Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
16 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η Japan Airlines σέρβιρε μια μπανάνα ως vegan γεύμα σε πελάτη! Νόμιζε ότι επρόκειτο για ένα σνακ!

ΑρχικήΝέαΗ Japan Airlines σέρβιρε μια μπανάνα ως vegan γεύμα σε πελάτη! Νόμιζε ότι επρόκειτο για ένα σνακ!
spot_img

Δυσαρεστημένος πελάτης ζήτησε από την Japan Airlines ένα vegan γεύμα και έλαβε μόνο μια μπανάνα με ξυλάκια!

Τα γεύματα που σερβίρονται στις αεροπορικές εταιρείες έχουν χαρακτηριστεί από πολλούς επιβάτες “μέτρια προς κακά”. Ωστόσο, η Japan Airlines πραγματικά υπερέβη κάθε προσδοκώμενο, όταν σέρβιρε σε έναν επιβάτη business class σε πτήση από την Τζακάρτα της Ινδονησίας προς το Τόκιο μόνο μια μπανάνα ως vegan γεύμα!

Ο επιβάτης ονόματι Kris Chari έγραψε στο φόρουμ για εμπειρίες επιβατών Flyer Talk για την εμπειρία του, ρωτώντας άλλους ανθρώπους που είχαν πετάξει με την εταιρεία αν είχαν βιώσει κάτι τέτοιο. Επεσήμανε, μάλιστα, πως όταν η αεροσυνοδός επιβεβαίωσε πως είχε παραγγείλει ένα χορτοφαγικό γεύμα και ότι το πρωινό του ήταν μια μπανάνα, υποθέτοντας ότι εννοούσε μόνο το ένα σνακ. Εξεπλάγη όταν συνειδητοποίησε πως στην πραγματικότητα εννοούσε για όλη την πτήση.

Ο Chari πρόσθεσε πως και τα υπόλοιπα γεύματα που είχε φάει στη συγκεκριμένη αεροπορική ήταν απογοητευτικά- όπως μερικοί ξηροί καρποί- αλλά πως αυτό ξεπερνούσε κάθε προηγούμενο. Αλλά κοιτώντας τη θετική πλευρά, σχολίασε πως η μπανάνα ήταν μια από τις καλύτερες που είχε φάει ποτέ. Και μάλιστα, το πλήρωμα τη σέρβιρε με ξυλάκια.

Σε μια δήλωση στο μέσο Simple Flying, εκπρόσωπος της Japan Airlines είπε ότι σε εκείνο το δρομολόγιο το σνακ που αντιστοιχούσε σε κάθε πελάτη που παρήγγελνε ειδικό χορτοφαγικό γεύμα ήταν μια μπανάνα και πως θα λάβουν τα σχόλια υπόψιν τους προκειμένου να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους και να ανταποκρίνονται στις ειδικές ανάγκες των πελατών τους. Ωστόσο, με τους vegan και τους χορτοφάγους να αντιπροσωπεύουν μαζί περίπου το 14% του παγκόσμιου πληθυσμού, είναι κάπως απογοητευτικό να μην υπάρχουν ήδη περισσότερες επιλογές για αυτούς.

Βέβαια, η Japan Airlines έχει λάβει ορισμένες ενδιαφέρουσες πρωτοβουλίες, όπως το να υιοθετήσει την “Επιλογή παράλειψης γεύματος JAL Ethical Choice”, πλέον σε όλες τις πτήσεις της παγκοσμίως. Με αυτή την υπηρεσία οι αεροσυνοδοί δεν προσφέρουν γεύματα σε πελάτες που το έχουν επιλέξει, ούτως ώστε να μπορούν να ξεκουράζονται κατά την πτήση ανενόχλητοι. Επιπλέον, με αυτό τον τρόπο αποτρέπουν αρκετή σπατάλη τροφίμων, αφού σερβίρεται φαγητό μόνο σε όσους πραγματικά θα το καταναλώσουν.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ένας νεκρός από ψαροκεφτέδες που πωλούνται σε Lidl και Coop στη Δανία

Μολυσμένοι με listeria ψαροκεφτέδες, προκάλεσαν επτά ασθένειες και έναν θάνατο.

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο