Με έναν «μαγικό» τρόπο το σύστημα ενημερώνεται για τα προϊόντα που έχει επιλέξει ο πελάτης χωρίς σάρωση.
Η Tesco δοκιμάζει μια νέα τεχνολογική καινοτομία που σημαίνει ότι οι πελάτες δεν χρειάζεται να σαρώνουν τα προϊόντα τους στο ταμείο σε ταμεία αυτοεξυπηρέτησης.
Σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου της αλυσίδας, οι πελάτες στο Tesco Fulham Reach Express στο Λονδίνο, μόλις περνούν μπροστά από το ταμείο θα εμφανίζεται στη οθόνη η λίστα με τα προϊόντα που έχουν επιλέξει και βρίσκονται μέσα στο καλάθι τους. Η Tesco δεν έδωσε πληροφορίες για τον τρόπο που ενημερώνεται αυτόματα το σύστημα και ποιος είναι ο «μαγικός τρόπος» όπως χαρακτηριστικά αναφέρει που ο πελάτης, απλώς περνάει μπροστά από τα ταμείο πληρώνει και φεύγει.
Οι πελάτες «θα μπορούν απλώς να περπατήσουν μέχρι το ταμείο χωρίς σάρωση και θα τους παρουσιάσει με μαγικό τρόπο μια λίστα με τα προϊόντα που έχουν παραλάβει, ώστε να μην χρειάζεται να αφιερώνουν χρόνο στη σάρωση κάθε είδους. Μπορούν να ελέγξουν τη λίστα και στη συνέχεια να πληρώσουν με τον συνηθισμένο τρόπο. Απλώς πρέπει να σταθούν μπροστά από το ταμπλό και να πατήσουν “Έναρξη” πριν ελέγξουν τα προϊόντα τους και πληρώσουν με κάρτα.» αναφέρει η αλυσίδα σουπερμάρκετ.
Η τεχνολογία αιχμής είναι προς το παρόν διαθέσιμη μόνο στο μεμονωμένο κατάστημα GetGo στο Fulham και αποτελεί μέρος μιας σειράς λύσεων ταμείου που είναι διαθέσιμες στους πελάτες για να διευκολύνουν την εμπειρία αγορών τους.
Η Sarah Quiggin, Επικεφαλής Εμπειρίας Πελατών καταστήματος, Tesco, δήλωσε: «Ψάχνουμε συνεχώς για την τέλεια φόρμουλα για να κάνουμε το ταξίδι για ψώνια όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτο και βολικό. Αυτή η δοκιμή αγορών χωρίς σάρωση θα προσθέσει μια άλλη επιλογή στους πελάτες στο Fulham Reach για εξοικονόμηση χρόνου στη σάρωση αντικειμένων και θα μειώσει την ουρά στα καταστήματα.
«Θα παρακολουθούμε στενά για να δούμε πώς αντιδρούν οι πελάτες σε αυτή τη νέα πιθανή επιλογή να τους παρουσιάζεται αυτόματα μια λίστα με τα ψώνια τους».