Πέμπτη, 16 Μαΐου, 2024
18.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πρόσθετα τροφίμων: Η Παγκόσμια αγορά θα φτάσει τα 54 δισ € έως το 2026

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΠρόσθετα τροφίμων: Η Παγκόσμια αγορά θα φτάσει τα 54 δισ € έως το 2026
spot_img


Τα πρόσθετα τροφίμων είναι συστατικά ή ουσίες που προστίθενται σε τρόφιμα και ποτά με στόχο τη βελτίωση της γεύσης, της υφής, του χρώματος και της γεύσης των προϊόντων. Η χρήση προσθέτων τροφίμων είναι μια πανάρχαια προσέγγιση για τη συντήρηση και την προστασία των τροφίμων από την αλλοίωση. Ενώ τα άμεσα πρόσθετα τροφίμων προστίθενται στα τρόφιμα για συγκεκριμένους σκοπούς, όπως το αλάτι, η χρήση έμμεσων προσθέτων τροφίμων αποσκοπεί στη βελτίωση της αποθήκευσης, του χειρισμού και της συσκευασίας των προϊόντων διατροφής. 

Τα πρόσθετα τροφίμων διαδραματίζουν επομένως κρίσιμο ρόλο στη βελτίωση της γευστικότητας των τροφίμων, στη διατήρηση της ποιότητας, στην αύξηση της διάρκειας ζωής και στην προστασία τους από την αλλοίωση και είναι αναπόσπαστα στοιχεία της εμπορικής επιτυχίας της βιομηχανίας συσκευασμένων και επεξεργασμένων τροφίμων. 

Μια νέα μελέτη αγοράς που δημοσιεύτηκε από την Global Industry Analysts Inc., (GIA) την κορυφαία εταιρεία έρευνας αγοράς, με τίτλο “Food Additives – Global Market Trajectory & Analytics” παρουσιάζει νέες προοπτικές για ευκαιρίες και προκλήσεις σε μια σημαντικά μεταμορφωμένη αγορά μετά τον COVID-19.

Η αυξανόμενη ζήτηση για επεξεργασμένα, συσκευασμένα και βολικά τρόφιμα, ειδικά στις αναπτυσσόμενες οικονομίες, αποτελεί σημαντικό κινητήριο παράγοντα για την παγκόσμια αγορά προσθέτων τροφίμων. Η αλλαγή και η διαφοροποίηση των προτιμήσεων των καταναλωτών και η κλιμάκωση της ζήτησης για τρόφιμα και ποτά με υψηλότερη θρεπτική αξία, χωρίς να διακυβεύεται η οπτική τους εμφάνιση, καθιστούν επίσης απαραίτητο για τις εταιρείες τροφίμων να τα χρησιμοποιούν. Η ζήτηση των πρόσθετων τροφοδοτείται επίσης και από τον σύγχρονο τρόπο ζωής, τον αυξανόμενο πληθυσμό του εργατικού δυναμικού, ιδιαίτερα την επέκταση του γυναικείου εργατικού δυναμικού, την αλλαγή του τρόπου ζωής των καταναλωτών και την τάση αστικοποίησης που συμβάλλουν στην αύξηση των πωλήσεων συσκευασμένων τροφίμων όπως κατεψυγμένα και έτοιμα γεύματα και ορεκτικά. Έτσι οι εταιρείες παραγωγής τροφίμων αναζητούν τρόπους για να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής των προϊόντων χωρίς να επηρεάζεται η γεύση ή η εμφάνιση,

Εν μέσω της κρίσης του COVID-19, η παγκόσμια αγορά για τα πρόσθετα τροφίμων που εκτιμάται σε 44,92 δισ ευρώ το 2022, προβλέπεται να φτάσει σε αναθεωρημένο μέγεθος 54 δισ ευρώ έως το 2026, αυξάνοντας με CAGR 4,4% κατά την περίοδο ανάλυσης. Τα οξινιστικά, ένα από τα τμήματα που αναλύονται στην έκθεση, προβλέπεται να αυξηθούν με CAGR 5% για να φτάσουν τα 3,9 δισ ευρώ, μέχρι το τέλος της περιόδου ανάλυσης. 

Μετά από μια ενδελεχή ανάλυση των επιχειρηματικών επιπτώσεων της πανδημίας και της προκληθείσας οικονομικής κρίσης της, η ανάπτυξη στον τομέα των γλυκαντικών αναπροσαρμόζεται σε αναθεωρημένο CAGR 3,4% για την επόμενη 7ετή περίοδο. Αυτό το τμήμα αντιπροσωπεύει επί του παρόντος μερίδιο 10,8% της παγκόσμιας αγοράς προσθέτων τροφίμων. Η παγκόσμια αγορά οξινιστικών αναμένεται να σημειώσει ισχυρή ανάπτυξη, λόγω της αυξανόμενης ζήτησης από τη βιομηχανία επεξεργασίας τροφίμων. Τα οξινιστικά χρησιμοποιούνται επίσης ολοένα και περισσότερο ως συντηρητικά σε τρόφιμα και ποτά, αναδεικνύοντας έτσι ως εναλλακτικές στην αλυσίδα εφοδιασμού ψυχρού.

Ευρώπη: Στη Γερμανία προβλέπεται να αυξηθεί σε περίπου 3,1% CAGR ενώ η υπόλοιπη ευρωπαϊκή αγορά θα φτάσει τα 11,46 δις ευρώ μέχρι το τέλος της περιόδου ανάλυσης. 


Η αγορά προσθέτων τροφίμων στις ΗΠΑ εκτιμάται σε 11,9 δις ευρώ το 2022. Η χώρα αυτή τη στιγμή κατέχει μερίδιο 27,02% στο παγκόσμια αγορά. Η Κίνα , η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, προβλέπεται να φτάσει σε εκτιμώμενο μέγεθος αγοράς 10,64 δις ευρώ το 2026, ακολουθώντας ένα CAGR 7% κατά την περίοδο ανάλυσης. Μεταξύ των άλλων αξιοσημείωτων γεωγραφικών αγορών είναι η Ιαπωνία και ο Καναδάς , καθεμία από τις οποίες προβλέπεται να αναπτυχθεί κατά 2,5% και 3,4% αντίστοιχα κατά την περίοδο ανάλυσης. Εντός Ευρώπης, στη Γερμανία προβλέπεται να αυξηθεί σε περίπου 3,1% CAGR ενώ η υπόλοιπη ευρωπαϊκή αγορά θα φτάσει τα 11,46 δις ευρώ μέχρι το τέλος της περιόδου ανάλυσης. 

Οι ανεπτυγμένες οικονομίες αντιπροσωπεύουν τις μεγαλύτερες αγορές για πρόσθετα τροφίμων, λόγω της υψηλής ζήτησης για συσκευασμένα και βολικά τρόφιμα και της αυξανόμενης ευαισθητοποίησης των ανθρώπων για τα υγιεινά τρόφιμα. Η αυξανόμενη ευαισθητοποίηση σχετικά με τις τροφιμογενείς ασθένειες και η αύξηση της συνείδησης για την υγεία των καταναλωτών στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη τροφοδοτούν τη χρήση προσθέτων τροφίμων. Από την άλλη πλευρά, η ζήτηση για πρόσθετα τροφίμων στις αναδυόμενες οικονομίες τροφοδοτείται από την αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών για προϊόντα διατροφής με βελτιωμένη γεύση και γεύσεις.

Ο τομέας βιταμινών και μετάλλων θα φτάσει τα 2,46 δις ευρώ έως το 2026
Στον παγκόσμιο τομέα βιταμινών και μετάλλων, οι ΗΠΑ , ο Καναδάς , η Ιαπωνία , η Κίνα και η Ευρώπη θα αυξήσουν το 3,4% CAGR που εκτιμάται για αυτό το τμήμα. Αυτές οι περιφερειακές αγορές που αντιστοιχούν σε συνδυασμένο μέγεθος αγοράς 1,55 δις ευρώ θα φτάσουν σε προβλεπόμενο μέγεθος 2 δις ευρώ μέχρι το κλείσιμο της περιόδου ανάλυσης. Η Κίνα θα παραμείνει μεταξύ των ταχύτερα αναπτυσσόμενων σε αυτό το σύμπλεγμα περιφερειακών αγορών. 

Πηγή: prnewswire.com

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ηχηρή αποχώρηση Χαρουτουνιάν από τον ΕΛΓΟ Δήμητρα – Ανταλλαγές πυρών με τον Λευτέρη Αυγενάκη

Επιστολή παραίτησης στον πρωθυπουργό έστειλε ο πρόεδρος του ΕΛΓΟ – Έχει λήξει η θητεία του λέει το ΥΠΑΑΤ.

Απάτη τροφίμων: Πως μας πλασάρουν Ιαπωνική τσιπούρα για… φαγκρί! Πως μπορούμε να τα ξεχωρίζουμε

Το πελαγίσιο φαγκρί της μεσογείου Pargus pargus θεωρείται πολύ πιο ποιοτικό ψάρι και πιο ακριβό από την κόκκινη ιαπωνική τσιπούρα και η παραπλάνηση πάει σύννεφο!

Απαγορευμένο φυτοφάρμακο σε ελληνικό ελαιόλαδο: Η απάντηση της GAEA στο cibum

H GAEA λήγει τη συνεργασία με το ελαιοτριβείο - "Κυνήγι" για να εντοπιστεί ο αγρότης/ελαιοπαραγωγός - Μετά τη Δανία και τη Ρουμανία, το ελληνικό ελαιόλαδο GAEA αποσύρεται και από Νορβηγία και Γερμανία.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα