Νέα δεδομένα δείχνουν πώς η ενσωμάτωση τεχνολογίας μεταμορφώνει την εμπειρία του εστιατορίου.
Η χρήση της τεχνολογίας στα εστιατόρια επιταχύνεται, δημιουργώντας νέα σημεία επαφής μεταξύ των εστιατορίων και των καταναλωτών που εξυπηρετούν, σύμφωνα με την Έκθεση Τοπίου Τεχνολογίας Εστιατορίων 2024 της Εθνικής Ένωσης Εστιατορίων των ΗΠΑ. Η έκθεση, που δημοσιεύθηκε χθες, και βασίζεται σε έρευνες σε επιχειρήσεις εστιατορίων και καταναλωτές, προσδιορίζει τις διαφορετικές προσδοκίες που έχουν οι καταναλωτές σχετικά με την τεχνολογία, ανάλογα με το αν γευματίζουν σε ένα εστιατόριο πλήρους εξυπηρέτησης ή παραγγέλνουν στα σπίτια τους, καθώς και τις διαφορές των γενεών στις προτιμήσεις.
“Οι διαχειριστές εστιατορίων έχουν τεράστιο επιχειρηματικό πνεύμα και καινοτομούν συνεχώς – μερικές φορές μέσω νέων πιάτων ή γεύσεων και μερικές φορές μέσω νέων επιχειρηματικών πρακτικών”, δήλωσε η Michelle Korsmo, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ένωσης Εστιατορίων. «Περισσότεροι από 3 στους 4 φορείς λένε ότι η τεχνολογία τους δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και αυτή η έρευνα θα βοηθήσει επίσης τους χειριστές να βρουν τη σωστή τεχνολογία που ταιριάζει στο εστιατόριό τους και στους πελάτες τους. Εκτός από την πολύτιμη έρευνα σχετικά με τις προοπτικές των διαχειριστών εστιατορίων, η έρευνα σχετικά με το τεχνολογικό τοπίο στα εστιατόρια παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις προσδοκίες των καταναλωτών που χρειάζονται οι φορείς εκμετάλλευσης για να αξιολογήσουν με σιγουριά τις τεχνολογικές επενδύσεις τους».
Τα κυριότερα σημεία περιλαμβάνουν:
- Αναμένετε να δείτε περισσότερη τεχνολογία το επόμενο έτος – το 55% των παρόχων σχεδιάζουν επενδύσεις για τη βελτίωση των τομέων εξυπηρέτησής τους, ενώ το 60% αναζητούν τεχνολογία που θα βελτιώσει την εμπειρία των πελατών.
- Το 16% των παρόχων σχεδιάζουν να επενδύσουν στην ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) (συμπεριλαμβανομένης της αναγνώρισης φωνής) το 2024.
- Το 82% των ενηλίκων της γενιάς Z αισθάνονται άνετα να κάνουν μια παραγγελία σε ένα εστιατόριο περιορισμένης εξυπηρέτησης με μια εφαρμογή έξυπνου τηλεφώνου.
- Το 65% όλων των ενήλικων καταναλωτών θα ήταν άνετοι να πληρώσουν την επιταγή τους σε ένα εστιατόριο πλήρους εξυπηρέτησης με ένα tablet υπολογιστή στο τραπέζι.
Οι διαχειριστές εστιατορίων γίνονται δημιουργικοί στον τρόπο με τον οποίο επεκτείνουν τις τεχνολογικές προσφορές, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις προτιμήσεις των καταναλωτών, αλλά οι διαφορές γενεών παραμένουν. Όταν ρωτήθηκαν πόσο πιθανό θα ήταν να αλληλεπιδράσουν με ένα tablet στο τραπέζι, μια σταθερή πλειοψηφία των ενηλίκων Gen Z, millennials και Gen Xers λένε ότι θα χρησιμοποιούσαν αυτές τις επιλογές, αλλά λιγότεροι από τους μισούς baby boomers δήλωσαν ότι θα το έκαναν.
Σε σύγκριση με τις επιλογές πλήρους εξυπηρέτησης και περιορισμένης εξυπηρέτησης, η χρήση της τεχνολογίας στον τομέα της παράδοσης έχει ήδη ενσωματωθεί στις προσδοκίες των καταναλωτών. Αναμένουν να έχουν πρόσβαση, να παραγγέλνουν, να προσαρμόζουν και να πληρώνουν για παραγγελίες παράδοσης μέσω των υπολογιστών ή των smartphone τους και αν δεν μπορούν, θα παραγγείλουν από κάπου αλλού.
«Τα δεδομένα δείχνουν σαφώς ότι οι υπεύθυνοι και οι ιδιοκτήτες εστιατορίων αγκαλιάζουν γρήγορα την τεχνολογία και την ενσωματώνουν στις καθημερινές τους λειτουργίες», δήλωσε ο Hudson Riehle, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Έρευνας και Γνώσης για την Εθνική Ένωση Εστιατορίων. “Η κατανόηση των τεχνολογιών που οι πελάτες σε κάθε τμήμα θα ήθελαν να έχουν, να θέλουν πραγματικά και να θεωρούν απαραίτητες, παρέχει στους χειριστές σημαντικές ευκαιρίες για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών, να ενισχύσουν το μάρκετινγκ και να λειτουργήσουν πιο αποτελεσματικά”.
Για να διαβάσετε ολόκληρη την έκθεση πατήστε ΕΔΩ.