Η Ben & Jerry’s συνεργάζεται με την κοινωνικά συνειδητοποιημένη παραγωγό σοκολάτας, Tony’s Chocolonely, βάζοντας τέλος στη «σκλαβιά» και την παιδική εργασία στη βιομηχανία σοκολάτας.
Η βιομηχανία σοκολάτας μπορεί να παράγει γλυκές απολαύσεις, αλλά είναι εξίσου γνωστή για τις πικρές συνθήκες εργασίας στις οποίες υπόκεινται οι παραγωγοί της. Έχουν γίνει αναφορές για παιδική εργασία και συνθήκες που θυμίζουν την εποχή της δουλείας, ειδικά στο στάδιο συγκομιδής του κακάο.
Για να σταματήσει το όνομα της σοκολάτας να αμαυρώνεται, πολλές σοκολατοπαραγωγικές εταιρείες γίνονται πιο συνειδητοποιημένες κοινωνικά και εργοδοσιακά, όπως η Nestle και η Mondelez. Σε αυτά τα βήματα φαίνεται πως θέλει να βαδίσει και η Ben & Jerry’s, επωνυμία που ανήκει στην Unilever.
Στο παρελθόν, η Ben& Jerry’s έχει ήδη ασχοληθεί με τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας για τους αγρότες, ενώ αυτή τη στιγμή τους προσφέρει ένα Fairtrade Premium για τους κόκκους κακάο τους. Ταυτόχρονα, πληρώνει μια τιμή αναφοράς εισοδήματος διαβίωσης για να επενδύσουν στη βιώσιμη γεωργία στο κακάο.
Αλλά, μέσα από τη συνεργασία της με την ήδη κοινωνικά συνειδητοποιημένη, Ολλανδική εταιρεία, Tony’s Chocolonely, η οποία ανακοινώθηκε πρόσφατα, αποφασίζει να επεκτείνει κι άλλο την κοινωνική της συνείδηση- ή τουλάχιστον έτσι δείχνει.
Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται σε νέα προϊόντα που θα κάνουν το ντεμπούτο τους τον Ιανουάριο στις ΗΠΑ: η Ben & Jerry’s θα κυκλοφορήσει το Chocolatey Love A-Fair, μια γεύση παγωτού που βασίζεται στη μπάρα θαλασσινού αλατιού με καραμέλα γάλακτος της Tony, ενώ η δεύτερη σοκολάτες εμπνευσμένες από τις γεύσεις παγωτού Ben & Jerry’s Strawberry Cheesecake και Chocolate Fudge Brownie.
Σύμφωνα με δελτίο τύπου, η Ben & Jerry’s θα υιοθετήσει τις 5 Αρχές Προμήθειας της Tony, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για τη διασφάλιση μιας πλήρως ανιχνεύσιμης αλυσίδας εφοδιασμού κακάο και πληρώνοντας υψηλότερο τίμημα για την αντιμετώπιση της φτώχειας, τη βασική αιτία της κοινωνικής αδικίας για τους καλλιεργητές κακάο. Αυτό συνεπάγεται την πλήρη επίγνωση του ποιοι αγρότες παράγουν τους κόκκους που καταλήγουν στο παγωτό σοκολάτας, αλλά και υπό ποιες κοινωνικές και περιβαλλοντικές συνθήκες καλλιεργούνται. Από την πλευρά της η Tony’s Chocolonely επωφελείται από τη συνεργασία διευρύνοντας το καταναλωτικό κοινό της.
Σύμφωνα με έρευνα της Cargill, το 55% των παγκόσμιων καταναλωτών προτιμά συνειδητά και βιώσιμα τρόφιμα, ποσοστό που αυξάνεται χρόνο με το χρόνο. Οπότε, ίσως και για τις εταιρείες στη βιομηχανία σοκολάτας είναι το τέλειο timing να βελτιώσουν το «προφίλ» τους στον τομέα, ειδικά σε μια αγορά που προβλέπεται να ξεπεράσει τα 67 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2025, σύμφωνα με μια έκθεση του 2020 από το Fortune Business Insights .