Δευτέρα, 29 Απριλίου, 2024
17.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πώς το marketing μιας μπύρας εξόργισε τους Ινδούς!

ΑρχικήΝέαΠώς το marketing μιας μπύρας εξόργισε τους Ινδούς!
spot_img

Οι Ινδοί είναι εξοργισμένοι με ένα ζυθοποιείο της Καμπότζης που έχει ονομάσει τη lager του από μια ινδουιστική θεότητα, τον ινδουιστή θεό πίθηκο Hanuman

Το Hanuman Premium Lager που κατασκευάστηκε από την Hanuman Beverages φέρεται να κυκλοφόρησε στην Ινδία πριν από αρκετούς μήνες, αλλά μόλις πριν λίγο καιρό ξεκίνησε να δέχεται επικρίσεις από Iνδούς netizens, με αφορμή ένα tweet που προκάλεσε οργή και έγινε viral.

Ξέσπασε μια καταιγίδα στα social media για τη συγκεκριμένη μάρκα, έπειτα από tweets που επέστησαν την προσοχή σε διαφημιστικό υλικό που τοποθετήθηκε έξω από ένα ινδικό κατάστημα.

Σύμφωνα με το The Drink Business, η οργή προέρχεται από την υποτιθέμενη θρησκευτική προσβολή, η οποία έχει πλέον οδηγήσει την ινδική πρεσβεία να ενθαρρυνθεί να επικοινωνήσει με τις αρχές της Καμπότζης για να “αλλάξει το εμπορικό σήμα και η εικόνα”.

Ορισμένοι χρήστες του Twitter υποστήριξαν το αίτημα, αμφισβητώντας την απόφαση του ζυθοποιού και υπενθυμίζοντας ότι, παρά το γεγονός ότι οι Καμποτζιανοί γνώριζαν ποιος ήταν ο Hanuman, η πράξη αυτή εξακολουθούσε να προσβάλλει την ινδουιστική θρησκεία. Ωστόσο, σύμφωνα με τους περισσότερους Καμποτζιανούς, το όνομα δεν είναι προσβλητικό, καθώς ο χαρακτήρας ήταν “μυθολογικός”.

Ένας χρήστης του Twitter δήλωσε: “Ο Hanuman είναι ένας μυθολογικός χαρακτήρας. Δεν βλέπω κανένα πρόβλημα με αυτό. Υπάρχουν πολλές εταιρείες ποτών που έχουν πάρει το όνομά τους από ελληνικούς μυθολογικούς χαρακτήρες.”

Ο Hanuman, βασικός χαρακτήρας στη Ramayana, είναι σεβαστός τόσο στην Καμπότζη όσο και στην Ινδία, παρά τις αντιδράσεις.

Η Hanuman Beverages δεν έχει αντιμετωπίσει τέτοια περιστατικά μέσα στην Καμπότζη και, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Chas Geschke, θα υπάρξουν “περισσότερα προϊόντα στο εγγύς μέλλον για να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών”.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Τα «φάουλ» της Ελληνικής βιομηχανίας Τροφίμων το 2023 – Κατασχέθηκαν 128,8 τόνοι μη ασφαλών τροφίμων

Απολογισμός ελέγχων του ΕΦΕΤ για το 2023 - Οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών είχαν το υψηλότερο ποσοστό μη συμμορφούμενων εγκαταστάσεων.

Άρχισαν οι εγγραφές στα FEA 2024, τον θεσμό επιβράβευσης της αριστείας στον κλάδο των τροφίμων

Διάκριση, προβολή και σημαντικά έπαθλα που προσφέρουν οι χορηγοί των FΕΑ 2024 στους νικητές.

Απογοητευτικά τα αποτελέσματα της παγκόσμιας έρευνας του Campden BRI για την εκπαίδευση ασφάλειας τροφίμων στη Βιομηχανία

Αυτή είναι η 8η παγκόσμια έρευνα κατάρτισης για την ασφάλεια τροφίμων που διοργανώθηκε με την Intertek Alchemy σε συνεργασία με τις BRCGS, BSI, Intertek, SGS, SQF, TSI.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα