To 60% των καταναλωτών θεωρεί τις ιδιωτικές ετικέτες καλές όσο και οι γνωστές μάρκες σε τομείς όπως η καινοτομία, η ποιότητα, η βιωσιμότητα και η καλή εικόνα.
Κατακόρυφη άνοδο της ιδιωτικής ετικέτας απεικονίζει η τελευταία έκθεση FMCG Demand Signals της Circana, αφού φαίνεται πως πλέον αντιπροσωπεύουν το 38% των συνολικών πωλήσεων ταχέως κινούμενων καταναλωτικών αγαθών αξίας σε όλη την Ευρώπη.
Οι πωλήσεις αυτές αντιστοιχούν σε περίπου 229 δισεκατομμύρια ευρώ, αναφέρει η έκθεση, ενώ οι 6 χώρες που “τίμησαν” την ιδιωτική ετικέτα είναι η Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία (η υψηλότερη με 47%) , Ηνωμένο Βασίλειο και Ολλανδία, όπου προτιμάται ακόμα και από τις ιδιωτικές επωνυμίες.
Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο ότι ως προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας θεωρούνται αυτά που παράγονται από ορισμένες εταιρείες για λογαριασμό καταστημάτων λιανικής, όπως για παράδειγμα η αλυσίδα σουπερμάρκετ Σκλαβενίτης έχει τα ομώνυμα προϊόντα παραγωγής του.
Σύμφωνα με σχόλιο της παγκόσμιας SVP, Strategic Development Insights στην εταιρεία Circana, Ananda Roy, το οποίο παρατίθεται στο European Supermarket Magazine, oι καταναλωτές δεν προτιμούν την ιδιωτική ετικέτα επειδή είναι φτηνή, αλλά επειδή τις θεωρούν καινοτόμες και ποιοτικές, αντίστοιχα με τα προϊόντα που παράγονται στη χώρα τους.
Ειδικά για το τελευταίο, περίπου το 60% των αγοραστών που συμμετείχαν στην έρευνα είπε ότι οι ιδιωτικές ετικέτες είναι όσο καλές όσο οι εθνικές μάρκες σε τομείς όπως η καινοτομία, η ποιότητα, η απόδοση των αξιώσεων, η βιωσιμότητα και η καλή εικόνα, ενώ το ένα τέταρτο τις θεωρεί καλύτερες. Συνήθως αυτοί που τις θεωρούσαν καλύτερες ανήκαν στο μεσαίο εισόδημα.