Τρίτη, 7 Μαΐου, 2024
25.6 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Γιατί το Lidl είναι φθηνό;

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΓιατί το Lidl είναι φθηνό;
spot_img

Η στρατηγική πίσω από τις χαμηλές τιμές.

   Τον τίτλο του πιο οικονομικού σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου κέρδισε το Lidl, σε έρευνα σύγκρισης τιμών που πραγματοποίησε το The GROCER. Η ανάλυση έδειξε πως ένα καλάθι με ψώνια κοστίζει μόλις 50 λίρες (58 ευρώ), καθιστώντας το πιο οικονομικό και από σούπερ μάρκετ που διαθέτουν εκπτωτικά προγράμματα.

   Το Grocer διεξάγει μια μηνιαία ανάλυση συγκρίνοντας τις τιμές των ειδών στις λίστες αγορών σε όλη τη χώρα, που περιλαμβάνει φρέσκα προϊόντα όπως γάλα και σταφύλια, καθώς και καθημερινά απαραίτητα, όπως αποσμητικά και επώνυμα είδη όπως το ψωμί Hovis και το Kellogg’s Corn Flakes. Το Lidl εξασφάλισε τη χαμηλότερη τιμή για το 80% των προϊόντων που αναλύθηκαν, σε ε διαφορετικές κατηγορίες. 

   Ο Ryan McDonnell, Διευθύνων Σύμβουλος της Lidl GB, εξέφρασε την ικανοποίηση του για τα αποτελέσματα, δηλώνοντας: “Κάθε εβδομάδα, ανεξάρτητη ανάλυση δείχνει ότι είμαστε σταθερά το φθηνότερο σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου. Ως αποτέλεσμα, βλέπουμε περισσότερους πελάτες να έρχονται από τις πόρτες μας και να αλλάζουν εβδομαδιαίο κατάστημα στο Lidl από τα παραδοσιακά σούπερ μάρκετ. Γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι στρέφονται σε εμάς για να κάνουν εξοικονομήσεις, αλλά μετά μένουν μαζί μας όταν συνειδητοποιούν ότι δεν χρειάζεται να κάνουν συμβιβασμούς στην ποιότητα.”

  Ο Γερμανικός κολοσσός παραμένει ανταγωνιστικός και στην Ελλάδα, αφού το 2020 κατατάχθηκε στην Τρίτη θέση στην αγορά των σούπερ μάρκετ. Η ικανότητα της Lidl να διατηρήσει τη θέση της ως το φθηνότερο σούπερ μάρκετ στην Ευρώπη μπορεί να αποδοθεί σε διάφορους παράγοντες, σύμφωνα με το ISN Magazine:

  • Οικονομική Εφοδιαστική Αλυσίδα: Η Lidl έχει μια βελτιωμένη και αποτελεσματική αλυσίδα εφοδιασμού που της επιτρέπει να προμηθεύονται προϊόντα απευθείας από κατασκευαστές και αγρότες, εξαλείφοντας τους μεσάζοντες και μειώνοντας το κόστος. Δίνουν προτεραιότητα στη συνεργασία με τοπικούς και περιφερειακούς προμηθευτές, δίνοντaς τους τη δυνατότητα να διαπραγματεύονται ανταγωνιστικές τιμές και να διατηρούν πρότυπα ποιότητας.
  • Περιορισμένη Ποικιλία: Η Lidl εστιάζει στην προσφορά περιορισμένης γκάμας, προσεκτικά επιλεγμένων προϊόντων. Αποφεύγοντας την υπερβολική ποικιλία, μπορούν να διαπραγματευτούν καλύτερες συμφωνίες με προμηθευτές και να μειώσουν το λειτουργικό κόστος που σχετίζεται με τη διαχείριση ενός μεγάλου αποθέματος. Αυτή η προσέγγιση τους βοηθά να μεταφέρουν τις οικονομίες τους στους πελάτες.
  • Στρατηγική Private Label: Η Lidl δίνει ιδιαίτερη έμφαση στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της, τα οποία συχνά προσφέρουν παρόμοια ποιότητα με τις εθνικές μάρκες σε χαμηλότερες τιμές. Μειώνοντας την εξάρτηση από γνωστές μάρκες, η Lidl μπορεί να ελέγξει τις τιμές και να επιτύχει υψηλότερα περιθώρια κέρδους. Οι ιδιωτικές ετικέτες τους επιτρέπουν επίσης να διαφοροποιούνται και να δημιουργούν πίστη στους πελάτες.
  • Σχεδιασμός καταστήματος και βελτιστοποίηση κόστους: Τα καταστήματα Lidl έχουν σχεδιαστεί για αποτελεσματικότητα και βελτιστοποίηση κόστους. Συνήθως έχουν μια διάταξη χωρίς διακοσμητικά στοιχεία με ελάχιστη διακόσμηση, εστιάζοντας σε λειτουργικές πτυχές. Αυτή η προσέγγιση μειώνει τα λειτουργικά έξοδα, όπως το κόστος συντήρησης καταστήματος και προσωπικού, γεγονός που συμβάλλει σε χαμηλότερες τιμές.
  • Οικονομίες κλίμακας: Ως μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ευρώπη, η Lidl επωφελείται από οικονομίες κλίμακας. Λειτουργώντας ένα τεράστιο δίκτυο καταστημάτων και αγοράζοντας αγαθά σε μεγάλους όγκους, μπορούν να διαπραγματευτούν ευνοϊκούς όρους με τους προμηθευτές και να επιτύχουν πλεονεκτήματα κόστους που ενδέχεται να μην απολαμβάνουν οι μικρότεροι ανταγωνιστές.
  • Συνεχής Παρακολούθηση Κόστους: Η Lidl παρακολουθεί στενά το κόστος σε όλη τη λειτουργία της. Εξετάζει τακτικά τα έξοδα, βελτιστοποιεί τις διαδικασίες και εντοπίζει τομείς για περαιτέρω μείωση του κόστους. Αυτή η δέσμευση στον έλεγχο του κόστους της επιτρέπει να διατηρεί ανταγωνιστικές τιμές.
  • Λιτή οργανωτική δομή: Έχει μια λιτή οργανωτική δομή, ελαχιστοποιώντας τη γραφειοκρατία και εστιάζει στην αποτελεσματική λήψη αποφάσεων. Αυτή η ευέλικτη προσέγγιση τους επιτρέπει να προσαρμοστούν γρήγορα στις αλλαγές της αγοράς και να εφαρμόσουν έγκαιρα μέτρα εξοικονόμησης κόστους.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Καταγγελίες στο cibum για απάτες σε ελληνικά σούπερ μάρκετ

Παραπλανητικές προσφορές και ψευδείς εκπτώσεις.

Για πρώτη φορά: Ποια πρόσθετα τροφίμων συνδέονται με διαβήτη τύπου 2

Πειραματική μελέτη σε 104.139 ενήλικες στη Γαλλία.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα