Το δίλημμα που καλούνται να αντιμετωπίσουν πλέον οι παραγωγοί προϊόντων είναι το εξής: να αυξήσουν τις τιμές των προϊόντων τους, να πληγούν οι πωλήσεις τους και να υπάρξει θέμα με τους μετόχους αφού τα κέρδη θα είναι χαμηλότερα ή να «συρρικνώσουν» τα προϊόντα τους κρατώντας τις ίδιες τιμές;
Η Mondelez διάλεξε τον δεύτερο δρόμο και αποφάσισε να μικρύνει τις σοκολάτες γάλακτος κατά 20 γραμμάρια και έτσι, οι συσκευασίες αντί για 200 γραμμαρίων θα γίνουν των 180 γραμμαρίων, αλλά η τιμή τους θα παραμείνει ίδια, δηλαδή 2,40 ευρώ.
Ο λόγος για την παραπάνω απόφαση, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι ένας συνδυασμός αυξανόμενου κόστους παραγωγής και πληθωρισμού.
«Αντιμετωπίζουμε τις ίδιες προκλήσεις που έχουν ήδη αναφέρει τόσες άλλες εταιρείες τροφίμων όταν πρόκειται για σημαντικά αυξημένο κόστος παραγωγής – είτε πρόκειται για συστατικά είτε για ενέργεια είτε για συσκευασία – και τον αυξανόμενο πληθωρισμό», ανέφερε σε ανακοίνωσή της.
Ο πληθωρισμός ασκεί σοβαρή πίεση στους καταναλωτές και σύμφωνα με στοιχεία για τον περασμένο Φεβρουάριο, στο Ηνωμένο Βασίλειο, σημειώθηκε αύξηση κατά 5,3% σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2021, ενώ τα προϊόντα που επηρεάστηκαν περισσότερο ήταν το γάλα, το κρέας και ο καφές.
Πηγή: https://london.eater.com/23000025/why-are-dairy-milk-chocolate-bars-shrinking