Επανασχεδιασμός μπουκαλιών για την Coca Cola και μείωση του πλαστικού.
Ως κομμάτι της στρατηγικής World Without Waste, η Coca-Cola Company επανασχεδιάζει για πρώτη φορά εδώ και δεκαετίες τα μπουκάλια της μειώνοντας το βάρος στο πλαστικό, σε ΗΠΑ και Καναδά. Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να μειώσει τη χρήση παρθένου PET κατά 800 εκατομμύρια μπουκάλια.
Το νέο σχήμα μειώνει το βάρος κάθε φιάλης από 21g σε 18,5g, ενώ το εμπορικό σήμα της Coca-Cola 20-oz 100% ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια rPET (εκτός από τα καπάκια και τις ετικέτες) θα είναι διαθέσιμα και στο νέο μπουκάλι. Μέσω αυτής της πρωτοβουλίας συσκευασίας, η εταιρεία αναμένει να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα το 2025 σε σύγκριση με το 2024 σε ένα ποσό που ισοδυναμεί με την απομάκρυνση περισσότερων από 17.000 αυτοκινήτων από την κυκλοφορία για ένα χρόνο.
Σύμφωνα με τον Alejandro Santamaria, ανώτερο διευθυντή, παγκόσμιας ανάπτυξης και καινοτομίας συσκευασίας της Coca-Cola Company, αυτό το έργο έχει ξεκινήσει από τον Απρίλιο του 2021, με την εφαρμογή να ξεκινά τον Μάρτιο του 2024 και να συνεχίζεται για όλο το έτος. Όπως λέει στο PackagingDigest, η προσπάθεια της σταδιακής μείωσης του πλαστικού είναι μια δουλειά που πραγματοποιείται τα τελευταία χρόνια, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι θα γίνει με το σωστό τρόπο. “Εκμεταλλευτήκαμε την ευκαιρία να ανανεώσουμε και να εκσυγχρονίσουμε τα σχέδια των μπουκαλιών μας ενσωματώνοντας παράλληλα νέα τεχνολογία για να διασφαλίσουμε ότι ο καταναλωτής έχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία κατανάλωσης”, σημειώνει. Όσο για τις αλλαγές που θα προκύψουν, επισημαίνει πως θα υπάρξουν μικρές αλλαγές στο σχήμα του μπουκαλιού για την Coca-Cola αλλά και τη Sprite, καθώς και όλες τις άλλες μάρκες που περιλαμβάνει η πρωτοβουλία.
Η πρόκληση που υπήρχε κατά το σχεδιασμό της νέας συσκευασίας, όπως ο ίδιος υπογραμμίζει, ήταν να παραμείνει ίδια η ποιότητα του προϊόντος, “τα νέα μπουκάλια είναι βελτιστοποιημένα για να μειώνουν τα αδύναμα σημεία στο μπουκάλι, αποτρέποντας την απώλεια διοξειδίου του άνθρακα και διατηρώντας τη φυσαλίδα που όλοι γνωρίζουμε και αγαπάμε από τα αγαπημένα μας ποτά”, λέει.
“Αυτή η πρωτοβουλία όχι μόνο ευθυγραμμίζεται με τη δέσμευσή μας για μια κυκλική οικονομία για τις συσκευασίες μας, αλλά αντιπροσωπεύει επίσης μια στρατηγική επένδυση που αναμένεται να αποφέρει μακροπρόθεσμα οικονομικά και περιβαλλοντικά οφέλη, ενισχύοντας τόσο την αξία της επωνυμίας όσο και τυποποιώντας τα σχήματα των φιαλών ώστε να ευθυγραμμίζονται με τα παγκόσμια σχέδια”, καταλήγει.