Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024
20.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Εστιατόρια: Έρχονται οι παραγγελίες με αναγνώριση φωνής

ΑρχικήΝέαΕστίαση / ΤουρισμόςΕστιατόρια: Έρχονται οι παραγγελίες με αναγνώριση φωνής
spot_img

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τις φωνητικές παραγγελίες.

   Αναμφισβήτητα βρισκόμαστε στην εποχή της τεχνολογίας χωρίς όμως να γνωρίζουμε πραγματικά τι μπορεί να σημαίνει αυτό. Στο χώρο της εστίασης δεκάδες νέες τεχνολογίες έρχονται να προσφέρουν ευκολία και αμεσότητα, αλλά αναπόφευκτα να καταργήσουν μια θεμελιώδη αρχή. Οι κωδικοί QR στα εστιατόρια, τόσο για λήψη παραγγελίας όσο και για πληρωμή, έχουν κάνει ήδη την εμφάνιση τους αναδεικνύοντας την αξία της ψηφιακής εξυπηρέτησης. Ένα άλλο έργο σε εξέλιξη για τα εστιατόρια, είναι τώρα η φωνητική παραγγελία, μια σχετικά νέα τεχνολογία που επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν παραγγελίες χρησιμοποιώντας μόνο τη φωνή τους και μια συσκευή με δυνατότητα φωνητικής τεχνολογίας. 

    Πρόκειται για μια εξαιρετική επιλογή (ως φαίνεται) για επιχειρήσεις που θέλουν να επωφεληθούν από την τεχνολογία εστιατορίων, να μειώσουν το κόστος και να αποφέρουν αμεσότερα κέρδη. Ουσιαστικά οι πελάτες τηλεφωνούν στο εστιατόριο και τους υποδέχεται ένα σύστημα διαδραστικής φωνητικής απόκρισης (IVR). Το IVR είναι μια τεχνολογία που επιτρέπει στους ανθρώπους να αλληλεπιδρούν με ένα τηλεφωνικό σύστημα που λειτουργεί μέσω υπολογιστή χρησιμοποιώντας ήχους πολλαπλών συχνοτήτων διπλού τόνου και προφορικές λέξεις. Στη συνέχεια τους ζητείται να κάνουν την παραγγελία τους, έπειτα το σύστημα IVR την καταγράφει και τη στέλνει στο σύστημα POS του εστιατορίου. Μετά το σύστημα POS δημιουργεί έναν λογαριασμό και ο πελάτης μπορεί να πληρώσει με πιστωτική κάρτα, ενώ παράλληλα μόλις πραγματοποιηθεί η παραγγελία, αποστέλλεται αυτόματα στην κουζίνα, όπου προετοιμάζεται για παραλαβή ή παράδοση μέσω διαδικτυακών εφαρμογών παραγγελιών.

Τύποι φωνητικής απόκρισης.

   Υπάρχουν τέσσερις κύριοι τύποι φωνητικής απόκρισης: τα έξυπνα ηχεία, οι εικονικοί βοηθοί, τα chatbots και οι ψηφιακοί βοηθοί. Τα έξυπνα ηχεία είναι συσκευές που έχουν σχεδιαστεί για χρήση με φωνητικό βοηθό. Συνήθως είναι εξοπλισμένα με μικρόφωνο και ηχείο και μπορούν να ελεγχθούν με φωνητικές εντολές. Οι εικονικοί βοηθοί είναι προγράμματα λογισμικού που έχουν σχεδιαστεί για να εκτελούν εργασίες ή να παρέχουν πληροφορίες κατόπιν αιτήματος. Χρησιμοποιούνται συνήθως σε smartphone και παρόμοιες συσκευές και μπορούν να ενεργοποιηθούν με φωνητικές εντολές. Τα chatbots είναι προγράμματα υπολογιστή που προσομοιώνουν ανθρώπινη συνομιλία. Συνήθως χρησιμοποιούνται για την παροχή υποστήριξης πελατών ή για την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Οι ψηφιακοί βοηθοί είναι προγράμματα λογισμικού που παρέχουν προσωπική βοήθεια, όπως προγραμματισμός ραντεβού ή αποστολή email. Συνήθως χρησιμοποιούνται σε συσκευές όπως smartphone και υπολογιστές.

Πλεονεκτήματα της νέας τεχνολογίας αλλά…

   Όπως είναι προφανές, μια τέτοια τεχνολογία μπορεί να προσφέρει πολλαπλά πλεονεκτήματα σε μια επιχείρηση με σημαντικότερα, τόσο τη μείωση του χρόνου αναμονής όσο και την αυξημένη ακρίβεια στις παραγγελίες. Η φωνητική παραγγελία μπορεί ακόμα να προσφέρει εξατομικευμένες φωνητικές εμπειρίες, οι οποίες δημιουργούν μια πιο προσαρμοσμένη εμπειρία παραγγελιών για τους πελάτες με βάση τις ατομικές τους προτιμήσεις. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης παραγγέλνει συνήθως το ίδιο προϊόν κάθε φορά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φωνητική τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνετε αυτό το στοιχείο ως προεπιλεγμένη επιλογή. Ακόμη, οι επιχειρήσεις θα έχουν να συνυπολογίσουν, τη μείωση του λειτουργικού κόστους, αφού αυτοματοποιεί συγκεκριμένες εργασίες, όπως η λήψη παραγγελιών και η επεξεργασία πληρωμών. Παράλληλα, η τεχνολογία αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άτομα με αναπηρίες που δυσκολεύονται ή δεν μπορούν καθόλου να χρησιμοποιήσουν τις παραδοσιακές μεθόδους παραγγελιών. Αυτό κάνει τα εστιατόρια πιο προσβάσιμα σε όλους. Επιπροσθέτως, τα συστήματα που βασίζονται στη φωνή μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση των πωλήσεων, προτείνοντας πρόσθετα ή συνοδευτικά πιάτα. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης παραγγείλει ένα μπέργκερ, το σύστημα θα μπορούσε να προτείνει την προσθήκη πατατών ή ποτών.

   Από την άλλη, παρόλα αυτά τα πλεονεκτήματα μιας τέτοιας τεχνολογίας για τα εστιατόρια, η φωνητική παραγγελία έρχεται να καταργήσει την ποιοτική αλληλεπίδραση των εργαζόμενων με τον πελάτη, όπως συμβαίνει άλλωστε με κάθε αυτοματισμό (στο χώρο), καταργώντας όμως έτσι και τη αρχή από την οποία ξεκινούν όλα: Τη φιλοξενία. Έτσι το αν θα υιοθετήσει ή όχι την τεχνολογία φωνητικής τεχνητής νοημοσύνης εξαρτάται από την εκάστοτε επιχείρηση και τις αξίες της.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Απογοητευτικά τα αποτελέσματα της παγκόσμιας έρευνας του Campden BRI για την εκπαίδευση ασφάλειας τροφίμων στη Βιομηχανία

Αυτή είναι η 8η παγκόσμια έρευνα κατάρτισης για την ασφάλεια τροφίμων που διοργανώθηκε με την Intertek Alchemy σε συνεργασία με τις BRCGS, BSI, Intertek, SGS, SQF, TSI.

Lidl: Καταγγελία στο Cibum για σκουλήκι σε σοκολάτα από κατάστημα της Αττικής

Σκουλήκι μέσα σε σοκολάτα που πωλείται στην αλυσίδα σουπερμάρκετ Lidl στην Ελλάδα βρήκε καταναλωτής.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα