Παρασκευή, 21 Ιουνίου, 2024
31.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Heineken: Η νέα χιουμοριστική διαφήμιση έχει την υπογραφή της Marvel με Χιου Τζάκμαν και Ράιαν Ρέινολντς

ΑρχικήΝέαmarketingHeineken: Η νέα χιουμοριστική διαφήμιση έχει την υπογραφή της Marvel με Χιου Τζάκμαν και Ράιαν Ρέινολντς
spot_img

Deadpool και Wolverine κάνουν ανακωχή για μια… Heineken.

   Σε μια χιουμοριστική διαφήμιση για τη Heineken, της οποίας η αποστολή είναι να “δώσει τέλος στην πικρία”, οι δυο αγαπημένοι ήρωες της Marvel, Deadpool και Wolverine, συναντιούνται λίγο πριν την καινούρια τους ταινία, για την προώθηση της Heineken Silver. Η μάρκα μπίρας μπήκε στο Marvel Universe, αυτή τη φορά για να γιορτάσει την κυκλοφορία της επερχόμενης ταινίας Deadpool & Wolverine με πρωταγωνιστές τους Ryan Reynolds και Hugh Jackman.

   Στο σύντομο βίντεο, οι θεατές παίρνουν μια “γεύση” από τη σχέση μίσους των δυο ηρώων, όταν τελικά ο Deadpool είναι η αιτία που οι δυο ήρωες έρχονται κοντά για να πιουν μια παγωμένη μπίρα. Ο αγαπημένος μασκοφόρος με την κόκκινη φορεσιά, με το μοναδικό χιούμορ που τον έχουμε συνηθίσει, λέει στο Wolverine “Μη θυμώσεις αλλά δανείστηκε λίγο αδαμάντιο από τα νύχια σου για να φτιάξω κάτι μοναδικό”. Φυσικά η στιχομυθία αυτή λαμβάνει χώρα της στιγμή που ο Wolverine είναι έτοιμος να επιτεθεί στον Deadpool, αλλά δεν εμφανίζονται τα κοφτερά του νύχια. Αξιοποιώντας τον εμβληματικό ανταγωνισμό μεταξύ Deadpool και Wolverine, η μάρκα μπίρας όχι μόνο προωθεί το προϊόν της, αλλά επίσης διασκεδάζει και προσελκύει μια ειδική κατηγορία θαυμαστών.

    Σχετικά με το έργο, τόσο ο Reynolds όσο και ο Jackman είπαν: «Ένα πράγμα στο οποίο μπορούν να συμφωνήσουν οι Deadpool και Wolverine είναι ότι ο Toad δεν είναι στους 10 κορυφαίους μεταλλαγμένους κανενός. Αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος που είσαι εδώ.

«Το άλλο πράγμα στο οποίο συμφωνούμε είναι ότι είμαστε χαρούμενοι που μπαίνουμε στο MCU με τη Heineken Silver. Τίποτα δεν σας οδηγεί στις μεγάλες και συχνά μπερδεμένες μέρες στο πολυσύμπαν όπως η τραγανή και αναζωογονητική γεύση της Heineken Silver.»

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ο μοναδικός τρόπος με τον οποίο το φύλο επηρεάζει τις διατροφικές μας επιλογές

Η αντίληψη ότι οι γυναίκες προτιμούν τις σαλάτες και τα κοκτέιλ, ενώ οι άντρες προτιμούν τις μπριζόλες T-bone και τη μπύρα δεν προέκυψε απλώς από το πουθενά.

Συναγερμός στην Ελβετία: Σχεδόν όλες οι κονσέρβες τόνου που ελέγχθηκαν έχουν παρουσία δισφαινόλης Α (BPA)

Ελβετικό τεστ βρήκε δισφαινόλη σε 10 από τα 12 δείγματα κονσερβοποιημένου τόνου, σε δόσεις υψηλότερες από αυτές που προτείνονται ως ασφαλείς από την EFSA.

Παρατεταμένο ξέσπασμα Listeria monocytogenes σε πολλές χώρες της ΕΕ – Αιτία αλιευτικά προϊόντα

Κοινή αξιολόγηση ECDC και EFSA για μεγάλη επιδημία L. monocytogenes που συνδέεται με την κατανάλωση αλιευτικών προϊόντων.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα