Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024
25.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Lidl Ελλάς: πρωτοβουλία για την ισχυροποίηση του ρόλου των γυναικών στο εργασιακό περιβάλλον

ΑρχικήΝέαLidl Ελλάς: πρωτοβουλία για την ισχυροποίηση του ρόλου των γυναικών στο εργασιακό περιβάλλον
spot_img

cibum team

H Lidl Ελλάς, πιστή στο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας που ακολουθεί, ενώνει δυνάμεις με τη HOPEgenesis, συνεχίζοντας τον δρόμο που έχει ήδη χαράξει, προωθώντας ίσες ευκαιρίες για όλους. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι δύο εταιρείες προχωρούν στην εκπόνηση επιστημονικής έρευνας, κατ’ ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς, Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: «Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες», η οποία τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Βασικό ζητούμενο της συγκεκριμένης έρευνας είναι η εξέταση των παραγόντων που διευκολύνουν ή «εμποδίζουν» τις γυναίκες να κάνουν παιδί ή παιδιά στη χώρα μας σήμερα και μάλιστα τις εργαζόμενες γυναίκες που ζουν εντός του αστικού ιστού, με έμφαση στις προτεραιότητες και τις ανάγκες που οι ίδιες θέτουν προκειμένου να τεκνοποιήσουν ή/και να συνεχίζουν να τεκνοποιούν. Στο πλαίσιο αυτό, τη διερεύνηση ενδιαφέρουν και οι στάσεις και αντιλήψεις των γυναικών γενικότερα και των μητέρων ειδικότερα, αναφορικά με τη «βοήθεια» που μπορεί να τους προσφερθεί από την πολιτεία κατά τη βρεφική και πρώιμη παιδική ηλικία των παιδιών τους.

Ο μέσος χρόνος ολοκλήρωσης του ερωτηματολογίου ανέρχεται μόλις σε 10 λεπτά, ενώ είναι ανώνυμο, διασφαλίζοντας τους κανόνες ηθικής δεοντολογίας της έρευνας και προστασίας των προσωπικών δεδομένων. Η συμμετοχή στην έρευνα γίνεται διαδικτυακά.

Σε συνέχεια της έρευνας και των αποτελεσμάτων της, η συνεργασία θα επισφραγιστεί, τον Οκτώβριο, με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης, με θέμα: «Γυναίκα – Καριέρα – Οικογένεια». Η καμπάνια θα εστιάζει στην προβολή γυναικών, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία. Μέσα από τη διεξαγωγή της καμπάνιας, σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένα αφήγημα που θα προβάλει Ελληνίδες γυναίκες καταξιωμένες στον χώρο τους, που έχουν συνδυάσει με επιτυχία καριέρα και οικογένεια, που προέρχονται από διάφορους χώρους, της επιστήμης, της πολιτικής, του αθλητισμού, της δημοσιογραφίας και του επιχειρείν.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ελλάδα: 4 στα 10 τυροκομεία στη Θεσσαλία και τα Γρεβενά δεν παστεριώνουν σωστά το γάλα! Τι αποκάλυψαν έλεγχοι του ΕΦΕΤ

\Σχεδόν τέσσερις στα δέκα εγκαταστάσεις μεταποίησης γάλακτος δεν παστεριώνουν σωστά το γάλα όπως διαπιστώθηκε μετά από ελέγχους του ΕΦΕΤ σε Γρεβενά και Θεσσαλία.

Τροφική δηλητηρίαση από παγωτό

Πως θα καταλάβετε ότι το παγωτό σας έχει χαλάσει.

Σάλος με το Μεταλλικό Νερό: Μόλις 4 από τα 18 δείγματα δεν είχαν ίχνη φυτοφαρμάκων!

Οι εταιρείες δηλώνουν άγνοια και ρίχνουν την ευθύνη στις κρατικές υπηρεσίες που ορίζουν περιορισμένους ελέγχους για πολύ συγκεκριμένα φυτοφάρμακα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα