Τετάρτη, 10 Αυγούστου, 2022
31 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ποια είναι η Just Eat που την είδαμε ΟΛΟΙ να διαφημίζεται στα γήπεδα του EURO

ΑρχικήΝέαΠοια είναι η Just Eat που την είδαμε ΟΛΟΙ να διαφημίζεται στα γήπεδα του EURO
spot_img

cibum team

Tο Just Eat Takeaway.com, είναι πλατφόρμα  on line  παραγγελιών και παράδοσης  φαγητού που δραστηριοποιείται σε πάνω από 25 χώρες παγκοσμίως. Κάτι σαν τις δικές μας efood, Wolt, Deliveras, BOX, κλπ. Πρόκειται για την μετεξέλιξη των Thuisbezorgd.nl και του Takeaway.com, και είναι μια αγγλο-ολλανδική εταιρεία dot-com.  Η πλατφόρμα πήρε την σημερινή της μορφή τον Φεβρουάριο του 2020. Είναι εισηγμένη στο Euronext Amsterdam και στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου και αποτελεί συστατικό στοιχείο του δείκτη FTSE 100. Ο ιστότοπος δημιουργήθηκε από τον Jitse Groen το 2000 αφού ανακάλυψε πόσο δύσκολο ήταν να βρει κανείς τοπικά μενού εστιατορίων στο Διαδίκτυο.
 
Τον Ιούλιο του 2019, το Takeaway.com ανακοίνωσε προτάσεις για την ανάληψη του σήματος Just Eat. Τον Ιανουάριο του 2020, το 80,4% των μετόχων της Just Eat ενέκρινε τη συμφωνία της Takeaway.com για την απόκτηση της Just Eat. Παρόλο που η Just Eat έγινε θυγατρική της Takeaway.com στις 3 Φεβρουαρίου 2020, η Βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών διέταξε στις 4 Φεβρουαρίου 2020 να μην πραγματοποιηθεί ενοποίηση και ότι οι μάρκες θα πρέπει να διατηρούνται ξεχωριστές έως ότου ολοκληρωθεί η εξέταση της υπόθεσης από την επιτροπή.

Στις 22 Μαρτίου 2021, το Just Eat Takeaway.com έγινε χορηγός της UEFA για τον κύκλο 2021-24, με πρώτο συμβόλαιο χορηγίας αυτό για το UEFA Euro 2020 .
 

Δείτε επίσης:

EFSA: Δωρεάν διαδικτυακό Workshop για εκτίμηση επικινδυνότητας στην έκθεση σε χημικές ουσίες 

Εμβολιασμός εργαζομένων στην εστίαση: Πότε αναμένεται η απόφαση 

Tα μυοσκελετικά προβλήματα είναι το No1 πρόβλημα υγείας των εργαζομένων 

ΕΦΕΤ: Ανάκληση «ΚΡΙΤΣΙΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ » λόγω… γλουτένης!

Φαγητό στον χώρο εργασίας. Ο ρόλος του εργοδότη 

ΕΦΕΤ: Το νέο Μοντέλο Ενεργειών Συμμόρφωσης στις επιχειρήσεις τροφίμων  

Καύσωνας: Πως να επιβιώσετε χωρίς κλιματισμό. Τα «ύπουλα» συμπτώματα της θερμοπληξίας

Εστίαση: Προτάσεις για υποχρεωτικό εμβολιασμό των εργαζομένων στην εστίαση. Μόνο εμβολιασμένοι στους κλειστούς χώρους. 

Ποια είναι η ΒΑΠ που κατήγγειλε την Coca Cola 3Ε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού 

Εστίαση: “Λουκέτο” για όρθιους πελάτες, ακόμη και από φωτογραφίες ή Video στα social media 

Vegan: ποιο είναι το ιδανικό υποκατάστατο του τυριού

Oξείδιο του αιθυλενίου: Συνεχίζονται οι ανακλήσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη

Νέα υπηρεσία καταγγελιών για την ασφάλεια τροφίμων

euro sponsor JUST EAT

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img

Must read

Το BRC issue 9 είναι γεγονός – Πότε ξεκινάει η πιστοποίηση κατά το νέο τεύχος του προτύπου;

Το τεύχος 9 του BRC για την ασφάλεια των τροφίμων, είναι πλέον γεγονός, αφού κατέφθασε την 1η Αυγούστου 2022.

Ίδιο brand, χαμηλότερη ποιότητα – Προϊόντα δύο ταχυτήτων σε χώρες της Ευρώπης

Τα προϊόντα που πωλούνται με την ίδια εμπορική ονομασία και συσκευασία πρέπει να έχουν την ίδια σύνθεση σε κάθε χώρα της ΕΕ. Τα στοιχεία όμως, παραπέμπουν σε αθέμιτες πρακτικές μεγάλων εταιρειών τροφίμων

Υδροξυτυροσόλη ως πρόσθετο: Οι Έλληνες, πρωταθλητές στην πρόσληψη φαινολών μέσω της επιτραπέζιας ελιάς

Επιστημονική έρευνα Ισπανών για την πρόσληψη υδροξυτυροσόλης που υπάρχει σε ελιές, ελαιόλαδο και κρασί. στον Ευρωπαϊκό πληθυσμό - Οι δυνατότητες χρήσης της ως πρόσθετο τροφίμων
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα