Σάββατο, 12 Οκτωβρίου, 2024
27 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Στα 186,99 δις. δολάρια η παγκόσμια αγορά ζαχαροπλαστικής σοκολάτας έως το 2028

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΣτα 186,99 δις. δολάρια η παγκόσμια αγορά ζαχαροπλαστικής σοκολάτας έως το 2028
spot_img

Η παγκόσμια αγορά ζαχαροπλαστικής σοκολάτας προβλέπεται να αυξηθεί με CAGR 5,20% κατά την προβλεπόμενη περίοδο 2023-2028.

Η παγκόσμια αγορά ζαχαροπλαστικής σοκολάτας το 2022 ανήλθε σε 137,95 δισεκατομμύρια δολάρια και είναι πιθανό να φτάσει τα 186,99 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2028 καθώς προβλέπεται να αυξηθεί με CAGR 5,20% κατά την προβλεπόμενη περίοδο 2023-2028, σύμφωνα με την ResearchAndMarkets.com .

Η ζαχαροπλαστική σοκολάτας αναφέρεται σε γλυκές λιχουδιές που αποτελούνται κυρίως από σοκολάτα ή παράγωγα κακάο, συμπεριλαμβανομένων προϊόντων όπως μπάρες σοκολάτας, τρούφες και πραλίνες. 

 Η βιομηχανική επανάσταση του 20ου αιώνα, που σημαδεύτηκε από βασικές καινοτομίες όπως το πιεστήριο κακάο και η μαζική παραγωγή, οδήγησε στην εξέλιξη της σοκολάτας από ένα premium προϊόν σε ένα παγκοσμίως απολαυστικό σνακ. Η μετάβαση αυτών των γλυκών σε εύκολα προσβάσιμα σνακ έχει διευρύνει την καταναλωτική βάση τους, ενισχύοντας έτσι τη δημοτικότητά τους και υποδεικνύοντας τη δυναμική εξέλιξη της αγοράς ζαχαροπλαστικής σοκολάτας.

Τα τελευταία χρόνια, η δημοτικότητα της ζαχαροπλαστικής σοκολάτας έχει αυξηθεί για διάφορους λόγους, κυρίως λόγω των πιθανών πλεονεκτημάτων για την υγεία, της ανόδου των σοκολατών υψηλής ποιότητας, της ανάπτυξης των διαδικτυακών καναλιών πωλήσεων που παρέχουν μεγαλύτερη προσβασιμότητα και της καινοτομίας στις γεύσεις που συνοδεύονται από αποτελεσματικές καμπάνιες μάρκετινγκ.

Καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να αυξάνουν την ευαισθητοποίησή τους για τον τρόπο ζωής και τις επιλογές κατανάλωσης, αναμένεται ότι η αγορά σοκολατοποιών ζαχαροπλαστικής θα εμβαθύνει την προσφορά της σε συγκεκριμένα προϊόντα επιλογής τρόπου ζωής, όπως μειωμένη ζάχαρη και χωρίς γαλακτοκομικά προϊόντα. 

Βασικοί παίχτες είναι η Mondelez International, η Mars Incorporated, η Ferrero Group και η Nestle. Οι κορυφαίες εταιρείες ζαχαροπλαστικής κατείχαν περισσότερο από το 55% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς, με τις τρεις πρώτες μόνο (Mars, Ferrero και Mondelez) να κατέχουν περισσότερο από 30%. Αυτές οι εταιρείες, γνωστές για επωνυμίες όπως η Cadbury, η Mars, η Ferrero Rocher και η KitKat, διαφοροποιούνται μέσω της αξιοπιστίας της επωνυμίας, των προϊόντων υψηλής ποιότητας, της καινοτομίας, των ευρέων δικτύων διανομής και των αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ. Ανταποκρίνονται στα συμφέροντα των καταναλωτών με τη συνεχή καινοτομία στις γεύσεις, τις συσκευασίες και τις μορφές προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των προσφορών υψηλής ποιότητας και μαύρης σοκολάτας. Η βιωσιμότητα είναι επίσης ζωτικής σημασίας, με εταιρείες όπως η Waterbridge Belgian Chocolate και οι μεγάλες εταιρείες μύλου κακάο να δίνουν έμφαση στην ηθική παραγωγή.

Οι χειροποίητες και τοπικές μάρκες προσφέρουν μοναδικές, γκουρμέ εμπειρίες και απευθύνονται σε καταναλωτές που έχουν επίγνωση της υγείας και με ηθική σκέψη. Οι πρόσφατες εξελίξεις της επωνυμίας υπογραμμίζουν την εστίαση σε υγιεινές, premium και ηθικές προσφορές, όπως η εξαγορά από την Hershey Company της μάρκας Lily’s ‘καλύτερη για σένα’ και της καινοτόμου σοκολάτας 2ης γενιάς του Barry Callebaut .

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ευκαιρία να παρακολουθήσετε το best seller σεμινάριο TÜV: Food safety culture advanced training course TÜV NORD σε συνεργασία με τo cibum.gr

Εισηγητής Νίκος Γδοντέλης, Βιολόγος MSc Food Science, σύμβουλος Συστημάτων Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων.

5 μωρά πέθαναν από ασφυξία σε κούνιες της Fisher-Price – Ανακαλούνται πάνω από 2 εκατομμύρια κούνιες

Νέα ανάκληση προϊόντων της Fisher-Price λόγω σοβαρού κινδύνου για τα βρέφη.

Μέγα σκάνδαλο στη Τουρκία: Πουλούσαν χοιρινό κρέας ως μοσχάρι και κοτόπουλο! Έντονες αντιδράσεις

Το σκάνδαλο προκάλεσε εκτεταμένη ανησυχία σχετικά με την ασφάλεια των τροφίμων της γείτονος χώρας.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο