Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
15.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ποτά με λίγο ή καθόλου αλκοόλ: Η επόμενη μεγάλη κίνηση της βιομηχανίας αλκοολούχων

ΑρχικήΝέαΠοτά με λίγο ή καθόλου αλκοόλ: Η επόμενη μεγάλη κίνηση της βιομηχανίας αλκοολούχων
spot_img

cibum team

Στροφή των Ευρωπαίων καταναλωτών στα ποτά χαμηλής περιεκτικότητας ή και χωρίς αλκοόλ

Η Givaudan* παρουσίασε την τελευταία της έρευνα σχετικά με την “προσεκτική κατανάλωση αλκοόλ”, προσφέροντας στους κατασκευαστές κρίσιμες γνώσεις σχετικά με το τι αναζητούν οι καταναλωτές σε ποτά χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ. Η τάση για μείωση του αλκοόλ παρουσιάζει ραγδαία αύξηση.

Μιλώντας αποκλειστικά στο FoodIngredientsFirst,ο Igor Parshin, περιφερειακός διευθυντής κατηγορίας ποτών της εταιρείας Givaudan, εξηγεί πώς το κίνημα «χωρίς αλκοόλ» μπορεί να είναι “μια νίκη τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τη βιομηχανία”.

“Είμαστε ενθουσιασμένοι για τις αλλαγές που βλέπει ο κλάδος αυτή τη στιγμή.”, λέει.

Σύμφωνα με τον Igor Parshin, οι καταναλωτές στην Ευρώπη απαιτούν περισσότερες επιλογές και καινοτομία στα ποτά χαμηλού και μηδενικού αλκοόλ.

Ο Parshin και η ομάδα του, αποφάσισαν να επενδύσουν σε μια εκτεταμένη έρευνα σε όλη την Ευρώπη.

“Αρχικά, θέλαμε να καταλάβουμε τι οδηγεί αυτή τη ζήτηση και πώς μπορούμε να βοηθήσουμε αυτούς τους καταναλωτές να πλοηγηθούν σε αυτόν τον νέο και αναδυόμενο χώρο. Αυτές οι πληροφορίες θα μας επιτρέψουν να παρέχουμε λύσεις για τη δημιουργία καλύτερων εμπειριών ποτού για τους καταναλωτές.”

Σύμφωνα με την έρευνα, το 60% όσων καταναλώνουν αλκοολούχα ποτά στην Ευρώπη μειώνουν την κατανάλωσή τους, ενώ αναζητούν εξαιρετικές γευστικές εναλλακτικές λύσεις χαμηλής περιεκτικότητας ή και χωρίς αλκοόλ για να απολαύσουν κατά τη διάρκεια ενός ευρέος φάσματος περιπτώσεων.

Οι βασικοί παράγοντες πίσω από αυτή την τάση “προσεκτικής κατανάλωσης” περιλαμβάνουν τη βελτίωση της γενικής ευημερίας (38%) και την εξοικονόμηση χρημάτων (33%) Οκτώ από τα κορυφαία 10 κίνητρα για την επιλογή ποτών χαμηλής περιεκτικότητας ή και χωρίς αλκοόλ, βασίζονται στη μακροζωία ή την ευζωία.

Σχολιάζοντας το εάν η πανδημία έχει διαμορφώσει αυτές τις τάσεις, ο Parshin πιστεύει ότι η ύπαρξή της “σίγουρα βοήθησε την τάση προσεκτικής κατανάλωσης”.

Ωστόσο, δεν έχει ξεκινήσει λόγω της πανδημίας, τονίζει. “Φυσικά, η τάση είναι κάτι που έχουμε δει εδώ και αρκετό καιρό, αν κοιτάξετε την μπύρα χωρίς αλκοόλ, για παράδειγμα. Αυτό υπάρχει εδώ και χρόνια. Αλλά η COVID-19 έχει δώσει ώθηση στην προσοχή όσον αφορά το ποτό, καθώς περισσότεροι καταναλωτές είναι προσηλωμένοι στους στόχους τους για την υγεία και την ευεξία.”

Με πολλούς καταναλωτές να αντιμετωπίζουν lockdowns και οδηγίες για παραμονή στο σπίτι, στην πραγματικότητα αυτό που βάζουν στο σώμα τους όταν έχουν περιορισμένες δραστηριότητες μπορεί να αρχίσει να παίζει και στο μυαλό, αποκαλύπτει ο Parshin.

“Στην Ευρώπη, βλέπουμε ότι πολλοί καταναλωτές πίνουν πολύ περισσότερο έξω από το σπίτι, σε σύγκριση με μέσα. Έτσι, φυσικά, η κατανάλωση αλκοόλ μειώθηκε για κοινωνικούς λόγους.”

Ο Parshin σημειώνει περαιτέρω πως “δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος καταναλωτής που μειώνει την πρόσληψη αλκοόλ, αλλά αφορά τις περισσότερες ηλικιακές ομάδες καταναλωτών”.

 «Μερικοί καταναλωτές εξακολουθούν να αναζητούν την εμπειρία του αλκοόλ, όμως σε άλλους δεν αρέσει και μπορεί να θέλουν ένα ποτό με μια όμορφα περίπλοκη και πολυεπίπεδη εμπειρία”, υποστηρίζει ο Parshin.

Σύμφωνα με αυτό, πιο εξελιγμένα ποτά που δεν είναι η συνηθισμένη κόλα ή κάποιο τονωτικό ποτό, έρχονται στο προσκήνιο.

Ένα σημαντικό εύρημα από την έρευνα του Givaudan είναι ότι οι καταναλωτές δεν είναι επί του παρόντος ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα στην αγορά. Σύμφωνα με τον Parshin, “υπάρχουν αρκετά περιθώρια βελτίωσης”.

“Αυτό που θα πρέπει να τονίσω, είναι ότι μια τέτοια αναδυόμενη κατηγορία έχει να κάνει πολύ με την εκπαίδευση των καταναλωτών. Ως βιομηχανία, μπορούμε να τους βοηθήσουμε να πλοηγηθούν σε αυτές τις επιλογές, καθώς εξακολουθούν να ανακαλύπτουν πώς μπορούν να καταναλώνουν χαμηλότερα επίπεδα αλκοόλ.”

“Είναι όλοι εξοικειωμένοι με το αλκοόλ. Η τάση χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ είναι ένας πολύ νέος χώρος, οπότε η δημιουργία του δικού του τελετουργικού για το πώς σερβίρεται κάθε ποτό είναι ζωτικής σημασίας για την καινοτομία”, εξηγεί.

“Προσπαθούμε να αναδημιουργήσουμε τις εμπειρίες που δημιουργούνται όταν πίνετε αλκοόλ, όπως μια αίσθηση καψίματος ή οξύτητας στο στόμα. Όλα αυτά είναι μέρος της πολύπλοκης εμπειρίας που διαφοροποιεί ένα ποτό και το μετατρέπει σε κάτι πιο «ώριμο».”

Σύμφωνα με την Givaudan, υπάρχουν τρεις κύριες στιγμές όπου οι καταναλωτές αναζητούν ποτά χαμηλής περιεκτικότητας ή και χωρίς αλκοόλ:

  • στιγμές της ημέρας χαμηλών τόνων – συχνά στο σπίτι – όπως το διάβασμα σε εξωτερικούς χώρους ή το μπάνιο.
  • στιγμές περιστασιακής συζήτησης, συχνά πάνω από το φαγητό, όπως ένα δείπνο.
  • ανέμελες στιγμές που μοιράζονται με άλλους, για παράδειγμα, μια νυχτερινή έξοδο με φίλους.

Η έρευνα έριξε φως στους κύριους παράγοντες πίσω από τη στροφή των καταναλωτών στην κατανάλωση αλκοόλ και τις γνώσεις σχετικά με τα διαφορετικά προφίλ των καταναλωτών και τις ιδιαίτερες στιγμές στη ζωή τους όπου αναζητούν ποτά χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ.

* Η Givaudan είναι ένας ελβετικός πολυεθνικός κατασκευαστής αρωμάτων και ενεργών καλλυντικών συστατικών. Από το 2008, είναι η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο στις βιομηχανίες αρωμάτων. Βασιζόμενη στην παγκόσμια ηγετική της θέση η εταιρεία προχώρησε στη δημιουργία υγιεινών τροφίμων με διευρυμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων σε γεύσεις, λειτουργικές και διατροφικές λύσεις και αναπτύσσει  καινοτομίες που αλλάζουν το «παιχνίδι» στα τρόφιμα και τα ποτά.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Νέα μελέτη αποκαλύπτει τους κινδύνους για την υγεία από δημοφιλές γλυκαντικό που υπάρχει σε κέικ, τσίχλες και παγωτά

Μια κοινή τεχνητή γλυκαντική ουσία που βρίσκεται σε ανθρακούχα ποτά, τσίχλες και παγωτά μπορεί να βλάψει το έντερο, όπως έδειξε έρευνα.

Αυτό το ξέρετε; Ποιο λογότυπο δημοφιλούς τροφίμου έχει φιλοτεχνήσει ο Σαλβαντόρ Νταλί

Οι περισσότεροι δε γνωρίζουν ότι πίσω από το λογότυπο ενός θρυλικού και παγκόσμιου προϊόντος κρύβεται μια μεγάλη μορφή της ζωγραφικής.

Καρκινογόνες ουσίες σε λαδόκολλα ψησίματος – Ευρήματα νέας μελέτης

Επιβραδυντικά φλόγας και καρκινογόνες ουσίες πάνω από τα ρυθμιστικά όρια σε ορισμένα «οικολογικά» χαρτιά ψησίματος.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα