Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
11.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Οι καταναλωτές ανησυχούν περισσότερο για το περιβάλλον παρά για την υγεία τους!

ΑρχικήΝέαΠεριβάλλον / ΒιωσιμότηταΟι καταναλωτές ανησυχούν περισσότερο για το περιβάλλον παρά για την υγεία τους!
spot_img

Έρευνα της βρετανικής αλυσίδας σουπερμάρκετ ASDA δείχνει ότι οι καταναλωτές ανησυχούν πολύ για το περιβάλλον και μάλιστα πολύ περισσότερο από την υγεία τους.

Τα δεδομένα από την έρευνα της Asda’s Pulse of the Nation ενόψει της Εβδομάδας Δράσης για τα Απόβλητα Τροφίμων διαπίστωσαν ότι τα δύο τρίτα των πελατών (64%) ανησυχούν για το περιβάλλον, με μόλις το 49% να ανησυχεί για τη δική του υγεία, υπογραμμίζοντας πόσο ανησυχούν για το μέλλον του πλανήτης.

Οι καταναλωτές φαίνονται επίσης πολύ συνειδητοποιημένοι σχετικά με τον δικό τους ρόλο στη βιωσιμότητα με το 88% των ερωτηθέντων να λένε ότι η μείωση της σπατάλης φαγητού είναι σημαντική για αυτούς. Να σημειωθεί πως τα δεδομένα από τη ΜΚΟ WRAP για την κλιματική αλλαγή δείχνουν ότι πάνω από το 70% της σπατάλης τροφίμων συμβαίνει στο σπίτι, κοστίζοντας το μέσο όρο οικογένεια περίπου 700 £ το χρόνο. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό δεδομένου ότι 9 στους 10 πελάτες ανησυχούν επί του παρόντος για το κόστος ζωής.

Η Asda δημιούργησε μια ειδική σελίδα στον ιστότοπό της με υποδείξεις και συμβουλές για το πώς μπορεί να αποτραπεί η σπατάλη τροφίμων, συμπεριλαμβανομένων μιας σειράς νόστιμων συνταγών με υπολείμματα.

Το σούπερ μάρκετ βοηθά τους πελάτες με πολλούς άλλους τρόπους να καταπολεμήσουν τη σπατάλη τροφίμων, αφαιρώντας πρόσφατα τις ημερομηνίες Best Before σε σχεδόν 330 φρέσκα προϊόντα φρούτων και λαχανικών για να ενθαρρύνει τους πελάτες να αποφασίσουν μόνοι τους εάν το φαγητό είναι βρώσιμο.

Η Asda αφαίρεσε επίσης τις ημερομηνίες Use By και τις αντικατέστησε με τις ημερομηνίες Best Before σε σχεδόν τα μισά γιαούρτια της δικής της μάρκας, με την έρευνα WRAP να δείχνει ότι **το 70 τοις εκατό του συνόλου του γιαουρτιού που σπαταλάται στο σπίτι οφείλεται στο ότι το προϊόν «δεν χρησιμοποιείται σε ώρα», με την ετικέτα ημερομηνίας να αναφέρεται ως λόγος.

Η Asda Senior Manager, Zero Waste, Karen Todd, δήλωσε: «Είναι σαφές ότι οι πελάτες μας ενδιαφέρονται πολύ για το περιβάλλον και θέλουν να γνωρίζουν τρόπους με τους οποίους μπορούν να βοηθήσουν και να μειώσουν το δικό τους αποτύπωμα άνθρακα. Η δουλειά μας είναι να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να κάνουμε τη μείωση των απορριμμάτων τροφίμων όσο το δυνατόν πιο απλή, ενώ κάνουμε ό,τι μπορούμε για να μειώσουμε τη δική μας.

«Το Food Waste Action Week θα μας βοηθήσει να διαδώσουμε τη σημασία της μείωσης της σπατάλης τροφίμων για να βοηθήσουμε όχι μόνο τον πλανήτη, αλλά και τα πορτοφόλια των πελατών».

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ανάκληση 150.000 εμφιαλωμένων νερών: Το  «τεράστιο λάθος» των αρχών

Τον γύρο του κόσμου έκανε μία λανθασμένη ανακοίνωση προκαλώντας την αντίδραση της εταιρείας.

Εμπειρίες επιθεωρητών ασφάλειας τροφίμων: Η πιο συχνή και κοινή παράβαση

Ποιες είναι οι προτάσεις των ερευνητών για την συμμόρφωση των επιχειρήσεων στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων.

Αξίζει να ακολουθήσει κάποιος το επάγγελμα του διαιτολόγου; Του Νίκου Ζορζοβίλη*

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του να είσαι διαιτολόγος.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο