Μετάβαση στο περιεχόμενο
Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου, 2025
7.6 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πρόστιμο σε ΑΒ Βασιλόπουλος στην Κόρινθο

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΠρόστιμο σε ΑΒ Βασιλόπουλος στην Κόρινθο
spot_img

Γιατί τα σουπερμάρκετ δεν βάζουν τιμές στα προϊόντα;

Οι επιθεωρητές που διενεργούν ελέγχους σε καταστήματα τροφίμων και σε σουπερμάρκετ διαπιστώνουν συχνά πως πολλά προϊόντα στα ράφια δεν έχουν τιμές, γεγονός που συνιστά παράβαση των Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (Κανόνες ΔΙΕΠΠΥ).

- Advertisement -

Ακόμα μία τέτοια παράβαση, διαπίστωσαν επιθεωρητές της Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας σε σουπερμάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος στον Ισθμό της Κορίνθου με αποτέλεσμα την επιβολή προστίμου στην αλυσίδα, ύψους 2.000 ευρώ. Ο αγορανομικός έλεγχοες έδειξε ότι “Τα προϊόντα 1) ΚΙΤ – ΚΑΤ FINGERS DARK Σοκολάτα, 41.5γραμ., με barcode:8445290538802 και 2) ΟΜΠΡΕΛΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ, της εταιρείας ΧΑΝΟΣ ΑΒΕΕ, μήκους 55cm, δεν έφεραν την πληροφορία που παρέχεται από τον έμπορο προς τον καταναλωτή, σχετικά με την τιμή του προϊόντος που διατίθεται προς πώληση σε πινακίδες ή ετικέτες ή άλλα αντίστοιχα μέσα πληροφόρησης τοποθετημένα επί του προϊόντος ή δίπλα σε αυτό με τρόπο και να είναι άμεσα αντιληπτή από τον καταναλωτή”.

Το να γνωρίζουν οι καταναλωτές τις τιμές των προϊόντων που θέλουν να αγοράσουν, αποτελεί θεμελιώδες δικαίωμα τους και  η αποτυχία παροχής σαφών και σαφών πληροφοριών τιμολόγησης για προϊόντα προς πώληση, αποτελεί παραβίαση της νομοθεσίας  Είναι θέμα διαφάνειας για τους καταναλωτές και συμμόρφωσης για τις επιχειρήσεις λιανικής. Οι σαφείς ετικέτες τιμών, είναι απαραίτητες για να μπορεί ο καταναλωτής να κάνει σύγκριση αφενός και επίσης να έχει ευρύ πεδίο επιλογής. Επίσης οι τιμές βοηθούν τους πελάτες ενός καταστήματος να διαπιστώσουν εάν η τσέπη τους αντέχει το αντίτιμο ή όχι και να αντιληφθούν μία ενδεχόμενη αύξηση. Επιπλέον η σαφής τιμολόγηση αυξάνει την εμπιστοσύνη των πελατών και την πίστη τους στο κατάστημα, κάτι που φαίνεται να αγνοούν πολλές επιχειρήσεις λιανικής στην Ελλάδα.

Οι εξηγήσεις που δίνουν οι λιανοπωλητές για την απουσία ενδείξεων τιμών, είναι ελλείψεις και απουσίες προσωπικού, ανθρώπινο λάθος, έλλειψη ευαισθητοποίησης και γνώσης του προσωπικού σχετικά με τις νομικές απαιτήσεις, ταχύτητα μεταβολής της τιμής, θέματα λειτουργίας στο τμήμα εκτύπωσης των τιμών, καθώς και δυσλειτουργία στη διαδικασία αλλαγής της τιμής οπότε το προϊόν καταλήγει να μην έχει καθόλου τιμή.

Μία ενδιαφέρουσα άποψη που έχει εκφραστεί στα social media είναι πως όποιο προϊόν δεν έχει τιμή πρέπει να είναι και δωρεάν! Μήπως θα πρέπει να το σκεφτούν οι αρμόδιοι αντί να επιβάλουν αστεία για το μέγεθος των σουπερμάρκετ, πρόστιμα;

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Η υποκρισία είναι ότι γίνεται έλεγχος για το αν έχουν τιμές τα προϊόντα ,αστείο . Δλδ αν ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης κάνει 10 ευρώ ,δεν πειράζει μωρέ αφού έχει τιμή όλα καλά ,η υποκρισία σε όλο το μεγαλείο για την χειραγώγηση των μαζών .

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πίνετε αναψυκτικά διαίτης; Νέα μελέτη επισημαίνει τον κίνδυνο για καρδιακά νοσήματα και εγκεφαλικά από δημοφιλές γλυκαντικό

Το δημοφιλές τεχνητό γλυκαντικό, που προκαλεί αύξηση της ινσουλίνης και οδηγεί σε φλεγμονή των αιμοφόρων αγγείων

Τρώτε από πλαστικά πιάτα και δοχεία; Νέα μελέτη δείχνει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία

Υπάρχουν πάνω από 20.000 χημικές ουσίες που μπορούν να απελευθερωθούν από το πλαστικό

Κρούσματα αλλαντίασης από έτοιμα γεύματα

Αξιολόγηση του κινδύνου αλλαντίασης που προκύπτει από την κατανάλωση τροφίμων συσκευασμένων σε κενό ή σε τροποποιημένη ατμόσφαιρα
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα