Η πανδημία άλλαξε πολλά πράγματα σχετικά με το τι και πώς θέλουν να τρώνε οι άνθρωποι στα εστιατόρια. Αυτό που παραμένει συνεπές είναι η επιθυμία τους – σε όλα τα διαστήματα της ημέρας – για πιο υγιεινά, λιγότερο ακριβά τρόφιμα, σύμφωνα με νέα έρευνα της Αμερικανικής Ένωσης Εστιατορίων.
Σύμφωνα με το «What’s Hot 2022 Culinary Forecast» που πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια της εταιρείας ερευνών μάρκετινγκ Technomic Inc, 350 σεφ δημιούργησαν μια λίστα με 109 φαγητά που προβλέπουν ότι θα θέλουν να φάνε οι καταναλωτές το επόμενο έτος.
Το ενδιαφέρον για τα τρόφιμα με παγκόσμια επιρροή άρχισε να αυξάνεται προτού ξεσπάσει η πανδημία κορονοϊού. Τώρα, ωστόσο, οι επισκέπτες των εστιατορίων αναζητούν πάλι τοπικά προϊόντα της Ασίας, της Καραϊβικής και της Νότιας Αμερικής.
Η έρευνα έδειξε ότι πρωτεΐνες φυτικής προέλευσης στο πρωινό, με βάση τα δημητριακά για μεσημεριανό γεύμα και φθηνά κομμάτια βοείου κρέατος και κοτόπουλου για δείπνο, ήταν στην κορυφή των μενού της ημέρας.
3 κορυφαίες τάσεις ανά διαστήματα της ημέρας
Οι σεφ της έρευνας μοιράστηκαν τις σκέψεις τους για το τι είναι hot για πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό:
Πρωινό
- Μη παραδοσιακές πρωτεΐνες (όπως chorizo, vegan μπέικον ή λουκάνικο)
- Σάντουιτς φυτικής προέλευσης
- Μπολ πρωινού με βάση τα αυγά
Επίσης δημοφιλή για πρωινό: φαγητά με παγκόσμια επιρροή, όπως το shakshuka, ένα πικάντικο πιάτο με αυγά.
Μεσημεριανό
- Σάντουιτς φυτικής προέλευσης
- Παγκοσμίως εμπνευσμένες σαλάτες
- Μπολ με βάση τα δημητριακά
Επίσης ζεστό για μεσημεριανό: σαλάτες με τουρσί, τηγανητό σάντουιτς κοτόπουλου, ανανεωμένες κλασικές σαλάτες και poke bowls.
Δείπνο
- Λιγότερο ακριβά κομμάτια κοτόπουλου (όπως μπούτι αντί για φτερούγα)
- Μπέργκερ φυτικής προέλευσης
- Λιγότερο ακριβά τεμάχια βοείου κρέατος (όπως τσοκ βοδινού αντί για φιλέτο)
Επίσης δημοφιλή για δείπνο: κιτ γευμάτων, εναλλακτικές λύσεις υδατανθράκων από κουνουπίδι, ramen ή mazemen και λιγότερο ακριβά κομμάτια χοιρινού κρέατος.
Οι λιγότερο δαπανηρές πρωτεΐνες ενδέχεται να εμφανίζονται περισσότερο στα μενού για διάφορους λόγους, όπως ζητήματα εφοδιασμού, αύξηση του κόστους των τροφίμων, γαστρονομική εξερεύνηση ή όλες αυτές οι επιρροές μαζί.
Πηγή: restaurant.org