Το γλύκισμα Snickers που πλέον καταναλώνεται στα περισσότερα μέρη του κόσμου, πήρε το όνομά του από κάτι πολύ σημαντικό για τους ιδρυτές της Mars, Ethel και Frank Mars.
Ο μέσος άνθρωπος πιθανότατα δεν έχει ιδέα πώς πήρε το όνομά του το διάσημο γλύκισμα Snickers, με καραμέλα, σοκολάτα και φιστίκι, της εταιρείας Mars Inc.
Η βρετανική εφημερίδα The Sun, όμως, έδωσε πρόσφατα την απάντηση, εξηγώντας ότι επρόκειτο για ένα άλογο των ιδρυτών της εταιρείας Ethel και Frank Mars. Αναλυτικότερα, οι δύο επιχειρηματίες είχαν επενδύσει σε κάποια γη και αγόρασαν μια φάρμα εκτροφής αλόγων 3.000 στρεμμάτων, έπειτα από την επιτυχημένη εταιρεία Mar-o-Bar που δημιούργησε το διάσημο Milky Way Bar.
Εκείνη την εποχή, το ζευγάρι σχεδίαζε να δημιουργήσει ένα νέο γλυκό σε σχήμα μπάρας και να το προσθέσει στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας. Το γλυκό δεν είχε όνομα, μέχρι που πέθανε ένα από τα αγαπημένα τους άλογα, ονόματι Snickers.
Έτσι, για να τιμήσουν το άλογο, η Ethel και ο Frank ονόμασαν την σοκολατένια μπάρα Snickers στη μνήμη του.
Το εμβληματικό ζαχαρωτό Snickers που οι λάτρεις της σοκολάτας σήμερα δεν χορταίνουν, εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1930, στην αγορά του Σικάγο, όπου πωλούταν για μόλις 5 σεντς (περίπου 5 λεπτά). Σταδιακά έγινε ανάρπαστο και γρήγορα ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο.
Για μια περίοδο, όμως, στο Ηνωμένο Βασίλειο το γλύκισμα πήρε την ονομασία “Marathon Bar”, γιατί η λέξη Snickers θύμιζε πολύ την βρετανική “knickers” που αναφέρεται στα εσώρουχα, αλλά γρήγορα κέρδισε πάλι το πρωτότυπο όνομά του.
Αν και κυκλοφορούσε παγκοσμίως, το Snickers απέκτησε τεράστια δημοτικότητα το 2010, όταν η καμπάνια του Snickers “You’re not you when you’re hungry”, με χαρακτηριστική για τους Έλληνες την ατάκα “Νικ, φάε ένα Snickers. Δεν είσαι ο εαυτός σου όταν πεινάς” κατά τη διάρκεια του Super Bowl, προκάλεσε διεθνή αίσθηση. Η διαφημιστική καμπάνια περιελάμβανε πολλά μεγάλα ονόματα, όπως η Betty White και ο Elton John.