Στόχος τα Cherrios και τα άλλα δημητριακά του κολοσσού τροφίμων να γίνουν πιο «πράσινα».
H General Mills της οποίας τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν δημητριακά πρωινού Cheerios, Pillsbury, Bisquick και Häagen-Dazs, ξεκίνησε συνεργασία με την startup αναγεννητικής γεωργίας Regrow Ag, που επικεντρώνεται τόσο στην απεξάρτηση από άνθρακα όσο και στην ανανέωση της γεωργίας. Η αναγεννητική γεωργία στοχεύει στη μείωση των εκπομπών και την προστασία του εδάφους με διάφορες μεθόδους. Αυτές περιλαμβάνουν την αμειψισπορά, τις καλλιέργειες κάλυψης, την αύξηση της βιοποικιλότητας, την κομποστοποίηση και την ενσωμάτωση των ζώων. Όλο και περισσότερο, περιλαμβάνει επίσης τη βελτίωση της ανθεκτικότητας των καλλιεργειών στην κλιματική αλλαγή.
Η τεχνολογία της Regrow Ag, λαμβάνει δορυφορικές εικόνες, δεδομένα καιρού, κυβερνητικούς χάρτες εδάφους και επιτόπιες παρατηρήσεις σε συγκεκριμένα αγροκτήματα και τα τροφοδοτεί όλα σε ένα μοντέλο υπολογιστή που γνωρίζει πώς συμπεριφέρονται τα εδάφη και οι καλλιέργειες βάσει διαφορετικών συνθηκών. Αυτές τις πληροφορίες τις πουλάει στη General Mills η οποία έχει δεσμευτεί να προωθήσει την αναγεννητική γεωργία σε ένα εκατομμύριο στρέμματα γεωργικής γης έως το 2030.
″Προμηθευόμαστε συστατικά όπως βρώμη για το Cheerios και σιτάρι για το Pillsbury, από τις Μεγάλες Πεδιάδες των ΗΠΑ και τον Καναδά και γαλακτοκομικά προϊόντα από την περιοχή των Μεγάλων Λιμνών και έτσι χρειαζόμασταν πραγματικά εργαλεία που θα μπορούσαν να μοντελοποιήσουν τις επιπτώσεις της γεωργίας σε αυτά τα μέρη», δήλωσε ο Steve Rosenzweig, επικεφαλής της γεωργίας με την General Mills.
Εταιρείες, όπως η General Mills, που δεσμεύονται για καθαρές μηδενικές εκπομπές, αγοράζουν το λογισμικό της εταιρείας και το προσφέρουν στους αγρότες, εκτός από τις πληρωμές για τα οφέλη του οικοσυστήματος. Έτσι, εάν ο αγρότης αλλάξει τις πρακτικές στο αγρόκτημά του με τρόπο που βοηθά στη δέσμευση του άνθρακα ή στην απομάκρυνση του άνθρακα από την ατμόσφαιρα, πληρώνεται για αυτόν τον άνθρακα και η Regrow βοηθά στην εκτίμηση αυτού του ποσού.
Πηγή: CNBC