Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
16 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Στα δικαστήρια η Lidl με σοκολατοβιομηχανία: Διαμάχη για το σχήμα μιας σοκολάτας

ΑρχικήΝέαΣτα δικαστήρια η Lidl με σοκολατοβιομηχανία: Διαμάχη για το σχήμα μιας σοκολάτας
spot_img

Η σοκολατοβιομηχανία Tony’s Chocolonely αντιμέτωπη με τη Lidl για μια «αντιγραφή» σοκολάτας.

Πολλοί μπορεί ακόμα να θυμούνται τους πολέμους των σούπερ μάρκετ Marks & Spencer και Aldi για χάρη ενός μπουκαλιού τζίν κι ενός κέικ (Cuthbert the Caterpillar).

Ενώ όμως οι διαμάχες αυτές, διευθετήθηκαν οριστικά το 2022, μια νέα μάχη προέκυψε, καθώς η σοκολατοβιομηχανία Tony’s Chocolonely κατηγόρησε τη Lidl για την «αντιγραφή» της μπάρας Way To Go!, καθώς και οι δύο μοιράζονται το ίδιο ξεχωριστό ασύμμετρο σχέδιο.

Ωστόσο, ενώ μια μπάρα Tony’s κοστίζει από 3 έως 3,50 λίρες σε όλα τα καταστήματα για μια μπάρα σοκολάτας 180 γραμμαρίων, η αντίστοιχη της Lidl κοστίζει 2,69 λίρες για την ίδια ποσότητα – ή 2,20 λίρες με την εφαρμογή επιβράβευσης.

Σύμφωνα με την Tony’s Chocolonely, το κακάο που προμηθεύεται σύμφωνα με τις πέντε αρχές προμήθειάς του αποδεδειγμένα δεν συνεπάγεται αποψίλωση των δασών, μειώνει την παιδική εργασία από το 46,7% που είναι ο μέσος όρος του κλάδου στο 4,4% και συμβάλλει κατά 62% στο εισόδημα των νοικοκυριών από το κακάο στην Ακτή Ελεφαντοστού.

Εκπρόσωπος της Tony’s δήλωσε: «Aν πρόκειται να κάνετε μια αντιγραφή ετικέτας, το μόνο που ζητάμε είναι να αντιγράψετε και στην πλευρά της προμήθειας τις πέντε αρχές της Tony’s.

Οι πέντε αρχές της Tony περιλαμβάνουν: Αγορά ιχνηλάσιμων κόκκων κακάο, καταβολή υψηλότερης τιμής που συνάδει με το Μοντέλο Ζωτικού Εισοδήματος, διασφάλιση ότι η εργασία των καλλιεργητών κακάο είναι ασφαλής και βιώσιμη, δέσμευση για τουλάχιστον πέντε χρόνια πωλήσεων σε υψηλότερη τιμή με κάθε συνεργαζόμενο συνεταιρισμό και επένδυση στην τρέχουσα γεωργική γνώση, τις δεξιότητες και την καινοτομία όσον αφορά την καλλιέργεια του κακάο και άλλων καλλιεργειών.

«Η άνισα μοιρασμένη μπάρα, χρησιμεύει ως υπενθύμιση ότι η αλυσίδα εφοδιασμού κακάο είναι επίσης άνιση. Έτσι, το να αντιγράψετε απλώς το σχήμα της σοκολάτας, αλλά όχι το σύνολο των αρχών μας για την προμήθεια δεν φαίνεται σωστό.», ανέφερε ο εκπρόσωπος της Tony’s.

Η Lidl επιμένει ότι η σοκολάτα της, η οποία βρίσκεται στα ράφια από το 2020, έχει αναπτύξει τη στρατηγική Way To Go με το Fairtrade και «δεσμεύεται να στηρίζει τα εισοδήματα διαβίωσης στις χώρες από όπου προέρχονται οι πρώτες ύλες υψηλού κινδύνου».

Το σούπερ μάρκετ δήλωσε: «Το Way To Go είναι η σειρά μας με πιστοποίηση Fairtrade για το δικό μας εμπορικό σήμα και οι βασικοί της στόχοι είναι να καταστήσει την αλυσίδα εφοδιασμού κακάο και άλλων πρώτων υλών ακόμη πιο δίκαιη. Αναπτύξαμε τη στρατηγική και την ιδέα του Way To Go μαζί με τη Fairtrade ακολουθώντας μια προσέγγιση που βασίζεται στους κινδύνους και τις ανάγκες.

«Η Lidl έχει δεσμευτεί να στηρίζει τα εισοδήματα διαβίωσης στις χώρες από τις οποίες προμηθεύονται πρώτες ύλες υψηλού κινδύνου».

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-13838561/Tonys-Chocolonely-Lidl-chocolate-bar-copycat.html?ico=topics_pagination_desktop

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ένας νεκρός από ψαροκεφτέδες που πωλούνται σε Lidl και Coop στη Δανία

Μολυσμένοι με listeria ψαροκεφτέδες, προκάλεσαν επτά ασθένειες και έναν θάνατο.

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο