Μετάβαση στο περιεχόμενο
Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου, 2025
12.6 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ηλεκτρονικές αγορές: Πως μπορούν να προωθήσουν αποτελεσματικά τις φυτικές επιλογές τροφίμων

ΑρχικήΝέαΗλεκτρονικές αγορές: Πως μπορούν να προωθήσουν αποτελεσματικά τις φυτικές επιλογές τροφίμων
spot_img

Τα ευρήματα που προσφέρουν στρατηγικές για την ενθάρρυνση επιλογών που ωφελούν την υγεία και το περιβάλλον.

Η παρακίνηση με την επισήμανση του αποτυπώματος άνθρακα και την κατηγοριοποίηση των προϊόντων παρακινεί τους διαδικτυακούς αγοραστές να επιλέγουν τρόφιμα φυτικής προέλευσης, σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Proceedings of the National Academy of Sciences (PNAS) από γεωπόνους του Πανεπιστημίου Purdue και του Πανεπιστημίου του Κεντάκι.

- Advertisement -

«Πολλές έρευνες έχουν γίνει σχετικά με τις ωθήσεις στα σημεία αγοράς, αλλά αυτές έχουν γίνει σε φυσικό περιβάλλον. Σε αυτή τη μελέτη, το εξετάζουμε αυτό στον αυξανόμενο τομέα των ηλεκτρονικών αγορών παντοπωλείου», δήλωσε η Bhagyashree Katare, αναπληρώτρια καθηγήτρια αγροτικών οικονομικών στο Πανεπιστήμιο Purdue. «Παρέχει αξιοποιήσιμα στοιχεία ότι μικρές παρεμβάσεις μπορούν να αυξήσουν την επιλογή φυτικών προϊόντων ή υγιεινών προϊόντων».

Η Katare και ο συν-συγγραφέας Shuoli Zhao, επίκουρος καθηγητής αγροτικής οικονομίας στο Πανεπιστήμιο του Kentucky, δημιούργησαν τα αποτελέσματά τους χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Open Science Online Grocery. Η πλατφόρμα προσομοιώνει μια τυπική εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών παντοπωλείου, παραθέτοντας περισσότερα από 11.000 προϊόντα διατροφής σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων, από τα προϊόντα μέχρι τα ποτά.

Τα εστιατόρια και οι καφετέριες έχουν χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά τα nudges για την προώθηση της βιώσιμης κατανάλωσης. Ωστόσο, τα εν λόγω σπρωξίματα ήταν λιγότερο αποτελεσματικά στην εκπαίδευση των καταναλωτών με πληροφορίες σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των επιλογών τους.

Προηγουμένως, οι ερευνητές βασίζονταν σε διαδικτυακές έρευνες στις οποίες ρωτούσαν τους καταναλωτές αν θα αγόραζαν ή όχι ορισμένα προϊόντα. Το έγγραφο επικαλείται στοιχεία του 2021 που αναφέρουν ότι πάνω από το 45% των καταναλωτών ψωνίζουν τακτικά είδη διατροφής από το διαδίκτυο. Αυτό οδήγησε το δίδυμο να μελετήσει την αποτελεσματικότητα της επισήμανσης του αποτυπώματος άνθρακα σε ένα περιβάλλον ηλεκτρονικών αγορών που αντιπροσώπευε πιο ρεαλιστικά μια κοινή αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.

Περισσότεροι από 2.350 κάτοικοι των ΗΠΑ έλαβαν μέρος στη μελέτη. Οι συμμετέχοντες επέλεξαν από μια σειρά προϊόντων στις κατηγορίες κρέατος, γάλακτος, γιαουρτιού και τυριού. Από τα 8.320 είδη παντοπωλείου που η ομάδα έλεγξε στα εικονικά τους καλάθια, τα 5.200 ήταν προϊόντα φυτικής προέλευσης.

Προηγούμενες μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι η παροχή πληροφοριών από μόνη της λειτουργεί λιγότερο αποτελεσματικά από ό,τι ο συνδυασμός της με κάποια μορφή ώθησης.

Το 2018, η Katare και ένας συν-συγγραφέας της δημοσίευσαν μια μελέτη με θέμα «Low-cost approaches to increasing gym attendance» στο Journal of Health Economics. Στην εν λόγω μελέτη, η Katare έστειλε δύο τύπους ωθήσεων σε φοιτητές που τους ενθάρρυναν να επισκεφθούν το κέντρο αναψυχής της πανεπιστημιούπολης.

Το πρώτο σπρώξιμο, ένα οικονομικό κίνητρο, προσέφερε στους φοιτητές να συμμετάσχουν σε μια κλήρωση για να κερδίσουν μια δωροκάρτα για τις τακτικές επισκέψεις τους στο κέντρο αναψυχής. Το δεύτερο σπρώξιμο ενημέρωνε τους φοιτητές για το πώς η σωματική τους δραστηριότητα συγκρινόταν με εκείνη των συμφοιτητών τους. Η Katare διαπίστωσε ότι η κλήρωση είχε μέτρια θετική επίδραση στις επισκέψεις στο κέντρο αναψυχής. Η παρότρυνση για σύγκριση με τους συνομηλίκους, ωστόσο, είχε μικρή επίδραση.

Η Katare και οι συνεργάτες της σχεδιάζουν να προσθέσουν νέες λειτουργίες στην εφαρμογή ηλεκτρονικών αγορών για να ενθαρρύνουν περαιτέρω έρευνες αυτού του τύπου. Σχεδιάζουν επίσης να δουν αν οι μέθοδοί τους μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των προβλημάτων πρόσβασης σε τρόφιμα που ταλαιπωρούν πολλές αγροτικές περιοχές.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Συμπληρώματα διατροφής: Ο κλάδος με τους περισσότερους ψευδείς ισχυρισμούς υγείας

6 στις 10 εταιρείες συμπληρωμάτων διατροφής, βρέθηκαν να παραβιάζουν την νομοθεσία και να αναγράφουν παράνομους ισχυρισμούς για θεραπείες διάφορων ασθενειών.

Και επικίνδυνο και αηδία! Viral οι αναρτήσεις αυτών που τρώνε ωμό κοτόπουλο…

Μπερδεύουν αρχαίες θρησκείες, την διατροφή πριν ανακαλυφθεί η φωτιά, την vegan διατροφή και την υγιεινή διατροφή σε ένα σοκαριστικό ντελίριο χωρίς προηγούμενο

Κατεψυγμένα μπιφτέκια: Αναλύσεις εντόπισαν ανθεκτικά βακτήρια και καρκινογόνες χημικές ουσίες

Έρευνα αποκάλυψε ανθεκτικά βακτήρια, παθογόνους μικροοργανισμούς και χημικές ουσίες σε κατεψυγμένα μπιφτέκια.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα