Για να συμβάλει στην ευαισθητοποίηση σχετικά με την ενδοοικογενειακή βία κατά των γυναικών στο Χονγκ Κονγκ, η Pink Boots Society, μια ομάδα γυναικών με έδρα το Χονγκ Κονγκ που εργάζονται στη βιομηχανία μπύρας, δημιούργησαν μια νέα μπύρα.
Με τίτλο «Bloody Women», η ειδικά παρασκευασμένη μπύρα είναι εμπνευσμένη από το κλασικό κοκτέιλ Bloody Mary και κυκλοφόρησε στις 25 Νοεμβρίου, για να συμπέσει με την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Ενδοοικογενειακής Βίας κατά των Γυναικών.
Κάθε κουτάκι μπύρας είναι τυπωμένο με διαφορετικό γυναικείο όνομα, απεικονίζοντας μεμονωμένες ιστορίες των εμπειριών των γυναικών σχετικά με την ενδοοικογενειακή βία.
Οι καταναλωτές μπορούν επίσης να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της εταιρείας για έναν κατάλογο ΜΚΟ και επαγγελματιών που βοηθούν τις γυναίκες να ξεφύγουν και να θεραπευτούν από το τραύμα της ενδοοικογενειακής βίας.
“Το ζήτημα της ενδοοικογενειακής κακοποίησης είναι ένα θέμα που συχνά παραμένει ένα δυσάρεστο μυστικό, κρυμμένο στις σκιές”, εξήγησε η Stella Lo των Pink Boots. «Είναι ένα συγκλονιστικό στατιστικό στοιχείο ότι περίπου μία στις επτά γυναίκες στο Χονγκ Κονγκ – και ίσως ακόμη περισσότερο – έχουν υποφέρει από το τραύμα της ενδοοικογενειακής βίας. Ακόμα πιο ανησυχητικό είναι ότι οι στατιστικές δείχνουν πως σε παγκόσμιο επίπεδο η εξάπλωση της ενδοοικογενειακής βίας θα μπορούσε να είναι τόσο υψηλός, που να φτάσει να επηρεάζει μία στις τρεις γυναίκες”.
Όσον αφορά το αν το αλκοόλ μπορεί να διαδραματίσει ρόλο στην κακοποίηση, η Lo δήλωσε στο The Drink Business:
“Το αλκοόλ δεν είναι η αιτία της ενδοοικογενειακής κακοποίησης, ωστόσο δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μπορεί να συμβάλει. Πιστεύουμε ότι για να αντιμετωπίσουμε πραγματικά το ζήτημα της ενδοοικογενειακής βίας κατά των γυναικών, πρέπει πραγματικά να το συζητήσουμε ανοιχτά. Και έτσι, θέλαμε να κάνουμε το αλκοόλ μέρος της λύσης και να το χρησιμοποιήσουμε για να κάνουμε τους ανθρώπους να μιλήσουν για το πρόβλημα.”
Τα τοπικά μπαρ και τα καταστήματα F&Β δείχνουν την υποστήριξή τους για την μπύρα αναδεικνύοντας την εκστρατεία της σε bar-top προώθηση.
Η εκστρατεία αποσκοπεί τελικά στη συγκέντρωση κεφαλαίων, τα οποία θα διατεθούν σε φιλανθρωπικές οργανώσεις και οργανώσεις που παρέχουν στήριξη και ελπίδα στα θύματα.