Η συσκευασία των προϊόντων είναι η κορυφαία πηγή έκθεσης των παιδιών στο μάρκετινγκ ανθυγιεινών τροφίμων, σύμφωνα με έρευνα.
Προϊόντα που τραβούν την προσοχή των παιδιών λόγω της πολύχρωμης και ευφάνταστης συσκευασίας τους, περιέχουν και τα υψηλότερα επίπεδα ζάχαρης σύμφωνα με μελέτη στον Καναδά.
Η μελέτη που δημοσιεύτηκε στο PLOS ONE, αξιολόγησε την παρουσία, τον τύπο και τη δύναμη του μάρκετινγκ που είναι ελκυστικό για τα παιδιά και συνέκρινε τη διατροφική ποιότητα των καναδικών συσκευασμένων τροφίμων που είναι ελκυστικά για τα παιδιά, εξετάζοντας παράλληλα τη σχέση μεταξύ της σύνθεσης των θρεπτικών συστατικών και της ισχύος μάρκετινγκ.
Από τα 5.850 συσκευασμένα τρόφιμα που εξετάστηκαν το 13% (746) προϊόντα χαρακτηρίστηκαν ως «ελκυστικά» για τα παιδιά αλλά τα καλύτερα σε ελκυστικότητα διαπιστώθηκε ότι είχαν και την υψηλότερη ποσότητα ζάχαρης και χαμηλότερη περιεκτικότητα σε «όλα τα άλλα θρεπτικά συστατικά» σε αντίθεση με τα μη ελκυστικά προϊόντα.
Σύμφωνα με την έρευνα το μάρκετινγκ που είναι ελκυστικό για τα παιδιά είναι διαδεδομένο στις συσκευασίες προϊόντων, ειδικά σε ορισμένες κατηγορίες τροφίμων (είτε κατά αναλογία είτε κατά απόλυτο αριθμό προϊόντων), όπως δημητριακά, κράκερ, καραμέλες, μπισκότα, παγωτά και χυμοί.
Οι ερευνητές προτρέπουν το Υπουργείο Υγείας του Καναδά να «εφαρμόσει απόλυτα τους προτεινόμενους κανονισμούς» για τον περιορισμό της διαφημιστικής έκθεσης των παιδιών για την υποστήριξη της υγείας και της διατροφής.
Για να διαβάσετε ολόκληρη τη μελέτη πατήστε ΕΔΩ.