαν επαρκώς και ομόφωνα αποφάσισε ότι η επικοινωνία δεν προσκρούει στις διατάξεις του ΕΚΔ-Ε και μπορεί να συνεχίσει να προβάλλεται κανονικά.