Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή τις διακρίσεις της εταιρείας Γρηγόρης, στα βραβεία FEA 2024
Δύο δυναμικές γυναίκες, η Μαργαρίτα Λεβαντή, Compliance & Processes Director και η Δανάη Ρήγα, Marketing Director της εταιρείας Γρηγόρης, μιλούν στο cibum.gr για την ιστορία και την προοπτική του καταστήματος που για περισσότερες από 5 δεκαετίες έχει συνδεθεί με τις πιο γευστικές παραδοσιακές πίτες, τα φρεσκοφτιαγμένα σάντουιτς, τις δροσερές σαλάτες και τα γλυκίσματα καθώς και τον γευστικότερο “οn the go” καφέ και κατάφερε να κερδίσει 9 βραβεία στα FEA 2024, και συγκεκριμένα:

Food Safety Culture Stand Out, για την κουλτούρα και την αδιάκοπη αφοσίωσή του στην ασφάλεια τροφίμων, Food Product Integrity Stand Out, για την ακεραιότητα των προϊόντων, Excellence in Promoting Sustainability / Food Waste Initiative, για τις βιώσιμες πρακτικές που υιοθετεί, Excellent Food Related Training Scheme, για την καινοτόμο και υψηλών προδιαγραφών εκπαίδευση σχετικά με την παραγωγή τροφίμων, Top Customer Centricity, για τις διαδικασίες που εφαρμόζει στην άριστη εξυπηρέτηση των συνεργατών franchisee και των καταναλωτών, Great Taste Customer’s Choice για την ποιότητα και τη γεύση του Freddo Espresso, Great Taste Customer’s Choice, για την ποιότητα και τη γεύση της Χωριάτικης Σπανακοτυρόπιτας της γιαγιάς Άρτεμης, Great Taste Customer’s Choice, για την ποιότητα και τη γεύση της χειροποίητης Γραβιερόπιτας και το Τιμητικό βραβείο James Lind FEA 2024, το οποίο απονεμήθηκε προσωπικά στην Άννα Κολυβά, Γενική Διευθύντρια της Γρηγόρης, για την μακρόχρονη και εμπνευσμένη συμβολή της στην προώθηση της καλής διατροφής και του wellbeing στον κλάδο της εστίασης.
Χάσατε το μέτρημα; Το όραμα της εταιρείας, όπως εξηγούν οι δύο γυναίκες, είναι να μη χάνετε το χαμόγελο σας κάθε φορά που απολαμβάνετε τον καφέ, δοκιμάζετε τις γεύσεις και έχετε την εμπειρία της φιλοξενίας του Γρηγόρη. «Θέλουμε να εμπνέουμε τους εργαζομένους και τους συνεργάτες μας, να στηρίζουμε την κοινωνία με κάθε δυνατό τρόπο και να ονειρευόμαστε ένα καλύτερο αύριο για όλους!»
Και τα FEA δεν είναι οι μοναδικές βραβεύσεις του brand. Με πάνω από 360 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία, έχει βραβευτεί σαν Famous Brand στην Ελληνική αγορά για το 2023-2024 και κατέχει την 12η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ. |

Ποια είναι όμως τα πιο εμβληματικά προϊόντα και οι υπηρεσίες της εταιρείας και τι την διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό; «Τα πιο εμβληματικά μας προϊόντα είναι οι πίτες. Εξάλλου, όταν ο Γρηγόρης Γεωργάτος άνοιξε το πρώτο κατάστημα το 1972, παρασκεύαζε και πούλαγε μόνο παραδοσιακές πίτες. Από τότε μέχρι σήμερα έχουν γίνει πολλά! Έχουμε εμπλουτίσει τη γκάμα μας με νέες λαχταριστές επιλογές για όλες τις ώρες της ημέρας, συνδυάζοντας παραδοσιακές συνταγές με σύγχρονες γεύσεις. Παράλληλα, φροντίζουμε να διατηρούμε την αυθεντική ποιότητα και τη μοναδική γεύση και γι αυτό οι τυρόπιτες, λουκανικόπιτες και ζαμπονοτυρόπιτες του Γρηγόρη γίνονται, καθημερινά ανάρπαστες.
Εκτός όμως από πίτες, προσφέρουμε μία πλήρη γκάμα καφέ και φαγητού, γεγονός που μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. Γιατί στο Γρηγόρη οι καταναλωτές μπορούν να βρουν προτάσεις για όλες τις διατροφικές προτιμήσεις, όπως vegan, protein κλπ. Ένα άλλο γεγονός που μας δίνει ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αφορά την τεχνογνωσία μας στο franchise, η οποία μετράει πάνω από 30 χρόνια. Έχουμε, λοιπόν, σχεδιάσει την πρόταση Γρηγόρης franchise, μέσω της οποίας προσφέρουμε στους συνεργάτες μας ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό μοντέλο, που περιλαμβάνει πλήρη υποστήριξη σε όλα τα στάδια της λειτουργίας του καταστήματος», εξηγούν.
«Η κύρια πελατειακή μας βάση αποτελείται από καταναλωτές που αναζητούν ποιοτικές λύσεις καφέ και φαγητού. Εργαζόμενοι, επαγγελματίες, φοιτητές, οικογένειες, διερχόμενοι (on the go) καταναλωτές, τουρίστες μπορούν να επιλέξουν από μία ευρεία γκάμα προϊόντων, κάθε στιγμή της ημέρας, όπου και αν βρίσκονται. Γιατί, εκτός από τα εκατοντάδες καταστήματα Γρηγόρης, που βρίσκονται σε κάθε γειτονιά, εξυπηρετούμε και τις online παραγγελίες μέσω του Gregory’s eorder app & του www.gregorys.gr».

Η προσέγγιση της εταιρείας όσον αφορά την προμήθεια πρώτων υλών ή συστατικών, είναι βασικό στοιχείο της επιτυχίας, διευκρινίζουν τα δύο στελέχη της εταιρείας. «Η εταιρεία Γρηγόρης είναι γνωστή για την επιμονή της στην ποιότητα των προϊόντων της και την προμήθεια πρώτων υλών από αξιόπιστους και πιστοποιημένους προμηθευτές. Παράλληλα, προσπαθεί να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και να προάγει τη βιωσιμότητα, μέσω της χρήσης ανακυκλώσιμων υλικών και άλλων περιβαλλοντικά φιλικών πρακτικών. Όσον αφορά στην ηθική προμήθεια, η εταιρεία επιλέγει προμηθευτές που πληρούν κοινωνικά και εργασιακά πρότυπα, υποστηρίζοντας τις πρακτικές δίκαιου εμπορίου. Η προμήθεια πρώτων υλών και συστατικών βασίζεται σε ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο διασφάλισης ποιότητας και αυστηρού ελέγχου σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας. Αυτή η προσέγγιση εξασφαλίζει τη διαφάνεια, την ποιότητα και τη συμμόρφωση με τα πρότυπα ασφάλειας τροφίμων και βιωσιμότητας.
Αντιμετωπίζουμε τη βιωσιμότητα και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, εφαρμόζοντας ολιστική στρατηγική, ενσωματώνοντας αρχές αειφορίας σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας. «Γι’ αυτό και διατηρούμε ενιαίο διαχειριστικό σύστημα σύμφωνα με τα πρότυπα ISO9001, ISO22000, ISO14001 & ISO45001.
Ενδεικτικά αναφέρουμε τους πυλώνες στους οποίους γίνονται ενέργειες για την βιωσιμότητα και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος
- Μείωση Σπατάλης Τροφίμων
- Περιβάλλοντικές δράσεις
- Εξοικονόμηση νερού και ενέργειας
- Εκπαίδευση και Ευαισθητοποίηση καταναλωτών και εργαζομένων δικτύου καταστημάτων
- Διαβούλευση με εργαζομένους
- Κοινωνικός Αντίκτυπος:
Προσφέρουμε τα σχολικά γεύματα στους νέους που κρατούνται στο Ειδικό Σωφρονιστικό Κατάστημα Κράτησης Νέων Αυλώνα. - Δημιουργούμε προϊόντα, όπως η Γρηγόρης – School Synergy Snacks, με σκοπό να προσφέρουμε επαγγελματική αποκατάσταση σε νέους με αναπηρία School Synergy Snacks».
- Κοινωνικός Αντίκτυπος:
Και το όραμα δεν ολοκληρώνεται εδώ: «Στον Γρηγόρη θα συνεχίσουμε να εστιάζουμε στην ανάπτυξη ποιοτικών προτάσεων φαγητού και καφέ, στον ψηφιακό μετασχηματισμό μας και στον σχεδιασμό & την υλοποίηση βιώσιμων πρακτικών. Ταυτόχρονα θα συνεχίσουμε την υπεύθυνη ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων μας, μέσω franchise, σε όλη την Ελλάδα και σε μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις», ισχυρίζονται.
Πώς όμως βρέθηκε ο Γρηγόρης στα FEA;

«Η απόφασή μας να διεκδικήσουμε βραβεία στα Food Experts Awards (FEA) πηγάζει από τη δέσμευσή μας στην καινοτομία, την αριστεία και τη βιωσιμότητα στον κλάδο των τροφίμων. Τα FEA αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν εταιρείες που συμβάλλουν θετικά στη βελτίωση του διατροφικού τομέα, εστιάζοντας στην ανάπτυξη καλύτερου σχεδιασμού, τη χρήση προηγμένης τεχνολογίας, τη σταθερή ποιότητα προϊόντων, την προώθηση ισορροπημένης διατροφής, την προστασία του περιβάλλοντος και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Η συμμετοχή μας στα FEA ήταν μια ευκαιρία να αξιολογηθούμε από ανεξάρτητους ειδικούς του τομέα και να προβάλουμε τις καινοτόμες πρακτικές μας στον κλάδο που δραστηριοποιούμαστε. Και να γιατί ξεχωρίσαμε σε κάθε κατηγορία:
1. Food Safety Culture Stand Out Στον Γρηγόρη, η δέσμευσή μας για ασφάλεια τροφίμων είναι αδιαπραγμάτευτη και ενισχύει τη φήμη της εταιρείας ως υπεύθυνης και αξιόπιστης στην αγορά. Ο Γρηγόρης εφαρμόζει αυστηρές διαδικασίες και πρότυπα για να διασφαλίσει την ασφάλεια των προϊόντων του σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας. Το σύστημα ποιοτικών ελέγχων κι επιθεωρήσεων και η επένδυση σε τεχνολογία αιχμής μέσω πλατφόρμας e learning, μας επιτρέπει να εκπαιδεύουμε συνεχώς το προσωπικό μας και να καλλιεργούμε μια ισχυρή εταιρική κουλτούρα που θέτει την ποιότητα και την ασφάλεια στο επίκεντρο. Με εμπειρία πάνω από 50 έτη διασφαλίζουμε την εφαρμογή υψηλών προτύπων υγιεινής και εξυπηρέτησης σε όλα μας τα καταστήματα. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες που εμπιστεύονται και αγαπούν οι καταναλωτές μας. 2. Food Product Integrity Stand Out Η διασφάλιση της ακεραιότητας των προϊόντων είναι προτεραιότητα στον Γρηγόρη. Η επιλογή και διακίνηση προϊόντων βασίζεται σε ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο διασφάλισης ποιότητας και αυστηρού ελέγχου σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας. Προσφέρουμε άριστης ποιότητας προϊόντα που απαντούν στις διατροφικές προτιμήσεις των καταναλωτών και παράλληλα, ενσωματώνουμε βιώσιμες πρακτικές, όπως η μείωση σπατάλης τροφίμων, η υιοθέτηση eco friendly υλικών συσκευασίας, κλπ. 3. Excellent Food Related Training Scheme Η εκπαίδευση στον Γρηγόρη αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της επιτυχίας μας. Εκτός από την εκπαίδευση στο εκπαιδευτικό μας κέντρο και σε εκπαιδευτικά καταστήματα, έχουμε αναπτύξει ένα ευέλικτο και πρωτοποριακό σύστημα e-learning που εκπαιδεύει τους εργαζομένους real time. Στο πλαίσιο των τακτικών επιθεωρήσεων αναδεικνύονται ανάγκες επανεκπαίδευσης που καλύπτονται είτε μέσω εκπαιδευτή, είτε μέσω e learning. Μέσω του πρωτοποριακού προγράμματος εκπαίδευσης και της εντατικής επιθεώρησης που έχουμε σχεδιάσει και υλοποιούμε διασφαλίζουμε τόσο την ποιότητα και ασφάλεια των προϊόντων μας, όσο και την ομοιογένεια της καταναλωτικής εμπειρίας σε όλα τα καταστήματα Γρηγόρης. 4. Excellence in Promoting Sustainability Food Waste Initiative Η εταιρεία μας με οδηγό τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs), επιδεικνύει μια ολοκληρωμένη στρατηγική βιωσιμότητας και κοινωνικής ευθύνης. Με δράσεις όπως η μείωση σπατάλης τροφίμων, η προώθηση eco friendly υλικών, η χρήση πράσινων τεχνολογιών και η στήριξη ευάλωτων ομάδων, στοχεύουμε σε ένα κόσμο καλύτερο για όλους. 5. Top Customer Centricity Στον Γρηγόρη, θέτουμε τον πελάτη στο επίκεντρο κάθε μας δραστηριότητας. Μέσω καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων, όπως η πλατφόρμα CRM (για τους συνεργάτες franchisee) και το e-order app (καταναλωτές), προσφέρουμε εξατομικευμένες εμπειρίες στους πελάτες μας που συνδυάζουν ποιότητα, ευκολία και τεχνολογία. Παράλληλα, οι επιστημονικές μας μέθοδοι διασφαλίζουν τη σταθερή ποιότητα & ασφάλεια των προϊόντων μας. Με διαρκή ανάλυση δεδομένων και σύγχρονες πρακτικές εξυπηρέτησης, ανταποκρινόμαστε άμεσα στις ανάγκες των πελατών μας, δημιουργώντας μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης και ικανοποίησης. 6. Great Taste Customer’s Choice Στη συγκεκριμένη κατηγορία συμμετείχαμε με τρία προϊόντα: Freddo Espresso, χωριάτικη Σπανακοτυρόπιτα της γιαγιάς Άρτεμης, χειροποίητη Γραβιερόπιτα. Με τη διάκρισή τους, μέσω της γευσιγνωσίας από ειδικούς, επιβεβαιώνουν την προσήλωσή μας στην γεύση και στην ποιότητα των προϊόντων που προσφέρουμε στους καταναλωτές». Εν τω μεταξύ, η Τελετή βράβευσης ήταν εξαιρετική και η διοργάνωση άψογη. Ήταν μία ξεχωριστή μέρα, που η ασφάλεια, η ποιότητα και η καινοτομία είχαν την τιμητική τους! Και του χρόνου! |
Operation Manager North & Central Greece
Η Μαργαρίτα Λεβαντή και η Δανάη Ρήγα, δεν παράλειψαν να αναφερθούν και στη συμβολή του cibum στην καθημερινότητα των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων και την ενημέρωση των καταναλωτών.
«Κατά τη γνώμη μας, το cibum, ως πρωτοποριακή πλατφόρμα για την παρακολούθηση και διαχείριση της ασφάλειας τροφίμων, συμβάλλει σημαντικά στην καθημερινότητα των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων, αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για την καθημερινότητα των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων και την ενημέρωση των καταναλωτών, γιατί:
- Ενημερώνει έγκυρα τις επιχειρήσεις για τις αλλαγές στη Νομοθεσία, τα συμβάντα, και τις εξελίξεις στον κλάδο μας, με συνεχή, αξιόπιστη και επικαιροποιημένη πληροφόρηση.
- Μέσα από άρθρα, αναλύσεις και συνεντεύξεις, συμβάλλει στην κατανόηση κρίσιμων θεμάτων που αφορούν στην ασφάλεια των τροφίμων, τη βιωσιμότητα και την καινοτομία.
- Προσφέρει στους καταναλωτές έγκυρη πληροφόρηση για τις επιλογές τους, τις νέες τάσεις στην αγορά και την ποιότητα των προϊόντων, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη τους στις ελληνικές επιχειρήσεις τροφίμων.
- Μέσα από την προβολή εταιρικών νέων και επιτυχημένων πρακτικών και καινοτομιών, δημιουργεί ένα περιβάλλον που ενθαρρύνει τη συνεργασία μεταξύ επιχειρήσεων και την ανάπτυξη του κλάδου συνολικά.
Για εμάς στο Γρηγόρη, το Cibum αποτελεί μία βασική πλατφόρμα ενημέρωσης και έμπνευσης!»