Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου, 2024
15.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

McDonald’s: Πηγαίνει σε δίκη για τη μήνυση των 10 δις δολαρίων που δέχτηκε για φυλετικές διακρίσεις

ΑρχικήΝέαMcDonald's: Πηγαίνει σε δίκη για τη μήνυση των 10 δις δολαρίων που δέχτηκε για φυλετικές διακρίσεις
spot_img

Μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης κατηγορεί την McDonald’s ότι υποβιβάζει την εταιρεία του, σε μια «αφροαμερικανική βαθμίδα».

Ομοσπονδιακός δικαστής στην Καλιφόρνια αποφάσισε ότι η μήνυση του μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης Byron Allen, ύψους 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων, κατά της McDonald’s για φυλετικές διακρίσεις μπορεί να προχωρήσει σε δίκη.

Σε αυτό που ο περιφερειακός δικαστής των ΗΠΑ Fernando M. Olguin δήλωσε ότι ήταν μια «δύσκολη απόφαση», το δικαστήριο έκρινε ότι οι ισχυρισμοί του Allen ότι η αλυσίδα fast-food συμμετείχε σε «φυλετικά στερεότυπα» με το να μην διαφημίζεται σε ΜΜΕ που ανήκουν σε μαύρους θα ήταν καλύτερο να αντιμετωπιστούν από τους ενόρκους.

«Τουλάχιστον, αυτό είναι το είδος της υπόθεσης όπου το «δικαστήριο επιτρέπεται, κατά τη διακριτική του ευχέρεια, να απορρίψει ακόμη και μια καλά υποστηριζόμενη αίτηση για συνοπτική απόφαση, εάν πιστεύει ότι η υπόθεση θα ωφεληθεί από μια πλήρη ακρόαση»», αποφάνθηκε ο Olguin σε μια 25σέλιδη απόφαση.

Η αγωγή ισχυρίζεται ότι η McDonald’s παραβίασε τους ομοσπονδιακούς νόμους και τους νόμους περί πολιτικών δικαιωμάτων της Καλιφόρνιας θεωρώντας ότι τα δίκτυα του Allen δεν είναι επιλέξιμα για τη «συντριπτική πλειοψηφία» των διαφημιστικών της δολαρίων.

Ο Allen κατηγόρησε τη McDonald’s ότι υποβίβασε την Entertainment Studios Networks, Inc. και την Weather Group LLC, στην οποία ανήκει το Weather Channel, σε μια «αφροαμερικανική βαθμίδα» με ξεχωριστή διαφημιστική εταιρεία με επίκεντρο τους μαύρους και πολύ μικρότερο διαφημιστικό προϋπολογισμό, στερώντας τους δεκάδες εκατομμύρια δολάρια ετήσιων εσόδων.

Η αγωγή ισχυρίζεται ότι ο Άλεν και οι εταιρείες του είχαν ζητήσει να γίνουν πελάτες του μεγαλύτερου διαφημιστικού βραχίονα της McDonald’s, αλλά υποβιβάστηκαν στο μικρότερο πρακτορείο αποκλειστικά για Μαύρους επειδή ο Άλεν είναι Μαύρος, κάτι που η Entertainment Studios χαρακτήρισε «κατάφωρη και ολέθρια διάκριση».

Σύμφωνα με την καταγγελία, περίπου το 40% των πελατών της McDonald’s είναι μαύροι, αλλά η εταιρεία δαπάνησε λιγότερα από 5 εκατομμύρια δολάρια από τον διαφημιστικό προϋπολογισμό της ύψους 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2019 σε μέσα ενημέρωσης που ανήκουν στους μαύρους.

«Η McDonald’s, όπως και μεγάλο μέρος της εταιρικής Αμερικής στις μέρες μας, διατυμπανίζει δημόσια τη δέσμευσή της για ποικιλομορφία και ένταξη, αλλά αυτό δεν είναι τίποτα περισσότερο από κενή ρητορική», αναφέρεται στην καταγγελία.

Η αγωγή κατατέθηκε το 2021, την ίδια ημέρα που η McDonald’s ανακοίνωσε ότι θα αυξήσει τις εθνικές διαφημιστικές της δαπάνες σε ΜΜΕ που ανήκουν σε μαύρους σε ποσοστό 5% από 2% μέχρι το 2024, και θα αυξήσει επίσης τις δαπάνες σε πλατφόρμες που ανήκουν σε ισπανόφωνους, Ασιάτες, Αμερικανούς, γυναίκες και LGBTQ.

Σε ανακοίνωσή της, η McDonald’s Corporation δήλωσε ότι η απόφαση του δικαστή σήμαινε απλώς ότι κανένα από τα δύο μέρη δεν πληρούσε τα υψηλά κριτήρια για την απόρριψη σε αυτό το στάδιο της διαδικασίας.

«Είμαστε έτοιμοι να αποδείξουμε ότι η υπόθεση αυτή είναι εντελώς αβάσιμη. Η McDonald’s επένδυσε σε ιδιοκτησίες μέσων ενημέρωσης που ευθυγραμμίζονταν με την επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας και, όπως κάθε άλλη ορθολογική επιχείρηση, αρνήθηκε να επενδύσει σε εκείνες που είχαν χαμηλή τηλεθέαση ή δεν προσέγγιζαν το κοινό-στόχο της εταιρείας», ανέφερε.

Ο Allen χαιρέτισε την απόφαση του Olguin σε δήλωσή του στο theGrio.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

LIDL: Ελληνίδα μητέρα κινείται νομικά κατά του σουπερμάρκετ για τα επικίνδυνα γλυκά

Όλα τα επηρεαζόμενα προϊόντα έχουν αφαιρεθεί από το κατάστημα και προτρέπουμε όλους τους πελάτες που αγόρασαν το προϊόν να μην το καταναλώσουν, είπε η εταιρεία αλλά με καθυστέρηση

Σουπερμάρκετ: Ράφια γεμάτα με υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα με χρωστικές, γαλακτωματοποιητές, τεχνητές γεύσεις και πρόσθετα – Μελέτη

Στα σουπερμάρκετ τα περισσότερα τρόφιμα με πρόσθετα - Περισσότερες από τις μισές θερμίδες που καταναλώνονται στο σπίτι, προέρχονται από υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο