Στη νέα καμπάνια της η αλυσίδα εστιατορίων Friendly’s Restaurants διατάζει τους πελάτες να κάνουν… χώρο για παγωτό.
Η αλυσίδα εστιατορίων Friendly’s ξεκίνησε ως κατάστημα παγωτού πριν από 87 χρόνια στις ΗΠΑ. Όσο κι αν έχει εξελιχθεί από τότε, το παγωτό θα αποτελεί ανέκαθεν σήμα κατατεθέν για το brand, κάτι που θέλουν να υπενθυμίσουν στους πελάτες τους. Η νέα διαφημιστική καμπάνια «Save Room for Ice Cream» (κάντε χώρο για παγωτό),σύμφωνα με τον επικεφαλής μάρκετινγκ των Friendly’s Restaurants, David Ellis, αποτελεί απλά μια υπενθύμιση για έναν από τους πολλούς λόγους για να επισκεφτεί κανείς τα καταστήματα. Παράλληλα, η Friendly’s έχει αναδιαμορφώσει το μενού τους τελευταίους 18 μήνες με πολλές προσθήκες, κάνοντάς τη την μεγαλύτερη ανανέωση στην ποικιλία του μέχρι τώρα.
Η διασκεδαστική και χιουμοριστική καμπάνια περιλαμβάνει έναν κωμικά εκφοβιστικό άνδρα πoυ έχει αποστολή να διασφαλίσει, ότι όλοι οι θαμώνες του Friendly’s εξοικονομούν χώρο για παγωτό με το γεύμα. Η ενσωματωμένη καμπάνια περιλαμβάνει ειδικά σποτάκια για την τηλεόραση, τα συνδρομητικά κανάλια, τις αγορές των ΗΠΑ, αλλά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Βέβαια, το νέο μενού των Friendly’s θα κάνει την εξοικονόμηση χώρου για παγωτό αρκετά δύσκολη, με 12 νέα λαχταριστά πιάτα, συμπεριλαμβανομένης και μιας σαλάτας Cobb αξίας 100.000 δολαρίων, νόστιμα ορεκτικά και μπέργκερ, αλλά και μια νέα γεύση παγωτού Barking Pretzel. «Πιστεύουμε ότι η καμπάνια “Save Room for Ice Cream” είναι μια υπενθύμιση για να αφιερώσεις χρόνο για να απολαύσεις τα μικρά πράγματα που σε κάνουν να χαμογελάς», αναφέρει το διαφημιστικό πρακτορείο πίσω από την καμπάνια.