Παρασκευή, 9 Μαΐου, 2025
24.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

H Unilever επιδιώκει να πουλήσει εταιρείες τροφίμων αξίας 1 δισ. ευρώ

ΑρχικήΝέαH Unilever επιδιώκει να πουλήσει εταιρείες τροφίμων αξίας 1 δισ. ευρώ
spot_img

Δραστική αναδιοργάνωση της εταιρείας.

Η Unilever ετοιμάζεται να πουλήσει διάφορες μάρκες τροφίμων, συμπεριλαμβανομένων των ολλανδικών εμπορικών σημάτων Unox, Conimex και De Vegetrische Slagter, οπως ανέφερε η Financieele Dagblad (FD) τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου.

- Advertisement -

Προηγουμένως ότι ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Unilever, Hein Schumacher, θέλει να επικεντρωθεί στις «ετικέτες ισχύος» της εταιρείας. Σύμφωνα με τη FD, οι σχεδιαζόμενες πωλήσεις της εταιρείας θα περιλαμβάνουν τα εμπορικά σήματα του κλάδου τροφίμων που επικεντρώνονται σε μάρκες όπως η Knorr και η Hellman’s, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 60% των πωλήσεων τροφίμων της Unilever.

Η Unilever επιδιώκει να πωλήσει αρκετές μάρκες τροφίμων που έχουν συνδυασμένες πωλήσεις περίπου 1 δισεκατομμυρίου ευρώ, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Hein Schumacher στην ολλανδική οικονομική εφημερίδα FD σε συνέντευξή του που δημοσιεύθηκε τη Δευτέρα.

«Έχουμε ένα πολύ εκλεκτικό χαρτοφυλάκιο τροφίμων και πιστεύω ακράδαντα ότι πρέπει να εστιάσουμε κάπου», δήλωσε ο Schumacher στο FD χωρίς να πει ποιες μάρκες δεν θα γλιτώσουν τη πώληση. Το Reuters ανέφερε ότι η Unox και η Conimex ήταν προς πώληση, ενώ ο βρετανικός ραδιοτηλεοπτικός φορέας Sky ανέφερε ότι η De Vegetarische Slagter θα βγει επίσης προς πώληση. Σύμφωνα με την FD, οι μάρκες που επηρεάζονται έχουν κοινό κύκλο εργασιών περίπου 1 δισεκατομμύριο ευρώ ετησίως.

Η εταιρεία ξεκίνησε επίσης μια αναδιοργάνωση, με αποτέλεσμα να εξαφανιστούν 7.500 θέσεις εργασίας γραφείου παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων περίπου 3.200 στην Ευρώπη.

Η Unilever, η οποία διαθέτει περίπου 400 εμπορικά σήματα παγκοσμίως, προσπαθεί κατά το τελευταίο έτος να αναπροσαρμόσει τις δραστηριότητές της ώστε να επικεντρωθεί περισσότερο στην εμπορία των 30 κορυφαίων «ισχυρών» εμπορικών σημάτων της και στον εξορθολογισμό των δραστηριοτήτων της, ιδίως στην Ευρώπη. Τον Μάρτιο, η Unilever ανακοίνωσε ότι θα αποσχίσει τη μονάδα παγωτού της, στην οποία ανήκουν μάρκες όπως η Magnum και η Ben & Jerry’s.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Γιατί η Manchester United ψάχνει υπεύθυνο ασφάλειας τροφίμων; Το σωστό παράδειγμα ενός τεράστιου συλλόγου

Η σημασία της διατροφικής ασφάλειας στον επαγγελματικό αθλητισμό και ένα πρόσφατο περιστατικό που το επιβεβαιώνει

Η “γλίτσα” της μπάμιας στο μικροσκόπιο της επιστήμης – Επιστήμονες ανακαλύπτουν απρόσμενες ιδιότητες

Ερευνητές ανέπτυξαν φυσικές μεθόδους απομάκρυνσης μικροπλαστικών από υδάτινα περιβάλλοντα

Εξαγωγές ελληνικών προϊόντων στις ΗΠΑ: Αιφνιδιαστικές επιθεωρήσεις ανακοίνωσε ο FDA

Τέλος στις προειδοποιήσεις για ελέγχους σε φαρμακοβιομηχανίες και μονάδες παραγωγής τροφίμων.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα