Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
13.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Στρατηγική συνεργασία της Kraft Heinz με τη Google – Ανάλυση συμπεριφοράς καταναλωτών – Χρήση δεδομένων

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΣτρατηγική συνεργασία της Kraft Heinz με τη Google - Ανάλυση συμπεριφοράς καταναλωτών - Χρήση δεδομένων
spot_img

Η εταιρεία Kraft Heinz και η Google ανακοίνωσαν μια νέα, πολυετή στρατηγική συνεργασία.

Η Kraft Heinz Co. θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα cloud και τη διαφημιστική τεχνολογία της Google LLC για να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα των επιχειρηματικών της λειτουργιών όπως ανακοίνωσαν οι δύο εταιρείες σύμφωνα με τις οποίες πρόκειται για μία πολυετή στρατηγική σχέση. Από τη μόχλευση δεδομένων και τεχνολογιών ανάλυσης που παρέχονται από το Google Cloud, έως την ενίσχυση της στρατηγικής μάρκετινγκ του γίγαντα των τροφίμων με το Google Ads, αυτή η συνεργασία θα κλιμακώσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Kraft Heinz καθώς η συμπεριφορά των καταναλωτών αλλάζει ολοένα και περισσότερο στο διαδίκτυο.

Η Kraft Heinz είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες τροφίμων και ποτών στον κόσμο, με καθαρές πωλήσεις που έφτασαν περίπου τα 26 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι. Σε μια προσπάθεια να επιταχύνει την αύξηση των εσόδων, η εταιρεία αναπτύσσει νέες τεχνολογίες, όπως λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης σε όλες τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες και η Google πρόκειται να παίξει βασικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια.

Η Google θα βοηθήσει, μεταξύ άλλων, τη Kraft Heinz να «εξατομικεύσει τις εμπειρίες των καταναλωτών» για να αντιμετωπίσει καλύτερα τις προτιμήσεις τους. Στο πλαίσιο της προσπάθειας, η Kraft Heinz δημιουργεί μια πλατφόρμα δεδομένων πελατών στο Google Cloud. Πρόκειται για ένα σύστημα λογισμικού που χρησιμοποιεί μια εταιρεία για να αναλύσει τη συμπεριφορά των καταναλωτών και να βρει ευκαιρίες για αύξηση των πωλήσεων. 

Το σύστημα της Kraft Heinz θα τροφοδοτείται από τη διαχειριζόμενη αποθήκη δεδομένων BigQuery του Google Cloud. Το BigQuery δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να συλλέγουν πολλαπλούς τύπους επιχειρηματικών δεδομένων, όπως αρχεία καταγραφής αγορών και πληροφορίες προϊόντων αποθέματος, σε ένα μέρος, και στη συνέχεια να εξάγουν insights χρησιμοποιώντας τη δημοφιλή σύνταξη ερωτημάτων SQL.  

Επίσης μέσα από αυτή τη στρατηγική συνεργασία η Kraft Heinz θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία AI της Google για να αναπτύξει νέα προϊόντα και γεύσεις, και θα επιδιώξει να μειώσει το χρόνο που απαιτείται για την κυκλοφορία ενός νέου προϊόντος στην αγορά.

“Η συνεργασία μας με την Google είναι ένα κρίσιμο στοιχείο του συνεχούς μετασχηματισμού μας και αντανακλά τη βαθύτερη εστίαση που δίνουμε στην κατανόηση και την προσέγγιση των καταναλωτών μας αυτή τη στιγμή”, δήλωσε ο Sanjiv Gajiwala , Chief Growth Officer, της Kraft Heinz.

“Η τεχνογνωσία του Google Cloud στην τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση βοηθά τις επωνυμίες να αξιοποιήσουν προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία και γνώσεις βάσει δεδομένων για να λάβουν καλύτερες αποφάσεις μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, αυξάνοντας τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα των μέσων”, δήλωσε ο Giusy Buonfantino, αντιπρόεδρος καταναλωτικών συσκευασμένων προϊόντων στο Google Cloud.  

Το τρίτο σημαντικό στοιχείο της συνεργασίας επικεντρώνεται στο διαδικτυακό μάρκετινγκ. Η Google θα βοηθήσει την Kraft Heinz να κάνει τις προσπάθειές της στο ψηφιακό μάρκετινγκ πιο αποτελεσματικές, δήλωσαν σήμερα οι εταιρείες. Η Kraft Heinz χρησιμοποιεί ήδη ορισμένες υπηρεσίες Google ως μέρος των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένου του Google Ads, το οποίο η εταιρεία λέει ότι τη βοήθησε να αυξήσει την αποδοτικότητα του κόστους των διαφημιστικών προσπαθειών της τον περασμένο χρόνο. 

ΠΗΓΗ: Google Inc. Google Cloud

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

ΕΕ: Δημοσιεύτηκε ο τροποποιητικός κανονισμός για τα όρια της Listeria monocytogenes στα τρόφιμα

Επικαιροποιήθηκαν τα κριτήρια ασφάλειας στο παράρτημα του καν. (ΕΚ) 2073/2005.

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.

Θάνατος Δ. Σούρα: Μπορεί η τροφική δηλητηρίαση από Staphylococcus aureus να προκαλέσει σηψαιμία; Του Δρ Φ. Γαΐτη

Η αιτία θανάτου του γνωστού ψυχιάτρου, εγείρει ερωτήματα κατά πόσο η κατανάλωση τροφίμων μολυσμένων με Staphylococcus aureus θα μπορούσε να προκαλέσει αντίστοιχης σοβαρότητας ασθένεια.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο