Το αρχικό πρόστιμο είναι 5.000€ αλλά τριπλασιάστηκε λόγω επανειλημμένης υποτροπής τα τελευταία τρία χρόνια
Η Διεύθυνση Ανάπτυξης της Περιφερειακής Ενότητας Αργολίδας, ανακοίνωσε την επιβολή προστίμου ύψους 15.000 ευρώ σε κατάστημα της Γερμανικής Αλυσίδας Lidl στη Λεωφόρο Ασκληπιού 36, στο
Ναύπλιο.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Τα Ελληνικά δημοφιλή πασχαλινά σοκολατάκια που ανακαλεί η Σλοβενία – Σοβαρή μη συμμόρφωση
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Υπάρχουν τρόφιμα κατά της κυτταρίτιδας; Ο διαιτολόγος Νίκος Ζορζοβίλης δίνει την απάντηση
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Υψηλότερος ο κίνδυνος (Κατηγορία Ι) για τα πατατάκια της PepsiCo, Frito Lay που ανακλήθηκαν
Μετά από έλεγχο από τους επιθεωρητές της Περιφέρειας, διαπιστώθηκε ότι σε 5 προϊόντα στα ράφια του καταστήματα απουσίασαν οι απαιτούμενες ενδείξεις (απουσία τιμής) κατά παράβαση της της Υ.Α. 91354/17 «Κωδικοποίηση Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.)» . Σύμφωνα με τον εν λόγω κανόνα των κανόνων ΔΙΕΠΠΥ “Η πληροφορία που παρέχεται, με οποιονδήποτε τρόπο, από τον έμπορο προς τον καταναλωτή σχετικά με την τιμή του συσκευασμένου προϊόντος που διατίθεται προς πώληση περιλαμβάνει, κατ’ ελάχιστο: α) Την τιμή πώλησης ανά συσκευασία προϊόντος, β) την τιμή πώλησης ανά μονάδα μέτρησης της ποσότητας του προϊόντος και γ) την ονομασία του προϊόντος.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Πάνω από 240 ασθενείς με νοροϊό σε κρουαζιερόπλοιο – Οι συνθήκες που ευνοούν την ραγδαία εξάπλωση
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Η αλλαγή προμηθευτή, πίσω από τον παγκόσμιο πανικό για τις γνωστές σοκολάτες που αντί για αμύγδαλα έχουν… βότσαλα!
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Συναγερμός για την καραμέλα “Μαύρος Θάνατος” – 10χρονη στο νοσοκομείο από χημικό έγκαυμα στο λαιμό – Ειδοποίηση από την Ευρώπη
Για αυτή την παράβαση επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο, χίλια ευρώ (1.000€) ανά κωδικό προϊόντος. Ωστόσο εάν εντοπιστεί υποτροπή εντός τριετίας για την ίδια παράβαση το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου διπλασιάζεται και σε περίπτωση επανειλημμένης υποτροπής εντός του ίδιου χρονικού διαστήματος το ποσό του
προστίμου τριπλασιάζεται». Για το λόγο αυτό, στη παράβαση που αναφέρεται ανωτέρω το επιβαλλόμενο πρόστιμο τριπλασιάστηκε, καταλήγοντας στο τελικό συνολικό πρόστιμο των 15.000 €.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Μακαρόνια VS πατάτες: Ποιο παχαίνει πιο πολύ;
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Πόσο παχαίνει ο χαλβάς;
Οι έμποροι λιανικής πώλησης σούπερ μάρκετ πρέπει να εμφανίζουν τιμές σε προϊόντα για διάφορους λόγους και όχι μόνο για να δείχνουν απλώς το κόστος:
Η συμμόρφωση με τον νόμο σχετικά με τις ενδείξεις τιμών διασφαλίζει ότι οι πελάτες δεν επιβαρύνονται υπερβολικά και ότι οι λιανοπωλητές ακολουθούν δίκαιες πρακτικές τιμολόγησης. Επίσης τα ταμπελάκια με τις τιμές βοηθούν τους πελάτες να γνωρίζουν πόσα θα πρέπει να πληρώσουν για ένα προϊόν προτού το αγοράσουν, προωθώντας τη διαφάνεια και την εμπιστοσύνη μεταξύ του πωλητή λιανικής και του πελάτη. Επίσης η σαφής και ορατή τιμολόγηση μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να λάβουν ενημερωμένες αποφάσεις αγοράς χωρίς να χρειάζεται να ζητήσουν βοήθεια από τους υπαλλήλους του καταστήματος, εξοικονομώντας τους χρόνο και προσπάθεια. Τέλος με την εμφάνιση τιμών σε προϊόντα, οι έμποροι λιανικής μπορούν να ελαχιστοποιήσουν τα σφάλματα και τις διαφωνίες σχετικά με την τιμή ενός προϊόντος, οδηγώντας σε μια πιο ομαλή εμπειρία αγορών για τους πελάτες. Έχει αποδειχθεί ότι οι πελάτες ενός σουπερμάρκετ είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ένα αντικείμενο, είτε πρόκειται για φαγητό, ρούχα ή οτιδήποτε άλλο, εάν μπορούν να δουν καθαρά το κόστος ενώ το κοιτάζουν.