Ο νέος CEO εστιάζει στην αύξηση των πωλήσεων και απομακρύνεται από πολιτικές και κοινωνικές θέσεις.
Νέα εποχή και νέα ήθη στην βιομηχανία τροφίμων προωθεί ο γίγαντας τροφίμων Unilever που παράγει μερικές από τις πιο γνωστές μάρκες τροφίμων παγκοσμίως, όπως μαγιονέζα hellmann’s, παγωτό Magnum, Pumaro, Zwan, Calve και κύβους Knorr και είναι η έβδομη πιο πολύτιμη εταιρεία της Ευρώπης, με 148.000 υπαλλήλους το 2021.
Ο Hein Schumacher, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία της πολυεθνικής από τον Alan Jope τον Ιούλιο, είπε ότι θα σταματήσει να «προσαρμόζει» με το ζόρι μηνύματα κοινωνικής δικαιοσύνης σε επωνυμίες. Αιτιλογώντας την απόφαση ο Σουμάχερ τόνισε πως οι επωνυμίες που παίρνουν πολιτικές θέσεις μπορεί να οδηγήσουν σε μια «ανεπιθύμητη απόσπαση της προσοχής».
Ο προηγούμενος CEO Alan Jope, είχε θέσει την κοινωνική διάσταση της εταιρείας στο επίκεντρο της στρατηγικής μάρκετινγκ, κάτι που φαίνεται πως αλλάζει πλέον ριζικά. Πέρυσι η Unilever δέχθηκε επικρίσεις από επενδυτές “για «γελοία» σηματοδότηση αρετής για τα πάντα, από τη βιωσιμότητα έως τους κύβους μετοχών Knorr”. «Μια εταιρεία που πιστεύει ότι πρέπει να καθορίσει τον σκοπό της μαγιονέζας Hellmann’s έχει σαφώς χάσει την πλοκή» είχε πει ένας από τους πιο σημαντικούς επενδυτές της Unilever και ιδρυτής της Fundsmith Equity, Terry Smith.
Ο Schumacher είπε ότι ένας κοινωνικός σκοπός είναι κρίσιμος για το μάρκετινγκ ορισμένων εμπορικών σημάτων, αλλά για άλλους είναι «περισπασμός», προσθέτοντας: «Δεν πρέπει κάθε μάρκα να έχει κοινωνικό ή περιβαλλοντικό σκοπό. Δεν θέλουμε να το εφαρμόσουμε με το ζόρι στις επωνυμίες χωρίς λόγο» σύμφωνα με το This is money.
Nα σημειωθεί πως στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου, η Unilever σημείωσε άνοδο 5,2% στις πωλήσεις, ενισχυμένη από τις αυξήσεις των τιμών. Αλλά οι όγκοι μειώθηκαν κατά 0,6%, με την Ευρώπη να σημειώνει χτύπημα 10,7%.