Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου, 2024
12.1 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πώς η φρενίτιδα για πρωτεϊνούχα τρόφιμα στο TikTok κάνει πλούσια την Tesco

ΑρχικήΝέαΠώς η φρενίτιδα για πρωτεϊνούχα τρόφιμα στο TikTok κάνει πλούσια την Tesco
spot_img

Τα viral βίντεο του TikTok έχουν προκαλέσει αύξηση ρεκόρ στη ζήτηση για γαλακτοκομικά προϊόντα πλούσια σε πρωτεΐνες

Τα πλεονεκτήματα της πρωτεΐνης είναι πλέον το αγαπημένο θέμα επιρροής των δημιουργών περιεχομένου στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, γεγονός που οδηγεί τη νεότερη γενιά να αυξήσει την κατανάλωση προϊόντων πλούσιων σε πρωτεΐνες, ιδιαίτερα γαλακτοκομικής προέλευσης.

Η εταιρεία έρευνας αγοράς Kantar ανέφερε ότι η ζήτηση για γιαούρτια και άλλα προϊόντα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη, όπως πουτίγκες και ποτά, αυξήθηκε κατά 34% τον τελευταίο χρόνο στην Tesco, με την αγορά να εκτιμάται τώρα ότι αξίζει 204 εκατομμύρια £ ετησίως.

Η Tesco εισήγαγε ακόμη και ένα τμήμα «Υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη» στους διαδρόμους των γαλακτοκομικών προϊόντων της.

Ο διευθυντής αγορών της Tesco για γιαούρτια, η Hollie Bulmer είπε: «Η τάση καθοδηγείται από νεότερους καταναλωτές και αν κοιτάξετε σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης όπως το TikTok και το Instagram, υπάρχει μια σημαντική τάση για τους influencers να δημοσιεύουν βίντεο με τις δημιουργίες τους με πρωτεΐνες και να μιλούν για αυτά τα τρόφιμα που προσφέρουν συγκεκριμένα διατροφικά οφέλη.

«Αυτή η τάση ενθαρρύνει το νέο αυξανόμενο ενδιαφέρον για πρωτεϊνούχα γιαούρτια και γαλακτοκομικά γενικά, καθώς και επηρεάζει τους λιανοπωλητές όπως εμείς να διαθέτουν περισσότερα από αυτά τα προϊόντα».

Η Gym Kitchen είναι μια τέτοια εταιρεία που επωφελείται από την αυξημένη ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για τα οφέλη των μακροθρεπτικών συστατικών, με μια σειρά προϊόντων που αποτελείται κυρίως από έτοιμα γεύματα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες, δημητριακά, επιδόρπια και γαλακτοκομικά προϊόντα.

Μετά την κυκλοφορία του στην Tesco πέρυσι, η μάρκα έγινε γρήγορα ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους παραγωγούς τροφίμων στο Ηνωμένο Βασίλειο και με τη σειρά γιαουρτιών με προσθήκη πρωτεΐνης που θεωρείται ως ο ακρογωνιαίος λίθος της πρόσφατης επιτυχίας της.

Ο ιδρυτής του Gym Kitchen, Segun Akinwoleola, δήλωσε: «Το κοινό μας είναι 18–44 – και είναι πλέον πιο συνειδητοποιημένο για το τι τρώει. Αυτή η επανάσταση είναι πλέον τρόπος ζωής για αυτούς.

«Αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο η προστιθέμενη πρωτεΐνη έχει γίνει τόσο σημαντικός παράγοντας στα τρόφιμα, επειδή αυτός είναι που βοηθά στην οικοδόμηση μυών και όσο μεγαλώνετε, τόσο περισσότερη πρωτεΐνη χρειάζεστε για να το κάνετε αυτό.

«Το γιαούρτι στη φυσική του κατάσταση έχει ήδη υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, αλλά αυτό που αποφασίσαμε να κάνουμε είναι να φέρουμε funky γεύσεις και σχέδια συσκευασιών για να τα κάνουμε ελκυστικά στους νεότερους καταναλωτές».

Η ποσότητα πρωτεΐνης που απαιτείται κάθε μέρα εξαρτάται από την ηλικία, την κατάσταση υγείας και τον τρόπο ζωής ενός ατόμου, ωστόσο, η ελάχιστη ημερήσια συνιστώμενη πρόσληψη θρεπτικών ουσιών (RNI) πρωτεΐνης είναι 0,75 g/kg σωματικού βάρους, με βάση τον μέσο όρο του καθιστικού ενήλικα στην Ιρλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο .
Η επαρκής πρόσληψη πρωτεΐνης έχει πολλά οφέλη για την υγεία, όπως η δόμηση, η επισκευή και η οξυγόνωση των κυττάρων, η ισορροπία των υγρών των ιστών, η ανοσολογική άμυνα, η ρύθμιση των ορμονών, η διαχείριση βάρους και η υποστήριξη των μυών.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

LIDL: Ελληνίδα μητέρα κινείται νομικά κατά του σουπερμάρκετ για τα επικίνδυνα γλυκά

Όλα τα επηρεαζόμενα προϊόντα έχουν αφαιρεθεί από το κατάστημα και προτρέπουμε όλους τους πελάτες που αγόρασαν το προϊόν να μην το καταναλώσουν, είπε η εταιρεία αλλά με καθυστέρηση

Σουπερμάρκετ: Ράφια γεμάτα με υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα με χρωστικές, γαλακτωματοποιητές, τεχνητές γεύσεις και πρόσθετα – Μελέτη

Στα σουπερμάρκετ τα περισσότερα τρόφιμα με πρόσθετα - Περισσότερες από τις μισές θερμίδες που καταναλώνονται στο σπίτι, προέρχονται από υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο