Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, 2024
15.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Κόντρα ΚΡΙΣ ΚΡΙΣ – ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ

ΑρχικήΝέαΚόντρα ΚΡΙΣ ΚΡΙΣ - ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ
spot_img

cibum team

Η Καραμολέγκος και η ΚΡΙΣ ΚΡΙΣ της Elbisco είναι από τις πιο γνωστές εταιρείες τυποποιημένου άρτου και βρίσκονται τις καλύτερες θέσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Δυνατοί «παίχτες» στην αγορά ψωμιού επενδύουν πολλά στην επικοινωνία και την διαφήμιση των προϊόντων τους. Για να πείσουν τον καταναλωτή, για να κερδίσουν και τελικά να κυριαρχήσουν. Αυτός ο συνεχής αγώνας κρίνεται τελικά στα τελευταία μέτρα… ή ψωμιά…

Το marketing της προϊοντικής επέκτασης χαρακτηρίζει και τι δύο εταιρείες που λανσάρουν  τακτικά νέα συσκευασμένα είδη ψωμιού. Αφορμή για την κόντρα τους η οποία κατέληξε σε δικαίωση για την εταιρεία Καραμολέγκος, ήταν το δημιουργικό της συσκευασίας του, για τα ψωμάκια για burger και το διαφημιστικό σποτ της ΚΡΙΣ ΚΡΙΣ επίσης για τα ψωμάκια burger.   

Σύμφωνα με την ΚΡΙΣ ΚΡΙΣ η Καραμολέγκος χρησιμοποίησε στον σχεδιασμό της συσκευασίας του, έφε «νέον» το οποίο υπήρχε ήδη στο δικό της διαφημιστικό βίντεο και αυτή η ομοιότητα προκαλεί σύγχυση και παραπλανεί τον καταναλωτή.

ΚΡΙΣ ΚΡΙΣ vs ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ και στη μέση το ΣΕΕ

Το θέμα κλήθηκε να λύσει το Συμβούλιο Ελέγχου επικοινωνίας. Όπως αναφέρεται στην απόφαση της επιτροπής το οπτικό εφέ «νέον», που χρησιμοποιείται και από τις δύο εταιρείες για τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι μία εικαστική τεχνική που συναντάται συχνά στην επικοινωνία της κατηγορίας των burgers. Στην τηλεοπτική διαφήμιση του προϊόντος ΚΡΙΣ ΚΡΙΣ BRIOCHE BURGER, η εμφάνιση αυτού του οπτικού στοιχείου (κείμενο με εφέ «νέον») είναι περιορισμένη και δεν αποτελεί κυρίαρχο και χαρακτηριστικό σημείο της επικοινωνίας. Στο τέλος δε της επικοινωνίας αυτής, προβάλλεται ευκρινώς και η συσκευασία του εν λόγω προϊόντος, ενώ στη συσκευασία του προϊόντος ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ ΔΕΚΑ BURGER BRIOCHE, το στοιχείο που περιλαμβάνει το οπτικό εφέ «νέον» καταλαμβάνει μικρό μόνο μέρος της συσκευασίας, στην οποία όμως κυριαρχεί – καθώς εμφανίζεται με πολύ μεγαλύτερη επικοινωνιακή βαρύτητα – η ονομασία «δέκα», καθιστώντας έτσι απολύτως σαφή την ταυτότητα του προϊόντος.

Για τους λόγους αυτούς η Επιτροπή αποφάσισε κατά πλειοψηφία ότι η χρήση στοιχείων με εφέ «νέον» στην υπό κρίση συσκευασία του προϊόντος ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ ΔΕΚΑ burger brioche δεν μπορεί να προκαλέσει σύγχυση ή παραπλάνηση στους καταναλωτές και δεν προσκρούει στις διατάξεις του ΕΚΔ-Ε.

Να σημειωθεί πως ούτε η προσφυγή στην Δευτεροβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας δικαίωσε την ΚΡΙΣ ΚΡΙΣ.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Αντίστροφη μέτρηση για τα FEA 2024, τον θεσμό επιβράβευσης της αριστείας στον κλάδο των τροφίμων

Όλα είναι έτοιμα για την τελετή απονομής που θα γίνει το Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2024 στo πλαίσιο της Food & Drinks by Detrop της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη

Ισχυρισμοί σε τρόφιμα: Ψήφισμα “καταπέλτης” από την ΕΕ για την παραπλάνηση των καταναλωτών – Περιορισμός του “χωρίς προσθήκη ζάχαρης”

Σε ψήφισμά της η ΕΕ ζητά την άμεση εφαρμογή του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1924/2006 για τους ισχυρισμούς διατροφής και υγείας που διατυπώνονται στα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο