Η εταιρεία παραγωγής φυτικού κρέατος Impossible Foods απαντά σε δηλώσεις που τη θέλουν να ακολουθεί την πτωτική πορεία της Beyond Meat.
“Κουρασμένη” από το να βρίσκεται συνεχώς στην ίδια κατάταξη με την ανταγωνιστική της, Beyond Foods δηλώνει η εταιρεία παραγωγής φυτικών εναλλακτικών κρέατος, Impossible Foods.
Aπαντώντας σε μια ανάρτηση του πρακτορείου ειδήσεων Βloomberg, η οποία ανέφερε πως η κατά 14% μείωση των πωλήσεων της Beyond Meat στα καταστήματα λιανικής των ΗΠΑ αποτελεί το αποτέλεσμα μιας γενικότερης πτωτικής πορείας του φυτικού κρέατος, η Impossible Foods έκανε λόγο για μια συνεχιζόμενη ανοδική πορεία από όταν τα προϊόντα της εμφανίστηκαν για πρώτη φορά το 2016.
Η Impossible Foods, συνεχίζοντας να απαντά στην έκθεση του Bloomberg Businessweek, που παρομοιάζει την πτώση του φυτικού κρέατος με περασμένη μόδα, σχολιάζει πως αυτό δεν ισχύει για τη δική της εταιρεία. Κάνει ειδική μνεία στις δικές της πωλήσεις, για τα οποία η ζήτηση -ειδικά σε αλυσίδες όπως Burger King, Starbucks και Applebee’s- αυξάνεται κάθε χρόνο από το 2016 και οι πωλήσεις των προϊόντων της στα σούπερ μάρκετ έχουν αυξηθεί κατά 50%, σύμφωνα με την εταιρεία.
Η ανάρτηση της εταιρείας, η οποία δημοσιεύτηκε στο προσωπικό τους ιστολόγιο, σχολιάζει πως αν και τα προϊόντα τους κυκλοφορούν σε παντοπωλεία μόνο τα τελευταία 2-3 χρόνια, το κοινό σε γενικές γραμμές έχει ανταποκριθεί μόνο του θετικά ως προς αυτά, χωρίς ιδιαίτερο μάρκετινγκ.
Η Impossible Foods διαθέτει προϊόντα της σε περισσότερα από 30.000 παντοπωλεία στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των Costco, Trader Joe’s, Walmart και Target, ενώ ισχυρίζεται ότι περισσότερα από 45.000 εστιατόρια προσφέρουν τα προϊόντα της.
Η τιμή της μετοχής Beyond Meat πέσει περίπου 75% και πολλοί οικονομικοί αναλυτές, όπως προαναφέρθηκε, θεωρούν πως αυτό έχει επηρεάσει όλο τον κλάδο φυτικού κρέατος. Η απάντηση της Impossible Foods, όμως, είναι ιδιαίτερα αφοπλιστική πάνω σε αυτό, επισημαίνοντας μάλιστα πως έχει “κουραστεί” να την συγκρίνουν συνεχώς με την Beyond, αφού στη δική της περίπτωση ισχύει το αντίθετο.