Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
14.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Τα πιο αστεία αιτήματα πελατών από την Uber Eats

ΑρχικήΝέαΤα πιο αστεία αιτήματα πελατών από την Uber Eats
spot_img

Η Uber Eats αποκαλύπτει τα πιο αστεία αιτήματα πελατών στην πλατφόρμα της για το 2022.

Η εταιρεία delivery φαγητού, Uber Eats, με παρουσία σε αρκετές χώρες, όπως οι ΗΠΑ,  δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της, η οποία παρέχει μια ενδοσκόπηση στις πιο αξιοσημείωτες και ασυνήθιστες «απαιτήσεις» των καταναλωτών, όταν παραγγέλνουν φαγητό.

Ας δούμε τι κατέγραψε η έκθεση Uber 2022 Cravings ως τα πιο μοναδικά αιτήματα των πελατών στην πλατφόρμα Uber Eats.

Ο εξορκιστής των γαλακτοκομικών

«Η γυναίκα μου λατρεύει την πίτσα. Αρνείται να παραγγείλει δική της, αλλά μετά καταλήγει να τρώει τη δική μου κάθε φορά που το παραγγέλνω. Το πρόβλημα είναι ότι τα γαλακτοκομικά την πειράζουν στο στομάχι. Υπάρχουν φορές που συζητάμε αν πρέπει να καλέσουμε έναν εξορκιστή… Σας ικετεύω, σας παρακαλώ, για χάρη του Σαββατοκύριακου μας, παρακαλώ μην προσθέσετε τυρί. Εάν πρέπει, προσθέστε όσο το δυνατόν λιγότερο».

Ο T-Rex

 «Σας παρακαλώ, φτιάξτε το (το φαγητό) με αγάπη, γιατί σας αγαπώ. Και αν κάποιος είναι καλός στο σχέδιο, μπορεί να σχεδιάσει ένα T-Rex με γυαλιά ηλίου στο εσωτερικό του κουτιού; Ή θα μπορούσατε να σχεδιάσετε πάνω του τον αγαπημένο σας δεινόσαυρο».

Bοήθεια στην αγαπημένη πελάτισσα!

«Γεια, είμαι πάλι εγώ, η αγαπημένη σας πελάτισσα, που είναι πολύ λυπημένη όταν δεν  υπάρχει συνοδευτική σάλτσα στο φαγητό της. Θα πλήρωνα ακόμα και 100 δολάρια για λίγη συνοδευτική σάλτσα. Παρακαλώ βοηθήστε με».

Πέρα από το να μοιραστεί μερικά αιτήματα εντός εφαρμογής για να μας κάνουν να γελάσουμε, η έκθεση αποκάλυψε, επίσης, μερικές ενδεικτικές τάσεις στο φαγητό και το ποτό κατά τη διάρκεια του 2022.

Χαρακτηριστικά, το «Sober Curious» έγινε ένα είδος κίνημα το 2022, με πολλούς να υιοθετούν έναν τρόπο ζωής χωρίς αλκοόλ και να αναζητούν επιλογές χωρίς αλκοόλ, ανέφερε η εταιρεία στον ιστότοπό της. Οι παραγγελίες της Uber Eats για μπύρες, κρασιά και οινοπνευματώδη χωρίς αλκοόλ αυξήθηκαν κατά 300% τον περασμένο χρόνο. Η φράση μεταφράζεται- κατά προσέγγιση- ως «ευσυνείδητος χωρίς αλκοόλ».

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.

Ενθουσιασμός και χαρά στην τελετή απονομής των βραβείων FEA 2024

Με μεγάλη επιτυχία και πλήθους κόσμου, ολοκληρώθηκε η τελετή βράβευσης των βραβείων Food Experts’ Awards 2024 στο πλαίσιο της έκθεσης τροφίμων Food&Drink της ΔΕΘ HELEXPO.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο