cibum team
Συνεχίζοντας την εξωστρεφή της δράση και προσαρμοσμένη στα δεδομένα της εποχής, η FOODTECH 2021 αναμένεται να προσελκύσει στη φυσική έκθεση περισσότερους από 300 ποιοτικούς και σημαντικούς ξένους αγοραστές από χώρες με υψηλό ποσοστό εμβολιασμού, ώστε να καθιερωθεί με σταθερά βήματα ως μία μεγάλη έκθεση Τεχνολογίας και Εξοπλισμού για τον κλάδο Τροφίμων και Ποτών σε ολόκληρη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη. τοχευμένο Hosted Buyer Program
Η 1η FOODTECH ξεπέρασε κάθε εμπορική προσδοκία με την προσέλευση 300 decision makers από 50 χώρες από όλο τον κόσμο, που δραστηριοποιούνται στη βιομηχανία των Τροφίμων και των Ποτών, εκ των οποίων οι 150 πιο σημαντικοί είχαν επιλεχθεί με αυστηρά κριτήρια και μπήκαν στο πρόγραμμα μετάκλησης και φιλοξενίας της έκθεσης, κατά τη διάρκεια της οποίας πραγματοποίησαν 2.250 b2b συναντήσεις με τους εκθέτες της.
Η 2η FOODTECH θα διεξαχθεί 13-16 Νοεμβρίου 2021 και θα δώσει τη δυνατότητα στους διεθνείς αγοραστές που θα την επισκεφτούν να ενημερωθούν για όλα τα καινούρια προϊόντα και τον καινοτόμο τεχνολογικό εξοπλισμό για την παραγωγή, επεξεργασία, συσκευασία και διακίνηση των προϊόντων τους. Ακόμη, θα μπορέσουν να πραγματοποιήσουν συναντήσεις, κάτω από ασφαλείς συνθήκες με τους Έλληνες και ξένους εκθέτες για να επιλέξουν ανάμεσα στους καλύτερους της αγοράς, να βελτιώσουν τη γραμμή παραγωγής της επιχείρησής τους και να ξεκινήσουν πολλές νέες εποικοδομητικές συνεργασίες.
Φέτος, 300 διεθνείς αγοραστές, που έχουν επιλεγεί με βάση αυστηρά κριτήρια από τη διοργανώτρια εταιρεία και προέρχονται από χώρες με υψηλό ποσοστό εμβολιασμού, θα συμμετέχουν στο Hosted Buyer πρόγραμμα της έκθεσης. Στο πλαίσιο αυτό αναμένεται να πραγματοποιήσουν 4.500 b2b meetings και τις 4 ημέρες με τους Έλληνες και ξένους εκθέτες, σε ειδικά διαμορφωμένο και σύμφωνα με όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα χώρο. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι διεθνείς αυτοί key buyers είναι decision makers, δηλαδή ιδιοκτήτες και στελέχη (Διευθυντές εργοστασίων, Μηχανικοί παραγωγής, Υπεύθυνοι ποιοτικού ελέγχου, R&D managers, Logistics managers, Υπεύθυνοι προμηθειών κ.λ.π.) από χώρες με παραγωγικές επιχειρήσεις και μονάδες με μεγαλύτερη εξειδίκευση στον τομέα της παραγωγής και επεξεργασίας τροφίμων και ποτών και άρα μεγαλύτερες και πιο συγκεκριμένες ανάγκες για εξοπλισμό, τεχνολογίες και υπηρεσίες που παρουσιάζουν οι εκθέτες της FOODTECH. Ενδεικτικά, κάποιες από τις χώρες από τις οποίες προέρχονται οι σημαντικοί αυτοί αγοραστές είναι:Αίγυπτος, Μαρόκο, Αλγερία, Τυνησία, Ιορδανία, Σ. Αραβία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ισραήλ, Λίβανος, Αλβανία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Βόρεια Μακεδονία, Σερβία, Σλοβενία.
Η FOODTECH 2021 λοιπόν έχει ως στόχο να ανεβάσει υψηλότερα τον πήχη, με στόχο να εδραιώσει ακόμη περισσότερο το διεθνές brand της. Έτσι, μέσα από ένα εμπλουτισμένο πρόγραμμα hosted buyers αναμένεται να προσελκύσει έντονο διεθνές ενδιαφέρον, προσφέροντας διέξοδο στην εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων και ανοίγοντας εμπορικούς δρόμους με αναπτυσσόμενες διεθνείς αγορές.