Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου, 2022
17.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Great Exhibitions: H μεγαλύτερη συμμετοχή της ως τώρα στη Sial, με το 1/3 των Ελληνικών συμμετοχών

ΑρχικήΝέαGreat Exhibitions: H μεγαλύτερη συμμετοχή της ως τώρα στη Sial, με το 1/3 των Ελληνικών συμμετοχών
spot_img

Η GREAT EXHIBITIONS διοργάνωσε την συμμετοχή 100 και πλέον εκθετών στο μεγαλύτερο εκθεσιακό γεγονός της χρονιάς, τη Διεθνή έκθεση Sial Paris 2022, που πραγματοποιήθηκε 15 – 19 Οκτωβρίου.

Με απόλυτη επιτυχία και φέτος η GREAT EXHIBITIONS διοργάνωσε την συμμετοχή 100 και πλέον εκθετών στο μεγαλύτερο εκθεσιακό γεγονός της χρονιάς, τη Διεθνή έκθεση Sial Paris 2022, που πραγματοποιήθηκε 15 – 19 Οκτωβρίου, στο εκθεσιακό κέντρο Park des Expositions – Villepinte. Οι επισκέπτες των καλαίσθητων, κατά κοινή ομολογία, περιπτέρων της GREAT EXHIBITIONS, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν πρώτοι τις νέες τάσεις στον κλάδο των Ελληνικών τροφίμων και ποτών, για πέντε ολόκληρες ημέρες και να συνομιλήσουν με τους Έλληνες εκθέτες, αναζητώντας νέες στρατηγικές συνεργασίας. 

Η προνομιακή παρουσίαση της GREAT EXHIBITIONS στο Hall 1 δίπλα στην Ιταλία και σε μεγάλες εθνικές συμμετοχές ξεχώρισε ανάμεσα στις δεκάδες συμμετοχές χωρών από όλο τον κόσμο ως η πιο καλαίσθητη και μοντέρνα παρουσία που ανέδειξε με τον καλύτερο τρόπο τους εκθέτες της και τα προϊόντα τους. Η εκθεσιακή της ταυτότητα “TRULY GREECE” μαγνήτισε για ακόμη μια φορά τα βλέμματα, προκαλώντας το ενδιαφέρον των επισκεπτών που εκφράστηκαν με θετικότατα σχόλια. Συγχρόνως, σημαντικός αριθμός δημοσιογράφων του κλάδου των τροφίμων και ποτών από όλο τον κόσμο, επισκέφθηκαν τα περίπτερα και γεύτηκαν τα ιδιαίτερα και ποιοτικά ελληνικά προϊόντα και αρθρογράφησαν για την ποιότητα και τον πλούτο τους.

H GREAT EXHIBITIONS είχε εξασφαλίσει χώρους σε όλες τις θεματικές ενότητες όπως: National Pavilion, Grocery, Confectionery, Frozen, Beverages, Gourmet, Meat, φιλοξενώντας το μεγαλύτερο αριθμό από τις σημαντικότερες Ελληνικές εταιρίες, οι οποίες ξεχώρισαν για την ποιότητα των προϊόντων τους, αλλά και για την άψογη και καλαίσθητη εικόνα των περιπτέρων τους. Όλοι οι εκθέτες της GREAT EXHIBITIONS, νέοι αλλά και έμπειροι στο χώρο των εξαγωγών πραγματοποίησαν πολλές συναντήσεις με αγοραστές, διανομείς, χοντρέμπορους και σύναψαν ήδη σημαντικές εμπορικές συμφωνίες. Η πολυάριθμη συμμετοχή της GREAT EXHIBITIONS ενίσχυσε σημαντικά το σύνολο της Ελληνικής συμμετοχής ξεπερνώντας το 1/3 και πλέον του συνόλου της.

Παράλληλα η GREAT EXHIBITIONS ενίσχυσε τη παρουσία των Ελληνικών προϊόντων με μια σειρά προωθητικών δράσεων εμπορικού χαρακτήρα και διευκόλυνσης των εταιρικών επαφών των εκθετών της με τους πελάτες τους και τους υποψήφιους αγοραστές τους.

Σημαντική επιτυχία γνώρισαν τα καθημερινά πρωτότυπα «events» γευσιγνωσίας της στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο γευσιγνωσίας «Taste Area» με ελληνικές τοπικές συνταγές Περιφερειών της Ελλάδας (Δυτική Μακεδονία, Κεντρική Μακεδονία, Κρήτη), αναδεικνύοντας τον πλούτο της ελληνικής κουζίνας και των ελληνικών προϊόντων. Η παραγωγή και φροντίδα των εδεσμάτων πραγματοποιήθηκε από τo βραβευμένο με αστέρι Michelin εστιατόριο «Mavrommatis – La Table de la Méditerranée», που δραστηριοποιείται με μεγάλη επιτυχία στο χώρο της δημιουργικής κουζίνας 40 και πλέον χρόνια στο Παρίσι.

Όλοι οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να γευτούν τον πλούτο της ελληνικής γαστρονομίας, των ποιοτικών και διαφορετικών συνταγών, αλλά και της εκλεπτυσμένης παρουσίασης των εδεσμάτων και να λάβουν τον καλαίσθητο κατάλογο της GREAT EXHIBITIONS με όλο το πληροφοριακό υλικό των συμμετεχόντων.

Στο χώρο του «Taste Area» υπήρξε επίσης πρότυπο εκθετήριο των προϊόντων των συμμετεχουσών εταιρειών που γειτνίαζε με το «Coffee and Drinks station», έναν ειδικά διαμορφωμένο καλαίσθητο χώρο για τους επισκέπτες των Ελληνικών περιπτέρων που ήταν συνεχώς κατακλυσμένος από τους ξένους εμπορικούς επισκέπτες.

Επιπλέον για την ανάδειξη του πλούτου του Ελληνικού ελαιόλαδου, η GREAT EXHIBITIONS καινοτόμησε για άλλη μια φορά και δημιούργησε το «Olive Oil Tasting Bar» ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο για τους λάτρεις του ελαιόλαδου, όπου οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γευτούν ξεχωριστά, επιλεγμένα, ελληνικά ελαιόλαδα και να αντιληφθούν την μοναδικότητά της γεύσης τους και των ποιοτικών χαρακτηριστικών τους.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία επικροτήθηκε από όλους τους συμμετέχοντες με τα θερμότερα λόγια, ενώ οι επισκέπτες έλαβαν ουσιαστική πληροφόρηση για όλα όσα αφορούν τις ετικέτες των εκθετών που συμμετείχαν στο «Olive Oil Tasting Bar». Παράλληλα, απόλαυσαν με άνεση και ηρεμία τις επιλεγμένες ποικιλίες ελαιόλαδου και επισκέφτηκαν κατόπιν τους παραγωγούς των συγκεκριμένων ετικετών ελαιόλαδου.

Τέλος υπήρχε ειδικός χώρος με περισσότερα από 60 βραβευμένα ελληνικά προϊόντα, στο Awarded Products Area, όπου οι διεθνείς αγοραστές μπορούσαν να βρουν τα καινοτόμα και διεθνώς αναγνωρισμένα προϊόντα των εκθετών της Great Exhibitions.

Η διανομή ενημερωτικού υλικού σε όλα τα Halls, σχετικά με τους εκθέτες της GREAT EXHIBITIONS, τα εκλεκτά προϊόντα τους και των εκδηλώσεων που έγιναν κατά τη διάρκεια της έκθεσης, ενίσχυσε την επισκεψιμότητα των ελληνικών συμμετοχών.

Τα περίπτερά της Great Exhibitions επισκέφθηκαν ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Γιώργος Γεωργαντάς, ο Υφυπουργός Οικονομικών, με αρμοδιότητα τα θέματα οικονομικής διπλωματίας Κώστας Φραγκογιάννης και ο Γενικός Γραμματέας Διεθνών Σχέσεων του Υπουργείου Οικονομικών & πρόεδρος του Enterprise Greece Ιωάννης Σμυρλής. Παράλληλα το παρόν στα περίπτερα της Great Exhibitions έδωσαν Αντιπεριφερειάρχες, Πρόεδροι Eπιμελητηρίων και εκπρόσωποι της εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας της χώρας μας.

Μέσα στο πλαίσιο της υποστήριξης και ενίσχυσης της ελληνικής εξαγωγικής κοινότητας, GREAT EXHIBITIONS βρίσκεται πάντα κοντά στους Έλληνες εξαγωγείς με ένα πλούσιο εκθεσιακό πρόγραμμα και δράσεις για το 2023, περιλαμβάνοντας πάνω από 55 δημοφιλή εκθεσιακά γεγονότα τον χρόνο στον κλάδο των τροφίμων και ποτών με ξεχωριστές δράσεις και στις 5 Ηπείρους.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Βιομηχανία τροφίμων: Ανεπαρκείς οι πρακτικές διαχείρισης νερού σύμφωνα με έκθεση

Οι περισσότερες εταιρείες τροφίμων έχουν αδύναμες ή καθόλου πρακτικές διαχείρισης νερού, σύμφωνα με έκθεση της Morningstar.

Οι νέοι κανόνες της ΕΕ για τις συσκευασίες

Θεσπίζεται συγκεκριμένο ποσοστό επαναχρησιμοποιούμενων ή επαναπληρούμενων συσκευασιών που θα πρέπει να προσφέρουν οι εταιρείες στους καταναλωτές.

Ελληνικό γιαούρτι: Μελέτη για τον εμπλουτισμό του με πρωτεΐνη ορού γάλακτος χωρίς λακτόζη

Ενθαρρυντικά για την γαλακτοβιομηχανία είναι τα ευρήματα επιστημονικής μελέτης για την παραγωγή ελληνικών γιαουρτιών για όσους έχουν δυσανεξία στη λακτόζη.
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα