Έναν χρόνο μετά την κριτική που άσκησε στην Uber Eats για ένα αμφιλεγόμενο διαφημιστικό, η FARE επιστρέφει στο Super Bowl με θετικό πνεύμα και χιούμορ.
Ο κορυφαίος μη κερδοσκοπικός οργανισμός που ασχολείται με την εκπαίδευση και την έρευνα για τις τροφικές αλλεργίες λανσάρει το ψηφιακό «The Kitchen», με πρωταγωνιστές τον πρώην αστέρα του NFL Jason McCourty και την κόρη του, Kai.
Το βίντεο αντλεί έμπνευση από την αυξανόμενη δημοτικότητα του πικλμπολ, ένα άθλημα με ρακέτες που συνδυάζει το τένις, το μπάντμιντον και το πινγκ πονγκ, συγκρίνοντας τη στρατηγική προετοιμασία ενός αγώνα με τη σωστή διαχείριση των τροφικών αλλεργιών στο σπίτι. Μέσα από μια χιουμοριστική προσέγγιση, ο McCourty και η κόρη του δείχνουν τη σημασία της προετοιμασίας, διαβάζοντας ετικέτες τροφίμων, επιλέγοντας ασφαλείς εναλλακτικές και γνωρίζοντας πώς να αντιδράσουν σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
«Όταν η οικογένειά μου είναι ασφαλής από τα αλλεργιογόνα, αυτή είναι η πραγματική νίκη», λέει ο McCourty, δίνοντας το κεντρικό μήνυμα του.
Το φετινό μήνυμα της FARE έρχεται σε αντίθεση με την έντονη κριτική που είχε ασκήσει πέρυσι στην Uber Eats για μια διαφήμιση που φάνηκε να υποβαθμίζει τη σοβαρότητα των τροφικών αλλεργιών. Ωστόσο, η Uber Eats ανταποκρίθηκε γρήγορα, συνεργάστηκε με τη FARE και τελικά αφαίρεσε την επίμαχη σκηνή πριν την προβολή του Super Bowl.
Αυτή η συνεργασία άνοιξε τον δρόμο για μια πιο εποικοδομητική προσέγγιση, και η φετινή καμπάνια της FARE αποδεικνύει ότι η ενημέρωση μπορεί να γίνει με θετικό τρόπο—μέσω του χιούμορ και της εκπαίδευσης, χωρίς να μειώνεται η σοβαρότητα του ζητήματος.
«Το βίντεο μας δείχνει ότι η υπεράσπιση και το χιούμορ μπορούν να συνυπάρχουν χωρίς να μειώνουν τις εμπειρίες των ασθενών και των οικογενειών τους», δήλωσε ο Sung Poblete, CEO της FARE.
Η καμπάνια, που χρηματοδοτείται από την ARS Pharma και το PB5star.com, θα κυκλοφορήσει ψηφιακά στις 4 Φεβρουαρίου, στο πλαίσιο των διαφημιστικών δράσεων του Super Bowl.
Παράλληλα, η FARE θα έχει παρουσία στο Taste of the NFL, μια γαστρονομική εκδήλωση στη Νέα Ορλεάνη που διοργανώνεται την παραμονή του αγώνα. Εκεί, ο οργανισμός θα ενημερώσει το κοινό για τον κρίσιμο ρόλο της προετοιμασίας στη διαχείριση των τροφικών αλλεργιών.
Φέτος, η FARE με ένα έξυπνο και θετικό μήνυμα δείχνει ότι η ενημέρωση για τις τροφικές αλλεργίες μπορεί να γίνει με τρόπο που προσεγγίζει το κοινό, χωρίς να υποβαθμίζει την πραγματικότητα όσων ζουν με αυτή την πρόκληση. Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, δείχνοντας ότι η ανοιχτή επικοινωνία και η συνεργασία μπορούν να οδηγήσουν σε μεγαλύτερη κατανόηση και ευαισθητοποίηση.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το www.FoodAllergy.org/ReadyToAct.