Η γαλακτοπαραγωγός Arla παρουσιάζει το Towards Carbon Net Zero, έναν οδικό χάρτη για την επίτευξη των κλιματικών στόχων της ως το 2023.
Η Arla, εταιρεία παραγωγής γαλακτοκομικών, με παρουσία σε χώρες σε κάθε μεριά του κόσμου, επαληθεύει τις δεσμεύσεις της για περισσότερη βιωσιμότητα, με την κυκλοφορία του οδικού χάρτη της για το κλίμα, Towards Carbon Net Zero (Προς Μηδενικό Αποτύπωμα Διοξειδίου).
Ο οδικός χάρτης για το κλίμα παρέχει λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η Arla θα ανταποκρίνεται στους κλιματικούς στόχους της για το 2023. Αφορά στη μείωση εκπομπών της σε όλα τα στάδια παραγωγής, που περιλαμβάνει τα αγροκτήματα, τις εγκαταστάσεις παραγωγής και τις αποθήκες της.
Ο στόχος μείωσης των εκπομπών του πεδίου 1 και 2 της Arla συνάδει με τη μείωση της παγκόσμιας θερμοκρασίας στους 1,5 βαθμούς –βάσει της Συμφωνίας του Παρισιού– και απαιτεί από τον οργανισμό να μειώσει και τα δύο πεδία κατά 63%. Ένας επιπλέον στόχος της είναι η μείωση των τριών εκπομπών της κατά 30% ανά κιλό γάλακτος και ορού γάλακτος, με σημείο αναφοράς το 2023. Αυτό πληροί τα κριτήρια του SBTi (επιστημονικά κριτήρια εκπομπών) για φιλόδοξους στόχους αλυσίδας αξίας σύμφωνα με την τρέχουσα βέλτιστη πρακτική.
Πώς θα επιτύχει η Arla αυτούς τους κλιματικούς της στόχους;
Συμπεριλαμβανομένης της στρατηγικής της για την επίτευξη αυτών των στόχων, η Arla δηλώνει ότι θα στραφεί σε ηλεκτρική ενέργεια 100% από ανανεώσιμες πηγές σε όλες τις εγκαταστάσεις παραγωγής έως το 2025.
Επιπλέον, κάνει λόγο για χρήση εναλλακτικών καυσίμων, όπως το βιοαέριο στα συστήματα μεταφορών και αποθήκευσης, μετάβαση σε 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες και χρήση πράσινων λιπάσματα σε όλες τις συνεταιριστικές φάρμες της, μεταξύ άλλων.
Μια από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η βιομηχανία γάλακτος, πέρα από τον πληθωρισμό, είναι η κριτική για το ότι ευθύνεται για μεγάλο μέρος των εκπομπών μεθανίου, εξαιτίας τόσο των αγελάδων όσο και των μη οικολογικών γεωργικών πρακτικών. Δείχνοντας ένα πιο βιώσιμο και οικολογικό προφίλ, ίσως η Arla να θέλει να προλάβει μια «καταστροφή», δηλαδή να προσελκύσει ξανά τους περιβαλλοντικά ευσυνείδητους καταναλωτές που αποστρέφονται τα γαλακτοκομικά για να σώσουν τον πλανήτη.