Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
17 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πρόκειται περί… παρεξήγησης! Οι καταναλωτές δεν αντιλαμβάνονται τη βαθμολογία του Nutriscore

ΑρχικήΝέαΚαταναλωτήςΠρόκειται περί... παρεξήγησης! Οι καταναλωτές δεν αντιλαμβάνονται τη βαθμολογία του Nutriscore
spot_img

Σε μπάρες δημητριακών που είχαν την επισήμανση Nutriscore, η συντριπτική πλειοψηφία (78%)  επέλεξε τις μπάρες με το δεύτερο χειρότερο επίπεδο θρεπτικής αξίας! – Που πρέπει να επικεντρωθούν οι επιχειρήσεις για να αυξήσουν τις πωλήσεις

Μια πλατφόρμα έρευνας καταναλωτών για τις μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες επωνυμίες στον κόσμο, η Attest, δημοσιεύει νέα έρευνα αναφορικά με το πώς οι επωνυμίες τροφίμων και ποτών μπορούν να εκμεταλλευτούν προς όφελός τους την αυξανόμενη τάση προς την ευεξία.

 Η δημοσκόπηση πραγματοποιήθηκε σε δείγμα  1.000 καταναλωτών  του Ηνωμένου Βασιλείου και αποδεικνύει τις ποικίλες ανησυχίες τους, όσον αφορά στην αγορά τριοφίμων και ποτών που περιέχουν συστατικά που τονώνουν την υγεία, κυρίως ως προς την τιμή και την ετικέτα.  

Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, η τιμολόγηση είναι το πιο σημαντικό ζήτημα, με την έρευνα να διαπιστώνει ότι το 54% των ανθρώπων ανησυχεί ότι τα προϊόντα  που περιέχουν ειδικά τονωτικά συστατικά είναι υπερτιμημένα. Ωστόσο,  περισσότεροι από τους μισούς (55%)  αναζητούν ενεργά προϊόντα για να υποστηρίξουν τη συνολική υγεία τους.

Οι καταναλωτές φαίνεται να μην έχουν καταστήσει ιδιαίτερα σαφείς ορισμένες έννοιες που αφορούν την επισήμανση των προϊόντων. Ως μέρος αυτής της έρευνας, η Attest έδειξε στους συμμετέχοντες έξι διαφορετικές μπάρες δημητριακών και τους ζήτησε να προσδιορίσουν ποια ήταν η πιο υγιεινή επιλογή. Τα ευρήματα δείχνουν πως μόλις το 16% των Βρετανών καταναλωτών μπόρεσαν να προσδιορίσουν την πιο υγιεινή επιλογή στις μπάρες δημητριακών, βάσει του συστήματος αξιολόγησης NutriScore. Ακόμη, η συντριπτική πλειοψηφία (78%)  επέλεξε μπάρες δημητριακών με το δεύτερο χειρότερο επίπεδο θρεπτικής αξίας. Από αυτό, λοιπόν, προκύπτει πως σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (48%) ανησυχούν, ότι τα προϊόντα ευεξίας δεν είναι πραγματικά υγιεινά. 

Παρά αυτές τις ανησυχίες των καταναλωτών, η έρευνα επισημαίνει μια σειρά λύσεων για το πώς οι επωνυμίες τροφίμων και ποτών μπορούν να ξεπεράσουν αυτούς τους ενδοιασμούς. Αρχικά, οι καταναλωτές αναφέρουν τις συσκευασίες ως τον τομέα που πρέπει να επικεντρωθούν περισσότερο οι εταιρείες, εάν θέλουν να αυξήσουν τις πωλήσεις. Στην πραγματικότητα, η τοποθέτηση σαφούς διατροφικής σήμανσης στη συσκευασία είναι το νούμερο ένα πράγμα που μπορούν να κάνουν οι επωνυμίες για να αυξήσουν την εμπιστοσύνη των αγοραστών στα προϊόντα τους σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Εξίσου σημαντικά εργαλεία, ειδικά για τους millennials είναι τα κουπόνια, καθώς παροτρύνουν ένα μεγάλο μέρος των διστακτικών καταναλωτών να δοκιμάσει ένα προϊόν. Τέλος, μεταξύ των παραγόντων που επεσήμαναν οι συμμετέχοντες βρίσκεται και το πιο επιστημονικά προσανατολισμένο μάρκετινγκ, με σχεδόν 4 στα 10 άτομα (39%) να δηλώνουν πως θα πείθονταν να αγοράσουν κάτι από μια έγκριση από έναν αξιόπιστο επαγγελματία υγείας ή οργανισμό. 

Η έρευνα περιγράφει επίσης ορισμένες σαφείς, αναπτυσσόμενες τάσεις των καταναλωτών για το 2022. Σύμφωνα με τους  ίδιους τους καταναλωτές, τα πιο ελκυστικά συστατικά ευεξίας στα προϊόντα φαγητού και ποτού είναι οι πρωτεΐνες (58%), τα ωμέγα-3 (48,5%) και τα προβιοτικά (32%). Επίσης, τα προϊόντα διατροφής που οι καταναλωτές θέλουν περισσότερο να «εμπλουτίζονται» με συστατικά ευεξίας είναι τα δημητριακά και οι μπάρες δημητριακών (39%), οι σούπες και τα smoothies (31%) τα γαλακτοκομικά προϊόντα 29% και το ψωμί (26%). Ακόμη, το ένα τέταρτο των Βρετανών αναζητούν ενεργά προϊόντα για την υποστήριξη της ανοσίας, γεγονός που μάλλον επηρέασε η πανδημία. 

Η έρευνα της Attest δείχνει ότι οι εταιρείες μέχρι τώρα δεν έχουν εντοπίσει επαρκώς τις ανάγκες των καταναλωτών, οι οποίες πλέον επικεντρώνονται στην υγεία και την ευεξία, γεγονός που αποθαρρύνει και τις πωλήσεις. Οπότε, σύμφωνα και με τα λεγόμενα του διευθύνοντα συμβούλου της Attest, η έρευνα αποτελεί μια αφορμή  για τη βιομηχανία τροφίμων και ποτών να αφουγκραστεί περισσότερο τις νέες τάσεις και καταναλωτικές ανάγκες. 

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Νέα μελέτη αποκαλύπτει τους κινδύνους για την υγεία από δημοφιλές γλυκαντικό που υπάρχει σε κέικ, τσίχλες και παγωτά

Μια κοινή τεχνητή γλυκαντική ουσία που βρίσκεται σε ανθρακούχα ποτά, τσίχλες και παγωτά μπορεί να βλάψει το έντερο, όπως έδειξε έρευνα.

Αυτό το ξέρετε; Ποιο λογότυπο δημοφιλούς τροφίμου έχει φιλοτεχνήσει ο Σαλβαντόρ Νταλί

Οι περισσότεροι δε γνωρίζουν ότι πίσω από το λογότυπο ενός θρυλικού και παγκόσμιου προϊόντος κρύβεται μια μεγάλη μορφή της ζωγραφικής.

Καρκινογόνες ουσίες σε λαδόκολλα ψησίματος – Ευρήματα νέας μελέτης

Επιβραδυντικά φλόγας και καρκινογόνες ουσίες πάνω από τα ρυθμιστικά όρια σε ορισμένα «οικολογικά» χαρτιά ψησίματος.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα