Κίνηση που μπορεί να κλονίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Το θέμα φέρνει στο προσκήνιο η Sweegen, η οποία εφιστά την προσοχή στην εσφαλμένη επισήμανση στον κλάδο της στέβιας, ειδικά όσον αφορά τη στέβια Reb M που πωλείται με ψευδείς ισχυρισμούς σκόπιμα, όπως υποστηρίζει. Τέτοιοι ισχυρισμοί θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε τεράστια ζητήματα για τις εταιρείες τροφίμων και ποτών, τους καταναλωτές και την τεχνολογική κοινότητα της στέβιας, προειδοποιεί η εταιρεία.
Αναπόσπαστο στοιχείο για τη διατήρηση της εμπιστοσύνης και της αφοσίωσης των καταναλωτών, είναι η αυθεντικότητα των προϊόντων και οποιαδήποτε ασυμφωνία μεταξύ της επισήμανσης των προϊόντων και του πραγματικού περιεχομένου μπορεί να υπονομεύσει την εμπιστοσύνη, λέει η εταιρεία. Επιπλέον, οι ψευδείς ισχυρισμοί υπονομεύουν την ικανότητα των καταναλωτών να επιλέγουν προϊόντα που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες τους, όπως αυτά που επικεντρώνονται σε βιώσιμα και φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα.
Για παράδειγμα, μελέτες δείχνουν ότι οι καταναλωτές θέλουν ένα καθολικό οικολογικό σήμα που τους ειδοποιεί για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των προϊόντων διατροφής. Η ακριβής επισήμανση είναι ζωτικής σημασίας για τις εταιρείες που δίνουν προτεραιότητα στη διαφάνεια και την ακεραιότητα για να αποφευχθεί η ζημιά στη φήμη που συνδέεται με ψευδείς ισχυρισμούς και να διατηρηθεί η εμπιστοσύνη της επωνυμίας, σημειώνει η εταιρεία.
Στο μεταξύ, ένα χρόνο πριν, η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγοράς του Ηνωμένου Βασιλείου εισήγαγε τον Κώδικα Πράσινων Αξιώσεων για να αποτρέψει το greenwashing και να μειώσει τους ψευδείς ισχυρισμούς στο χώρο των τροφίμων.