Η Barilla ενσωματώνει κωδικούς QR σε δέκα από τα προϊόντα της, για να υποστηρίξει τους καταναλωτές με προβλήματα όρασης.
Η εταιρεία τροφίμων και ζυμαρικών, Barilla, ενσωματώνει κωδικούς QR στη συσκευασία δέκα εκ των δημοφιλέστερων ζυμαρικών της, σε μια προσπάθεια υποστήριξης των καταναλωτών με προβλήματα όρασης.
Για το σκοπό αυτό, η Barilla συνεργάζεται με την πλατφόρμα Be My Eyes , που παρέχει ζωντανή ακουστική και οπτική υποστήριξη σε τυφλούς και με προβλήματα όρασης καταναλωτές.
Η εταιρεία ξεκίνησε την κυκλοφορία των κωδικών QR νωρίτερα αυτό το μήνα στα κουτιά Barilla classic penne, spaghetti, farfalle, rotini, rigatoni, tri-colour rotini, sthin spaghetti, fettuccini, angel hair και linguine στις ΗΠΑ.
Δεν είναι γνωστό ακόμα αν θα επεκταθεί και σε άλλες χώρες, ωστόσο, η Be My Eyes είναι προσβάσιμη ήδη σε τουλάχιστον 150 χώρες, οπότε δεν είναι απίθανο να το δούμε κάποια στιγμή και στην Ελλάδα.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Barilla συνεργάζεται με την Be My Eyes. Το 2021, προχώρησαν επίσης σε μια σύμπραξη, για να εισαγάγουν μια λειτουργία που συνδέει άμεσα τους αγοραστές με τους ειδικούς της εταιρείας μέσω των καμερών smartphone.
Καθημερινά, χιλιάδες άνθρωποι με δυσκολία στην όραση βρίσκονται αντιμέτωποι με δυσκολίες και προκλήσεις ακόμα και για τα πιο απλά πράγματα, όπως η αγορά τροφίμων. Οπότε κάθε τέτοια κίνηση αποτελεί ένα βήμα πιο κοντά στην ίση πρόσβαση σε όλους τους καταναλωτές ανεξαιρέτως.