Κυριακή, 20 Ιουλίου, 2025
34.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Τα κορυφαία ευρωπαϊκά σουπερμάρκετ και ποια προϊόντα πουλάνε περισσότερο

ΑρχικήΝέαΚαταναλωτήςΤα κορυφαία ευρωπαϊκά σουπερμάρκετ και ποια προϊόντα πουλάνε περισσότερο

Οι ιδιωτικές μάρκες που αλλάζουν το τοπίο του λιανεμπορίου και κερδίζουν την εμπιστοσύνη των Ευρωπαίων καταναλωτών

Σε μια Ευρώπη όπου η αγοραστική δύναμη δοκιμάζεται και οι καταναλωτές αναζητούν ποιότητα με διαφάνεια και προσιτότητα, οι ιδιωτικές ετικέτες σούπερ μάρκετ δεν είναι πια δεύτερες επιλογές. Αντιθέτως, έχουν μετατραπεί σε στρατηγικά εργαλεία διαφοροποίησης, προσφέροντας όχι μόνο οικονομία αλλά και εμπιστοσύνη, καινοτομία και αναγνωρίσιμη ποιότητα. Σήμερα, τα ιδιωτικά εμπορικά σήματα αντιπροσωπεύουν πάνω από το 30-50% των πωλήσεων λιανεμπορίου σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές. Από τις σοκολάτες Moser Roth της Aldi, έως τη σειρά Taste the Difference της Sainsbury’s, τα ιδιόκτητα προϊόντα αναγνωρίζονται ως brand με ταυτότητα και όχι απλώς φθηνές εναλλακτικές.

Οι πρωταγωνιστές του ευρωπαϊκού ραφιού

  1. Aldi
    Με σχεδόν 90% του χαρτοφυλακίου της σε ιδιωτικές ετικέτες, η Aldi κυριαρχεί με σειρές όπως:
  • Moser Roth (premium σοκολάτες)
  • Lacura (καλλυντικά περιποίησης με αποδοτικότητα αντίστοιχη επώνυμων brands)
  • Specially Selected (γκουρμέ επιλογές)
  1. Lidl
    Η Lidl επενδύει σε ευέλικτες, ανανεώσιμες σειρές που προσαρμόζονται στις τάσεις:
  • Deluxe (προϊόντα υψηλής ποιότητας)
  • Cien (προϊόντα ομορφιάς με εντυπωσιακές επιδόσεις)
  • Freeway (αναψυκτικά με τιμές έως 50% χαμηλότερες από τους μεγάλους ανταγωνιστές)
    Το μερίδιο ιδιωτικών ετικετών αγγίζει το 85%.
  1. Tesco
    Η Tesco καλύπτει όλες τις κατηγορίες καταναλωτών:
  • Finest (premium σειρά)
  • Everyday Value (βασικά οικονομικά προϊόντα)
  • Plant Chef (φυτικής προέλευσης)
    Το μερίδιό της φθάνει το 70% στις ιδιωτικές μάρκες.
  1. Carrefour
    Η γαλλική αλυσίδα αναδεικνύει τη βιολογική γεωργία με ετικέτες όπως:
  • Carrefour Bio
  • Extra (premium γαστρονομία)
  • Simpl (οικονομική σειρά)
    Η συμμετοχή των ιδιωτικών μαρκών ανέρχεται σε περίπου 65%.
  1. Sainsbury’s
    Εστιάζοντας στις ποιοτικές πρώτες ύλες, προβάλλει:
  • Taste the Difference (premium επιλογές με γαστρονομική επιμέλεια)
  • My Goodness! (υγιεινότερες λύσεις)
    Το μερίδιο των ιδιωτικών επωνυμιών αγγίζει το 68%.
  1. Coop
    Η Coop επενδύει σε βιώσιμα σήματα, όπως:
  • Naturaplan (βιολογικά και δίκαιου εμπορίου)
  • Prix Garantie (οικονομική σειρά)
  • Karma (βίγκαν και φυτικά τρόφιμα)
spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Δημοφιλές γλυκαντικό συνδέεται με εγκεφαλικά – Τι πρέπει να προσέχουν όσοι αγοράζουν προϊόντα χωρίς ζάχαρη

Δημοφιλές υποκατάστατο ζάχαρης συνδέεται με βλάβη στα εγκεφαλικά κύτταρα...

Ιός Ηπατίτιδας των αρουραίων σε οστρακοειδή – Μελέτη για τους πιθανούς κινδύνους για την ανθρώπινη υγεία

Αυξανόμενες ενδείξεις παρουσίας ηπατίτιδας Ε των αρουραίων σε περιβαλλοντικές πηγές όπως τα επιφανειακά ύδατα, τα λύματα και τα δίθυρα μαλάκια

ΕΕ: Νέοι κανόνες και επίπεδα για τα νιτρώδη και νιτρικά άλατα στα τρόφιμα από τον Οκτώβριο

 Νέα μέγιστα επίπεδα νιτρωδών και νιτρικών στην ΕΕ και μέγιστα όρια υπολειμμάτων θα ισχύσουν από τις 9 Οκτωβρίου 2025
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα